Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble slutt for akkurat 15 minutter. Føles som ti kniver i hjertet mitt…. Er så lei meg og føler meg nå helt ødelagt. 
Jeg visste at dette forholdet aldri kom til å vare uansett og jeg var forberedt og visste at jeg egt ville ut av forholdet. 
Allikevel gjør det bare nå så ufattelig vondt og ingenting kan helt trøste meg… Også nå i julen av alle tider 😪

Anonymkode: 2e0b0...30f

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem ❤️

Anonymkode: 9bab9...085

Skrevet

Det er vondt men alt skjer for en grunn og om et år vil du være glad for dette. Ikke grav deg ned i sorg nå! Finn noen lekre klær og avtalt en fin nyttårsfeiring med venninner du kan se frem til! 

Anonymkode: 84c2e...466

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er vondt men alt skjer for en grunn og om et år vil du være glad for dette. Ikke grav deg ned i sorg nå! Finn noen lekre klær og avtalt en fin nyttårsfeiring med venninner du kan se frem til! 

Tror jeg skal ta tiden til å sørge og komme meg helt over det. Sist jeg dro på fest et par dager etter forrige brudd ble jeg kjempe lei meg når jeg drakk alkohol og endte opp på psykiatrisk i flere dager….. 

- TS

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tror jeg skal ta tiden til å sørge og komme meg helt over det. Sist jeg dro på fest et par dager etter forrige brudd ble jeg kjempe lei meg når jeg drakk alkohol og endte opp på psykiatrisk i flere dager….. 

- TS

Ja alkohol og sorg er en veldig dårlig kombinasjon. Heldigvis går det an å ha kvalitetstid med venner uten alkohol. 

Du kommer deg gjennom ❤️

• Liker 2
Skrevet

Sitter i nesten samme situasjon så jeg skjønner hva du går gjennom ❤️ sender en god klem! det som hjelper meg er å tilbringe tid med venner og familie slik at tankene er andre steder. Gjør noe som du liker, gå turer eller se på filmer/serier? 

Anonymkode: e072e...6c4

Skrevet

Vet ikke om jeg får sove i natt 😪

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

- TS

Er du av det kaliberet så bør du kanskje oppsøke hjelp før det går den veien.. 

Anonymkode: ecbf1...3b7

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

hatt 4 brudd og alle skjedde i jula skjønn det den som kan 

Anonymkode: 7245a...0f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

hatt 4 brudd og alle skjedde i jula skjønn det den som kan 

Anonymkode: 7245a...0f3

Sååå jævlig…

Skrevet

Gode klemmer. Kjærlighetssorg er forferdelig. 

Kom det helt ut av det blå?

Anonymkode: 3237f...2b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gode klemmer. Kjærlighetssorg er forferdelig. 

Kom det helt ut av det blå?

Anonymkode: 3237f...2b9

Ikke egt, vært forberedt lenge, men tøft allikevel. 

• Hjerte 1
Skrevet

Sender deg en stor klem❤️Hvordan går det med deg?

Anonymkode: 29488...297

Skrevet

Så fælt, ta vare på deg selv kjære deg, oppsøk venner og familie som vil deg godt, vær god mot deg selv og gi sårene tid å leges ❤

Anonymkode: a31aa...cc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...