Gå til innhold

Har så lyst på kollegaen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ønske han bare dytta meg inn på personaltoalettet og kjørte på. 

Er det noen som har gode opplevelser med sex med kollega, eller går det alltid skeis? 

Anonymkode: 55586...e64

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går nok ofte skeis, ja…

Anonymkode: 8168d...f27

• Nyttig 1
Skrevet

Omg for et herlig «mareritt»!! Er han singel da?

Anonymkode: 73055...938

• Liker 1
Skrevet

Følte det akkurat sånn som du gjør for en kollega. Var flørting, smiling og blikk i månedsvis. Det resulterte i at vi stakk fra de andre på en jobbfest, danset,kysset  og drakk på byen, før vi gikk hjem til han. Den kvelden var fin. Og jeg var suuuperglad. Jeg gikk før han våknet. Etter det ble alt bare rart og kleint. Noen uker etterpå sa han opp jobben. Jeg var jo kjempeforvirra. MEN! Det kan også gå kjempebra!❤️ Livet er kort. Ta noen sjanser😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Han er singel. Yngre enn meg, men tror ikke det stopper ham om jeg tar initiativ. 

TS

Skrevet

Jeg ble betatt av en kollega selv, vi har vært samboere i flere år nå. Så det går ikke alltid skeis nei. 

Ikke bry deg om at dere er kolleger, vil du ha han så er det bare å prøve seg. Hva er det verste som kan skje? 

Anonymkode: a68d7...66f

• Hjerte 3
Skrevet

Vis han at du ikke har truse på så staker han deg nok opp etter veggen

Anonymkode: 80c56...45c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Skulle ønske han bare dytta meg inn på personaltoalettet og kjørte på. 

Er det noen som har gode opplevelser med sex med kollega, eller går det alltid skeis? 

Det kalles å skite i eget reir. Et ganske riktig bilde av hvordan det vil gå. 

Anonymkode: f7789...d20

• Nyttig 1
Skrevet

Null opplevelser, men gjennom karrieren har jeg sett at en del har funnet hverandre og gått fra hverandre.

Jeg ser ikke noe stort problem. Man bør være åpem om det ganske tidlig. Sjef / underordnet krever at man er ganske ryddig og at én gjerne må forflyttes innad i bedriften. Det kan være misbruk av maktforhold, men det er ingen automatikk i det.

Skrevet

Jeg har en pågående flørt med en kollega nå. Vi havnet til sengs etter en jobbfest. Deiligste sexen jeg har hatt i mitt liv. Men det ble ALDRI det samme på jobb etter det. Har alltid tenkt at det går fint og at selvom «alle andre» sier at det blir kleint så skulle ikke det skje meg… men må innrømme at jeg har vært inne på tanken om å bytte jobb. Nå skal sant sies at det aldri kan bli noe mere mellom oss da. Så om det var verdt det ? Nei…

Anonymkode: eb5ea...5da

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg har en pågående flørt med en kollega nå. Vi havnet til sengs etter en jobbfest. Deiligste sexen jeg har hatt i mitt liv. Men det ble ALDRI det samme på jobb etter det. Har alltid tenkt at det går fint og at selvom «alle andre» sier at det blir kleint så skulle ikke det skje meg… men må innrømme at jeg har vært inne på tanken om å bytte jobb. Nå skal sant sies at det aldri kan bli noe mere mellom oss da. Så om det var verdt det ? Nei…

Anonymkode: eb5ea...5da

Hvorfor kan det aldri bli noe mer? Og må det egentlig bli mer? Hva med heftig sex i ny og ne? Er helst det jeg ønsker meg, tror jeg. 

• Liker 2
Skrevet

Tenker at det kommer helt an på hva du ønsker.. Et kjapt ligg kan nok medføre trøbbel.

Selv har jeg vært sammen med mannen min i snart 20 år etter at vi møttes på jobb der han var lederen min 😊

Skrevet

Hvor mye kan det skje I 2022/23?

Er vel masse regler som beskytter ansatte i dag fra at det skal skje noen ting mellom . Begge sider kan bli anklaget for trakassering/ metoo... få dårlig rykte... det finnes policyer og uskrevne regler. 

Jeg skjønner dessuten ikke hvorfor det blir kleint for noen, er vel bare sex? 

Anonymkode: 3e080...793

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sykt lyst på kollegaen min og snart seks år senere har vi et barn sammen og jeg elsker han av hele mitt hjerte 🥰

Anonymkode: 21d2a...425

• Hjerte 3
Skrevet (endret)

Jeg har en kollega jeg er kåt på og hun er kåt på meg. Det kommer ikke til å skje noe, mest fordi jeg -til min egen overraskelse- følger prinsippet om å ikke har sex med kollegaer.

Endret av Snok1
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.12.2022 den 21.28):

Han er singel. Yngre enn meg, men tror ikke det stopper ham om jeg tar initiativ. 

Sjansen for at det blir sex om du tar iniativ er rundt 98%

Skrevet

Javel? Hvem har ikke hatt det en eller annen gang?

Stay away!

Anonymkode: 2c38a...f78

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Javel? Hvem har ikke hatt det en eller annen gang?

Stay away!

Anonymkode: 2c38a...f78

Har aldri hatt det på denne måten før, faktisk! Joda, jeg har klina med tidligere kolleger, og hoppa til sengs med en også. Men dette? Begjær ut av en annen verden. 

Skrevet
MayorSantos skrev (9 timer siden):

Sjansen for at det blir sex om du tar iniativ er rundt 98%

Men med litt flaks er han en av de to prosentene med høye verdier, eller homofil, da blir det bare pinlig for deg. 

Anonymkode: 3e080...793

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...