Gå til innhold

Vi hadde sex og jeg kommer ikke til å gjøre det igjen,han er for selvsentrert.... Er jeg sær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt en heftig flørt i månedsvis. Teksting, mange dates og etterhvert sexting og gradvis mer og mer fysisk. Nå i julen hadde vi sex. Det var kjempe deilig til et visst punkt. Plutselig sier han at det går for han.... Og så gjorde det det. Jeg kom ikke samtidig, og når det hadde gått for han, så la han seg på rygg og trakk meg inntil seg og så roet alt seg ned. Jeg ventet litt på å starte igjen og gjorde noen initiativ ift det, men neida. Da var vi ferdige, han kledde på seg. 

Sånt takler jeg dårlig! Jeg er jo da seksuelt frustrert! Går det ikke an å ta en pause og på igjen? Er det sært av meg å bli skuffet over dette? 

Når vi så går ut av soverommet, så setter han på nyhetene og så skulle vi liksom sitteområde se det sammen. Var litt avstand plutselig.... Veldig rart. 

Hvorfor blir noen menn litt "kjølige" etter sex? Og hvorfor er de ikke opptatt av å også tilfredsstille kvinnen?

Jeg kommer ikke til å ha sex med han igjen og dessverre blir det nok ikke det forhold av dette. Er det sært? Bør jeg heller snakke med han om det og gi en sjanse? Eller.......? 

Anonymkode: d428d...44d

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Derfor bør man snakke om sex på forhånd.. og etterpå. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Om du har vært ufattelig treig med å bli klar for sex så blir det gjerne sånn. Piner man en mann lenge nok så holder de gjerne ikke så lenge. Vil tror det blir bedre etterhvert, men du må si hva du forventer og trenger.

Anonymkode: 1cbed...339

• Liker 5
Skrevet

Man gjør mindre innsats dersom dama ikke er av høy kvalitet 

Anonymkode: a3de1...96a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du er ikke sær, han er ego og fortjener ikke en ny sjanse. Han har allerede vist at han har sex for sin egen del og ikke tenker på om det er godt for den han ligger med! 

Jeg har heller ingen interesse for å treffe sånne menn igjen! Det er ingenting å snakke om heller, han vet da godt at det er kjipt å ha sex uten å komme, han bare bryr seg ikke om det når det ikke er han selv det gjelder. Dårlig kvinnesyn med andre ord.. 

Anonymkode: ccd36...099

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hilsen misogynist 

• Liker 14
  • Nyttig 8
Skrevet

Skjønner godt at han ikke er klar for å fortsette eller starte opp på nytt etter å ha kommet, de fleste menn er sånn biologisk.

Men det er jo derfor man alltid skal sørge for at hun kommer først! Kanskje han kom uventet raskt? Det kan skje. Eller kanskje han bare ikke er så omtenksom.

Noe rart å holde fysisk avstand etterpå også.

Anonymkode: 23bd3...3f3

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hatt en heftig flørt i månedsvis. Teksting, mange dates og etterhvert sexting og gradvis mer og mer fysisk. Nå i julen hadde vi sex. Det var kjempe deilig til et visst punkt. Plutselig sier han at det går for han.... Og så gjorde det det. Jeg kom ikke samtidig, og når det hadde gått for han, så la han seg på rygg og trakk meg inntil seg og så roet alt seg ned. Jeg ventet litt på å starte igjen og gjorde noen initiativ ift det, men neida. Da var vi ferdige, han kledde på seg. 

Sånt takler jeg dårlig! Jeg er jo da seksuelt frustrert! Går det ikke an å ta en pause og på igjen? Er det sært av meg å bli skuffet over dette? 

Når vi så går ut av soverommet, så setter han på nyhetene og så skulle vi liksom sitteområde se det sammen. Var litt avstand plutselig.... Veldig rart. 

Hvorfor blir noen menn litt "kjølige" etter sex? Og hvorfor er de ikke opptatt av å også tilfredsstille kvinnen?

Jeg kommer ikke til å ha sex med han igjen og dessverre blir det nok ikke det forhold av dette. Er det sært? Bør jeg heller snakke med han om det og gi en sjanse? Eller.......? 

Spørsmålet her er jo egentlig hva dere hadde gjort og hvor lenge før det gikk for han.

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er han? 

Anonymkode: 7810b...b5c

Skrevet

Hvorfor sier du ikke bare hva du følte til han, samme om du velger gi han en ny sjans eller ikke? Da får du i det minste klarlagt om han er kynisk drittsekk eller bare teit. 

Anonymkode: 7853a...3a1

• Liker 3
Skrevet

Det var litt sært at han viste null interesse rundt din nytelse ja. Kanskje du burde ha spurt om han kunne fortsatt på andre måter. Gitt hint om at du ikke var ferdig. Hadde han blåst i det da så er det litt huff...

