Gå til innhold

Har blitt litt redd for å møte på jente på psykiatrisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen måneder siden fikk jeg opp en jente i feeden min på tiktok og jeg kjente igjen stedet hun var innlagt. Så om du spoler frem noen måneder så ble jeg innlagt og da var hun også der. Hun er veldig åpen på tiktok og jeg synes det er så ubehagelig å skulle vite så mye også sitte der og late som jeg ikke vet noe og ikke kjenner til henne. Jeg har forsøkt markere videoen som noe jeg ikke er interessert i, men de kommer opp likevel. Også bryr jeg meg jo også litt om hvordan det går med henne, så vil jo samtidig gjerne vite. Men uansett, dette gjør at jeg føler det er så ubehagelig at jeg har blitt redd for å bli innlagt igjen. Selv om jeg trenger det. 

Anonymkode: eefd0...99f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet det er skikkelig teit av meg å bli redd for noe slikt, men spesielt på den ene avdelingen er det lagt opp til at man skal gjøre ting sammen så det blir vanskelig å unngå henne... 

Skrevet

Hva er det som gjør at det er ubehagelig? Sånn helt konkret.. hun vet jo ikke at du vet og hun legger jo ut dette og deler informasjon om seg selv, så hun ønsker jo at andre skal vite. 

Anonymkode: 03fc4...c91

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet det er skikkelig teit av meg å bli redd for noe slikt, men spesielt på den ene avdelingen er det lagt opp til at man skal gjøre ting sammen så det blir vanskelig å unngå henne... 

Ja, det er faktisk skikkelig teit. Du burde jo blokkert vedkommende for lenge siden.

Anonymkode: 56c50...fa2

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er det som gjør at det er ubehagelig? Sånn helt konkret.. hun vet jo ikke at du vet og hun legger jo ut dette og deler informasjon om seg selv, så hun ønsker jo at andre skal vite. 

Det er det å måtte late som. Også føler jeg nesten at hun vet, selv om jeg egentlig vet at hun ikke vet. Med mindre noen har sagt det til henne. Snakket for en stund siden med en jeg var innlagt med en gang før og han spurte om jeg også hadde sett videoene til denne jenten. Og jeg kunne jo ikke lyve så da sa jeg ja. Hva om han har sagt det til henne? Tror ikke de kjente hverandre men det kan jo være at de har vert innlagt sammen etter dette?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er faktisk skikkelig teit. Du burde jo blokkert vedkommende for lenge siden.

Anonymkode: 56c50...fa2

Ja, jeg vet. Men det er jo litt for sent nå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er det å måtte late som. Også føler jeg nesten at hun vet, selv om jeg egentlig vet at hun ikke vet. Med mindre noen har sagt det til henne. Snakket for en stund siden med en jeg var innlagt med en gang før og han spurte om jeg også hadde sett videoene til denne jenten. Og jeg kunne jo ikke lyve så da sa jeg ja. Hva om han har sagt det til henne? Tror ikke de kjente hverandre men det kan jo være at de har vert innlagt sammen etter dette?

Ja, jeg vet. Men det er jo litt for sent nå. 

Da har du to valg : 1 : late som ingenting .2: si at du har sett henne på tik tok å beundrer åpenheten . 

Skrevet

Om du skulle komme i snakk med henne kan du vel bare si "hei, er du xx fra tiktok?". Er ikke verre enn det, så tar du litt lufta ut av ballongen. 

Jeg husker for endel år siden når jeg blogget, så traff jeg en annen blogger som jeg fulgte. Det var litt kleint fordi jeg følte jeg visste så mye om henne og hun ikke visste hvem jeg var, for jeg blogget mer anonymt. Føltes litt stalker-aktig. Men når jeg nevnte at jeg visste hvem hun var fra før så kunne vi jo bare le av det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror du kan anta at hun vet. Folk sladrer vel mye der? 
Så, hvis hun er der kan du jo bare være åpen om at du vet? Det gjør jo ikke noe. Du har ikke gjort noe galt fordi du har kommet over videoer som hun har lagt ut helt selv. Bare si hei og smil og ikke vær redd. Kanskje dere blir gode venner. Hun er nok like engstelig og usikker og kanskje ensom. 

Skrevet
NiceOrNothing skrev (10 minutter siden):

Da har du to valg : 1 : late som ingenting .2: si at du har sett henne på tik tok å beundrer åpenheten . 

Jeg tror jeg går for alternativ 1. Jeg er ikke en slik person som snakker med andre pasienter. Holder meg alltid for meg selv.

Skrevet
Piggsopp skrev (9 minutter siden):

Om du skulle komme i snakk med henne kan du vel bare si "hei, er du xx fra tiktok?". Er ikke verre enn det, så tar du litt lufta ut av ballongen. 

Jeg husker for endel år siden når jeg blogget, så traff jeg en annen blogger som jeg fulgte. Det var litt kleint fordi jeg følte jeg visste så mye om henne og hun ikke visste hvem jeg var, for jeg blogget mer anonymt. Føltes litt stalker-aktig. Men når jeg nevnte at jeg visste hvem hun var fra før så kunne vi jo bare le av det. 

Så fint at dere bare kunne le av det. Jeg føler det bare hadde blitt kleint om jeg hadde sagt noe lignende til henne. Jeg er skikkelig dårlig på slik smalltalk i tillegg til at jeg er mye eldre enn henne, og sikkert egentlig litt for gammel for tiktok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...