Gå til innhold

Hva betyr "fri innmelding" kampanjen som SATS har nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.sats.no/

SATS fremstiller det som en tilbudskampanje, men man må fortsatt betale månedsprisen (og binde seg i tolv måneder). Hva er tilbud med "fri innmelding" da? Kan ikke huske at det har vært noen egen innmeldingsavgift i tillegg til den faste månedsprisen? Noen som vet? 

Anonymkode: 50b89...e3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er vanligvis engangsavgift ved innmelding. Ganske sleipt, spesielt siden administrasjonen gjøres der og da.

Endret av Frukthage
Gjest theTitanic
Skrevet

Istedenfor å være takknemlig for kunder som binder seg til en fast pris i 12 mnd så krever de en innmeldingsavgift for å taste inn kundens navn de sekunder det tar. Kanskje det blir slitasje på tastaturet..   Temmelig grådig påfunn det der. 

Skrevet
Frukthage skrev (6 minutter siden):

Det er vanligvis engangsavgift ved innmelding. Ganske sleipt, spesielt siden administrasjonen gjøres der og da.

theTitanic skrev (1 minutt siden):

Istedenfor å være takknemlig for kunder som binder seg til en fast pris i 12 mnd så krever de en innmeldingsavgift for å taste inn kundens navn de sekunder det tar. Kanskje det blir slitasje på tastaturet..   Temmelig grådig påfunn det der. 

Jeg har vurdert å melde meg inn hos Sats før og aldri lest noe om dette innmeldingsgebyret 🤔

Kan noen som er medlem bekrefte eller avkrefte dette?

Veldig sleip "kampanje" om det dreier seg om en hundrelapp i administrasjonsgebyr, eller enda verre et fiktivt administrasjonsgebyr!

Sats er svindyrt fra før! Trodde deres nyttårstilbud skulle være bedre. Andre kjeder pleier å ha "tren gratis til mai" type tilbud rundt nyttår for nye medlemmer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har vurdert å melde meg inn hos Sats før og aldri lest noe om dette innmeldingsgebyret 🤔

Kan noen som er medlem bekrefte eller avkrefte dette?

Veldig sleip "kampanje" om det dreier seg om en hundrelapp i administrasjonsgebyr, eller enda verre et fiktivt administrasjonsgebyr!

Sats er svindyrt fra før! Trodde deres nyttårstilbud skulle være bedre. Andre kjeder pleier å ha "tren gratis til mai" type tilbud rundt nyttår for nye medlemmer. 

Men jeg bekrefter det jo over☺️ Det pleier å stå med liten skrift, under månedsprisen.

Det fremgår også av betingelsene deres, i punkt 3.1

Skrevet

Vent med innmelding, det kommer som regel en ny kampanje i starten av januar slik at du får 1-2 mnd gratis. Synes forøvrig sats har blitt latterlig dyrt siste årene😳

Anonymkode: 8b985...70c

Skrevet

Innmelding avgift er ganske vanlig på treningssenter, trur eg altid har måtte betalt det. 

Anonymkode: 38d41...d67

Skrevet
Frukthage skrev (3 minutter siden):

Men jeg bekrefter det jo over☺️ Det pleier å stå med liten skrift, under månedsprisen.

Det fremgår også av betingelsene deres, i punkt 3.1

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Innmelding avgift er ganske vanlig på treningssenter, trur eg altid har måtte betalt det. 

Anonymkode: 38d41...d67

Takk for svar! Jeg visste ikke at det var en greie. Herregud for en tåpelig "tilbudskampanje"! 

De kunne like gjerne skrevet som sant var "Gi oss 8800 kroner for et år så får du 100 kr avslag" 🤦‍♀️

Herregud 739 kroner i måneden! 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Takk for svar! Jeg visste ikke at det var en greie. Herregud for en tåpelig "tilbudskampanje"! 

De kunne like gjerne skrevet som sant var "Gi oss 8800 kroner for et år så får du 100 kr avslag" 🤦‍♀️

Herregud 739 kroner i måneden! 

Helt enig, det er urimelig😂

Skrevet

Men hva er innmeldingsavgiften til sats på til vanlig? 

Anonymkode: b7052...33b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men hva er innmeldingsavgiften til sats på til vanlig? 

Anonymkode: b7052...33b

Lurer jeg også på 

Skrevet

Nå har Fresh Fitness tilbud med 99 kr for trening frem til mars og uten bindingstid! Tror dere SATS kommer med noe lignende etter nyttår? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå har Fresh Fitness tilbud med 99 kr for trening frem til mars og uten bindingstid! Tror dere SATS kommer med noe lignende etter nyttår? 

Nei, SATS pleier sjelden å ha SÅ gode tilbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...