Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo. Raskt spm. Er gravid i uke 37, godt voksen dame som er sammen med godt voksen mann.. (tror jeg) han har ikke hatt lyst på sex siden jeg ble ganske stor ca uke 30 ish noe som er helt greit da han sier han ikke er tent om dagen. Men så gikk han gjennom bilder senest i dag på Snapchat, angivelig for å vise meg hvordan jeg så ut før jeg fikk denne magen (ikke vet jeg hvorfor han tydeligvis må minne seg selv på det) og da så jeg et bilde av han ligge naken i solarium med en real ereksjon. Jeg har ikke fått det bildet og han sier han bare har det for seg selv.. senest i sommer hadde han kontakt med ei på 21 år.. og han er selv 35… synes selv det er litt tvilsomt… men mulig det er hormonene som snakker. Hva hadde dete tenkt om det var deres mann ?

Anonymkode: 53a54...52d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal han se sin egen pikk? Og hvorfor er du fortsatt sammen med noen som hadde kontakt på 21? 

• Liker 11
Skrevet

Jeg hadde dumpet en mann som bruker solarium 😱

Anonymkode: 2c98e...e46

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er noe han har tatt og sendt til andre. Det er det ingen tvil om! 

Han har vært utro med en 21 åring før så du kan være sikker på det skjer mye annet bak din rygg. Beklager 😢

Anonymkode: 14b74...7af

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg hadde dumpet en mann som bruker solarium 😱

Anonymkode: 2c98e...e46

😂👍🏼

Skrevet
Romilo skrev (23 minutter siden):

Hvorfor i alle dager skal han se sin egen pikk? Og hvorfor er du fortsatt sammen med noen som hadde kontakt på 21? 

Nei det er det jeg lurer på også. Hvem gidder å ha det uten at noen skal se det🤔 og det med henne 21 åringen det snakket vi om da jeg fant det ut.. men jeg vet ikke om det går an å love og bli en bedre person når slike ting ligger latent i deg.. jeg grøsser litt…

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei det er det jeg lurer på også. Hvem gidder å ha det uten at noen skal se det🤔 og det med henne 21 åringen det snakket vi om da jeg fant det ut.. men jeg vet ikke om det går an å love og bli en bedre person når slike ting ligger latent i deg.. jeg grøsser litt…

Det er tomme løfter. Sånne menn endrer seg ikke, de bare skjuler det på sleipere måter. For eksempel har en hemmelig snapchat, har lagret damer som guttenavn på snap så du tror det er bestekompisen hans på topplisten, sletter og adder hver gang de prater med henne så hun ikke ligger der som fast venn hele tiden osv. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er tomme løfter. Sånne menn endrer seg ikke, de bare skjuler det på sleipere måter. For eksempel har en hemmelig snapchat, har lagret damer som guttenavn på snap så du tror det er bestekompisen hans på topplisten, sletter og adder hver gang de prater med henne så hun ikke ligger der som fast venn hele tiden osv. 

Ja han har slettet og addet i alle fall når han har hatt samtaler med jenter 😅👍🏼 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja han har slettet og addet i alle fall når han har hatt samtaler med jenter 😅👍🏼 

Håper du greier å gjøre det rette her. Nemlig å dumpe han! 

• Liker 2
Skrevet

Hadde tenkt at jeg hadde tatt en veldig dum avgjørelse ved å få barn med denne mannen..

- Blir avtent av gravidmage og liker å minne den gravide på at hun er mindre tiltrekkende for ham nå enn før

- Sikler på såvidt voksen dame som er 15 år yngre

- og i tillegg gjør dette mens han er i forhold

- Bruker solarium

- Tar nakenbilder av seg selv som godt mulig sendes til andre

Nei takk du.

PS. 'Godt voksen' betyr 50+.

Anonymkode: b7bc7...e63

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hadde tenkt at jeg hadde tatt en veldig dum avgjørelse ved å få barn med denne mannen..

- Blir avtent av gravidmage og liker å minne den gravide på at hun er mindre tiltrekkende for ham nå enn før

- Sikler på såvidt voksen dame som er 15 år yngre

- og i tillegg gjør dette mens han er i forhold

- Bruker solarium

- Tar nakenbilder av seg selv som godt mulig sendes til andre

Nei takk du.

PS. 'Godt voksen' betyr 50+.