Det at han satte på nyheter etterpå er ikke altfor merkelig. Mange som vil være i fred etter sex. Personlig syns jeg det holder med kyssing og kosing 2-3 min etter sexen er ferdig. Da kan jeg fint sette meg i sofahjørnet alene, eller dusje i fred.

Skrevet

Greit nok at han var uheldig og kom først, men da må han i det minste bidra til at det går for deg også ved feks munnsex.  At han var ferdig og dermed avsluttet sexen er skikkelig turn-off. 

Gjør det slutt og fortell grunnen. 

Anonymkode: 05de0...da9

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
svartkatt skrev (25 minutter siden):

Derfor bør man snakke om sex på forhånd.. og etterpå. 

Ja og det har vi gjort. Mye. Har sagt hva jeg liker, ikke liker, og omvendt. Og vi har snakket om forventninger.... 

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Om du har vært ufattelig treig med å bli klar for sex så blir det gjerne sånn. Piner man en mann lenge nok så holder de gjerne ikke så lenge. Vil tror det blir bedre etterhvert, men du må si hva du forventer og trenger.

Anonymkode: 1cbed...339

I've vært veldig treig. Har jo bygd seg opp en spenning over tid da.... 

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Haha! Jaha? Denne mannen har kurtisert i to år og jeg vet han syns jeg er av  ypperste klasse og "out of his league", Så Nei.. Ikke helt enig her. 

Teatrica skrev (17 minutter siden):

Spørsmålet her er jo egentlig hva dere hadde gjort og hvor lenge før det gikk for han.

Laaangt forspill med massasje, oralsex, lek... 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvor gammel er han? 

Anonymkode: 7810b...b5c

50.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Laaangt forspill med massasje, oralsex, lek... 

Så, fullstendig selvsentrert var han altså ikke?

• Liker 7
Skrevet

Med tanke på at dere hadde veldig langt forspill med massasje og oralsex kan det hende han trodde at du var fornøyd. Det er her man må kommunisere. I det første innlegget ditt fikk jeg inntrykk av at dere kledde av dere, hadde samleie en kort stund før han kom og så var det over, men det stemmer jo ikke med det du skriver senere. 

Skrevet
Turtellure12 skrev (8 minutter siden):

Det var litt sært at han viste null interesse rundt din nytelse ja. Kanskje du burde ha spurt om han kunne fortsatt på andre måter. Gitt hint om at du ikke var ferdig. Hadde han blåst i det da så er det litt huff...

Det at han satte på nyheter etterpå er ikke altfor merkelig. Mange som vil være i fred etter sex. Personlig syns jeg det holder med kyssing og kosing 2-3 min etter sexen er ferdig. Da kan jeg fint sette meg i sofahjørnet alene, eller dusje i fred.

Syns det er litt kjipt ja. Jeg ga hint, dvs jeg sa ganske tydelig at han måtte bare få puste ut litt, men at det så er på igjen... Men det valgte han å overhøre. Det han gjorde etterpå var å massere meg litt, antakelig for nærhetens skyld..... Men det var det. 

Og det med å ville være litt i fred etterpå er jo litt klassisk, men kjipt.... Å gå og ta en dusj er innafor syns jeg. Men noe så kjipt som nyhetene etter sex..? Nei, bare nei.... 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Greit nok at han var uheldig og kom først, men da må han i det minste bidra til at det går for deg også ved feks munnsex.  At han var ferdig og dermed avsluttet sexen er skikkelig turn-off. 

Gjør det slutt og fortell grunnen. 

Anonymkode: 05de0...da9

Helt enig. Han var ikke helt der.... Kunne I det minste gått ned på meg. Veldig turnoff å bare avslutte... Selvom han begynte massere. Men det var jo ikke det jeg ville ha.... 

Vet ikke om jeg klarer gjøre helt slutt, for syns jeg blir så "kravstor" og streng... Men må jo få sagt at du ikke er så kult å ikke tenke på dama etter at han selv er tilfredsstilt.... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hilsen misogynist 

Ung kvinne som elsker å slenge rundt seg slike merkelapper for å føle seg bra?

Anonymkode: 9c691...64a

• Liker 2
Skrevet
Teatrica skrev (6 minutter siden):

Så, fullstendig selvsentrert var han altså ikke?

Neida men ikke oralsex på meg... Kun han. Og kun massasje på han også. Han gjorde egentlig lite for å få meg skikkelig giret.. 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Dette er et helt seriøst spørsmål. Kvinner på KG børster bort sånne kommentare stadig vekk. Jeg lurer av og til på hvorfor ikke menn sier at dette er en underlig ting å si til noen. Eller?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Neida men ikke oralsex på meg... Kun han. Og kun massasje på han også. Han gjorde egentlig lite for å få meg skikkelig giret.. 

Ok, kunne du ikke skrevet det da du svarte meg første gangen da - det er så innmari vanskelig å gjøre seg opp en mening når det etter hvert kommer fram mer vesentlig informasjon enn man får i utgangspunktet. 

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...