Gå til innhold

Hva synes du om folk som tar med maten til setet på toget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det er sånn mat som sprer lukt.. jeg skjønner ikke hvordan noen kan gå gjennom vognene i midtgangen med pølse som sprer om seg med lukt. Hvorfor holder de seg ikke i kafeen? Jeg vet de har lov, men jeg hadde ikke gjort det selv.

Anonymkode: 5bc04...daf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør meg ingenting. Tatt mye tog og har ofte delt bord med noen som har tatt med mat hjemmefra også å har aldri brydd meg 😊 koselig at folk koser seg , kunne ønske jeg fikk til å kose meg med mat ute også 😁

Anonymkode: 2b19e...7ba

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Tar du kollektiv må du tåle ulike lukter, spesielt på fly og tog hvor det blir servert mat.

Anonymkode: 2ebe3...744

• Liker 15
  • Nyttig 2
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg er ikke så fisefin at jeg ikke tåler lukt, så for meg kan de sitte der de har lyst.

Skrevet

Hvorfor tåler du plutselig ikke lukten av mat bare fordi du er på tog? Du tåler det jo hjemme hos deg selv, på besøk hos andre og på restauranter. Så hva skjer når du kommer på tog eller offentlig transport?  

Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Har aldri tenkt over det hvis noen har med seg mat. Helt greit for meg.

• Liker 11
Skrevet

Værre med de som har dunket seg i parfyme eller hårspray 

Anonymkode: 74d03...901

• Liker 11
  • Nyttig 10
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Når det er sånn mat som sprer lukt.. jeg skjønner ikke hvordan noen kan gå gjennom vognene i midtgangen med pølse som sprer om seg med lukt. Hvorfor holder de seg ikke i kafeen? Jeg vet de har lov, men jeg hadde ikke gjort det selv.

Anonymkode: 5bc04...daf

Jaja..  2022= alle og alt er til bry. Kanskje har noen gått lenge uten mat. Unn dem maten. 

Skrevet

Er man så sensitiv bør man holde seg unna andre mennesker og offentlig transport 😅

Jeg må 1-2 ganger i uka kjøpe med meg noe på flyplass som spises på flyet. Og jeg er ikke den eneste. Der sitter vi enda tettere. 

Anonymkode: e1bc9...9c4

• Liker 2
Skrevet

Jeg bryr meg ikke, så lenge ikke noen søler mat på meg.

• Liker 3
Skrevet

Er ikke det ganske normalt? La nå folk kose seg. 

Anonymkode: c4d95...f28

• Liker 2
Skrevet

Større problem at maten på tog er så stusslig. At noen spiser en pølse ved siden av meg kunne ikke bry meg mindre. Den dagen noen drar fram en rakfisk kan det nok hende jeg sier noe. 😂

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Tomas77 skrev (Akkurat nå):

Større problem at maten på tog er så stusslig. At noen spiser en pølse ved siden av meg kunne ikke bry meg mindre. Den dagen noen drar fram en rakfisk kan det nok hende jeg sier noe. 😂

Tenk hvor gøy det hadde vært å sakte pakke opp kniv og gaffel, og et smalahove på papptallerken, i rushen? 

Anonymkode: e1bc9...9c4

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Værre med de som har dunket seg i parfyme eller hårspray 

Anonymkode: 74d03...901

Eller fiser... det opplevde jeg engang på toget, noen stinka ut hele vogna

Skrevet

Er ikke ofte jeg tar toget, men om noen spiser på toget når jeg først sitter der så har jeg tenkt: «søren! Skulle ha kjøpt med noe å spise».

Anonymkode: 8f10f...bc6

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor skal jeg i det hele tatt synes noe om disse menneskene? Folk må da for f få spise hvor de vil på toget. 

Anonymkode: 82b87...3c2

• Liker 1
Skrevet

Pølser lukter da virkelig ikke noe særlig?

Da er det nå mer lukt av en kaffekopp.

Ville uansett ikke brydd meg, bare blitt sulten/kaffetørst sjøl :)

Anonymkode: 5f637...e8a

• Liker 1
  • Hjerte 2
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Aldri tenkt over det. Sitt hvor du vil for min del. 

Skrevet

Tenker at i det offentlige rom må man tåle lukter. Men man kan jo selvfølgelig tenke på andre før man tar med matpakker som lukter veldig sterkt på en lengre tur med kollektiv transport.

Anonymkode: c742e...bde

• Liker 1
Skrevet

Er man ute i det offentlige må man tåle lukter. Har selv tatt med mat til setet, da kan jeg sitter og se på film eller serie mens jeg spiser. Synes det er mer komfortabelt enn å spise i spisevogn.

Anonymkode: 0ba4c...bd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...