Anonymkode: b7bc7...e63

Dette har dukket opp imens alt annet har skjedd. Planlagt graviditet osv så det var jo bare stas da vi fant det ut. Men lurer på hvor mye/lenge dette kan ha vært sånn også.. det er liksom ikke helt «normalt» når man er i et forhold nei. 

og ja jeg tenkte etter jeg skrev «godt voksen» at det hørtes litt eldre ut en 30 åra😂 men tenker man i alle fall er voksen nok til å unngå å ha slike ting på telefon sin osv når man både er godt etablert med hus, hytte og gode jobber.. føler meg som en høygravid idiot akkurat nå som er morra til en i puberteten!

Skrevet
tyren56 skrev (1 minutt siden):

Du må forlate han🙃

Jeg innser vel at det ikke er liv laget dette forholdet her.. veldig spesielt..😖

Skrevet

Hadde ikke tenkt noe spesielt. Jeg tar mange bilder av meg selg i opphisset situasjoner uten at jeg sender det til noen.

Hvorfor drar du inn den 21 årigen? Er du redd for at de har en greie? Er du sjalu på dems kontakt?

Anonymkode: d095b...299

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg innser vel at det ikke er liv laget dette forholdet her.. veldig spesielt..😖

Hadde blitt direkte fornærmet om min mann ikke tente på meg da jeg gikk gravid😐Det i seg selv hadde fått meg til å gå. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du kan ikke bli værende med en gutt som sender bilder av pikken sin til andre jenter.

Anonymkode: dd533...e9d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han høres litt dum ut...du vet jo selv godt hvordan du så ut før du ble gravid. Og du er gravid, ikke feit.

Anonymkode: 637a5...887

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Helt ærlig er det mye bedre å gå nå. Du vet åssen han er. Ikke pin deg til å kjempe for forholdet for barnets skyld, det blir uansett slutt når barnet er 2-3 år fordi mannen din er utro ørtende gang. Like greit å spare deg for mer lidelse og uro og gjøre det slutt nå så baby vokser opp i en rolig og kranglefri tilværelse og ikke situasjon med mor som blir emosjonelt syk av far. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde ikke tenkt noe spesielt. Jeg tar mange bilder av meg selg i opphisset situasjoner uten at jeg sender det til noen.

Hvorfor drar du inn den 21 årigen? Er du redd for at de har en greie? Er du sjalu på dems kontakt?

Anonymkode: d095b...299

Hvorfor gjør du det? Hva driver deg til å ta bilder av deg selv i opphisset tilstand for å ha dem selv ? Jeg bare spør, siden mannen min også gjør det og jeg ikke forstår det.

og man snakker ikke med jenter man ikke kjenner og sender hjerter og flammer og i dette tilfellet ei på 21 år når du skal bli far og angivelig har alt på stell.. Handler ikke om å være sjalu det. Man gjør bare ikke sånt. Men måten du skriver på tyder litt på at du kanskje ikke er så voksen selv. Det kommer en dag da du vil forstå det annerledes 😊

• Liker 1
Skrevet

For meg er det sjokkerende å se alle de kommentarene i denne tråden som bare med utgangspunkt i et bilde på telefonen konkluderer med at det eneste rette er å forlate mannen . Er virkelig ikke et samliv og et ufødt barn mer verd enn dette? Er det så enkelt? Hvis dette er det beste rådet man kan få på KG, tror jeg TS bør søke andre rådgivere.

Selv tenker jeg at når man er i et etablert forhold og er gravid med et felles barn, da bør man lete etter alle mulige andre løsninger enn samlivsbrudd før man gir opp. Et felles barn er en langt mer "bindende avtale" enn en samboerkontrakt eller et ekteskap. Et felles barn er en forpliktelse man har påtatt seg og som varer livet ut, og utgangspunktet bør være at den beste måten foreldrene kan oppfylle denne forpliktelsen på, er å holde sammen og oppdra barnet i fellesskap. Ja, det kan koste for begge parter å måtte prioritere familie og barn fremfor andre ting, og man må helt sikkert "svelge noen kameler" for å kunne leve under samme tak, men slik er det for alle. Ingen samliv er bare fest og glede, men som regel også hardt arbeid. Nå mener jeg ikke at man skal akseptere hva som helst av oppførsel fra partner, men terskelen for å gå fra hverandre når man har barn, den bør være veldig, veldig høy.

Mitt råd til deg, TS, er derfor først og fremst å snakke med mannen din om dine bekymringer. Er du i tvil om han er ærlig med deg, så la tvilen komme han til gode. Om det skulle være vanskelig for dere å snakke om dette, søk hjelp. Det finnes en rekke tilbud om familierådgivning. Et samlivskurs kan også gi dere nyttige verktøy til å forstå hverandre bedre og fungere bedre sammen.

Lykke til!

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...