MamaLove Skrevet 27. desember 2022 #1 Del Skrevet 27. desember 2022 Hei jeg opplever nå en lett blødning i uke 10 Jeg var på tidlig ultralyd i uke 7, og alt så fint ut Jeg er så utrolig redd for å miste. Mistet et barn i senabort for 4 måneder siden, og vil så gjerne ha dette barnet❤️ Har noen tips til hva jeg bøt gjøre, hvem jeg skal kontakte? Føler meg helt alene i dette nå😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #2 Del Skrevet 27. desember 2022 MamaLove skrev (2 timer siden): Hei jeg opplever nå en lett blødning i uke 10 Jeg var på tidlig ultralyd i uke 7, og alt så fint ut Jeg er så utrolig redd for å miste. Mistet et barn i senabort for 4 måneder siden, og vil så gjerne ha dette barnet❤️ Har noen tips til hva jeg bøt gjøre, hvem jeg skal kontakte? Føler meg helt alene i dette nå😟 Ringe legevakt kanskje? Få en sjekk så slipper du være redd Anonymkode: aad80...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #3 Del Skrevet 27. desember 2022 Eller dra til privat ultralyd i morgen? Vet ikke hvor du bor da. Det går nok fint❤️ Anonymkode: c74da...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #4 Del Skrevet 27. desember 2022 Privat ultralyd? Anonymkode: b47ee...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #5 Del Skrevet 27. desember 2022 https://www.babyverden.no/gravid/dette-bor-du-vite-om-blodninger-i-svangerskapet/ her står det litt om blødning i uke 10 Kan skje når morkaken tar over. Anonymkode: b47ee...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #6 Del Skrevet 27. desember 2022 For det første slapp av, mest sannsynlig er alt bra. Har du mulighet bestill en time til privat ultralyd, man får som regel time raskt. Bor du et sted uten private klinikker ville jeg kontaktet fastlege som da kan henvise deg til riktig sted. Jeg har og hadd spontanabort og siste svangerskap som var vellykket hadde jeg mye blødninger helt fra uke 5 og siste rundt uke 22-24. Skjønner du er bekymret så håper du får sjekket😊 Men ikke tenk det verste med en gang. Anonymkode: 8f5ff...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MamaLove Skrevet 28. desember 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 28. desember 2022 Takk for alle svar. Om det blør mer idag, ringer jeg legevakt. Privat gynekolog har julestengt😏 må jo bare krysse fingrene og håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #8 Del Skrevet 28. desember 2022 MamaLove skrev (3 timer siden): Takk for alle svar. Om det blør mer idag, ringer jeg legevakt. Privat gynekolog har julestengt😏 må jo bare krysse fingrene og håpe Krysser fingrene for deg❤️🤞Hadde selv store blødninger i uke 13, men det gikk bra❤️ Anonymkode: a05ac...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MamaLove Skrevet 28. desember 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 28. desember 2022 Vært hos legen nå, og fått time på sykehuset i morgen for ultralyd. Legen mente det høyst sannsynlig var en begynnende spontanabort. Nå er jeg bare så utrolig trist og skuffet. To spontanaborter på 4 måneder. Nå er det bare å ta en Paracet og holde maska foran barna som ikke aner noenting. Heldigvis har man et ekstra lager med superkrefter som kommer frem når de trengs! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #10 Del Skrevet 28. desember 2022 Sender deg en stor klem og håper det går bra ❤️ blør du fortsatt? Som skrevet over, noen blør jo ila svangerskapet uten at det er noe unormalt. Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning! Oppdater oss når du har vært på ultralyd imorgen. Lykke til ❤️ Anonymkode: cafb6...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MamaLove Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 29. desember 2022 Oppdatering. Var en ufullstendig abort. Fosteret er ute, men en god del igjen. Fikk med noen tabletter og en haug med smertestillende hjem. Ganske brutalt og ufattelig vondt. Så nå er det bare å komme seg gjennom de neste timene, og prøve igjen om noen uker. Gir meg ikke, dette tredje barnet er så utrolig ønsket! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malani Skrevet 29. desember 2022 #12 Del Skrevet 29. desember 2022 Åh nei så trist 😔Lykke til videre! 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihøne95 Skrevet 1. januar 2023 #13 Del Skrevet 1. januar 2023 Så utrolig trist ❤️ Vi mistet på mandag, jeg var da 10+1. Det er så vondt når barnet er så ønsket. Du er sterk som holder deg oppe for barna dine. Jeg ønsker deg masse lykke til fremover. Du får din baby til slutt ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #14 Del Skrevet 1. januar 2023 MamaLove skrev (På 29.12.2022 den 11.26): Oppdatering. Var en ufullstendig abort. Fosteret er ute, men en god del igjen. Fikk med noen tabletter og en haug med smertestillende hjem. Ganske brutalt og ufattelig vondt. Så nå er det bare å komme seg gjennom de neste timene, og prøve igjen om noen uker. Gir meg ikke, dette tredje barnet er så utrolig ønsket! Kanskje tenk på det sånn at det er en mening med at du bare skal ha to. Anonymkode: e32b5...1ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #15 Del Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kanskje tenk på det sånn at det er en mening med at du bare skal ha to. Anonymkode: e32b5...1ff Unødvendig kommentar. Anonymkode: cafb6...c01 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #16 Del Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje tenk på det sånn at det er en mening med at du bare skal ha to. Anonymkode: e32b5...1ff Åh hold kjeft, dumme kristne menneske!! Anonymkode: 7867a...a6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #17 Del Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Åh hold kjeft, dumme kristne menneske!! Anonymkode: 7867a...a6e Kristne? Kanskje hun/han er muslim for alt du vet, eller ateist. Du viser bare ditt eget hat mot kristne her, rasistisk? ts: har opplevd SA i uke 8, og det var brutalt og vondt. Blir gradvis litt bedre for hver dag. Håper du får din tredje baby dette året! ❤️Prøver på nr 3 jeg og. Anonymkode: 7dca5...607 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CatMom82 Skrevet 1. januar 2023 #18 Del Skrevet 1. januar 2023 Sender deg masse varme tanker 🧡 Mistet selv 2 ganger ila 2022 (august og november) så vet at mentalt er det helt grusomt. Håper den fysiske prosessen er ukomplisert slik at du kan fokusere på det mentale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MamaLove Skrevet 8. januar 2023 Forfatter #19 Del Skrevet 8. januar 2023 Takk for alle fine svar! Setter utrolig stor pris på det. Ang den unødvendige kommentaren om at det er meningen ag jeg bare skal ha to, så er det alltid noen som skal si noe ufint, og som synes det er greit å komme med sårende kommentarer. Kan ikke bruke noe energi på det, men håper at de blir møtt med mer støtte og omsorg enn de gir selv når livet er tøft. Det går bedre med både kropp og hode nå, og vi har fremdeles et høyt ønske om et tredje barn. Når kroppen har nullstille seg litt, så prøver vi igjen. 🤞 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå