Gå til innhold

Føflekk som ser fin og frisk ut, men som klør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det grunn til bekymring??

Anonymkode: 70985...e0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilde?

Anonymkode: baf5a...a4d

Skrevet

Sitter den på et sted hvor den typisk treffes av sømmen i klesplagg? Det gjorde en av mine. Klødde som bare fy, og jeg fikk den fjernet, men det var ikke noe galt annet enn at den ble utsatt for halssømmen på gensere og skjorter. 

Anonymkode: 72778...927

Skrevet

Fastlegen min drømmer om å bli kirurg og ble kjempeglad da jeg kom med en kløende føflekk. Da fikk hun mulighet til å skjære litt. Hun må ha talent, for det ble ikke et eneste merke der hun skar.

Anonymkode: 53a40...669

• Liker 1
Skrevet

En føflekk som klør bør alltid sjekkes opp. Mest sannsynlig ufarlig, men ikke verdt å ta sjansen👍

Anonymkode: a503b...dbe

Skrevet

Jeg går til hudlege hver gang jeg bekymrer meg. da sjekker hun alle jeg har, og formaner meg til mer solkrem. Har hatt føflekker som blør eller faller av. Var bekymret. Det var ikke farlig. Det er en trygghet i å få slikt sjekket. Går til et privat hudlege senter. Da får jeg profesjonell håndtering på dagen. Prisen etpar 1000 lapper. Verdt det!

Anonymkode: 2711d...a8f

Skrevet

Jeg har tatt to som har vært irriterende. Den ene var rett på bh kanten som titt sveipa over og stakk og klødde. 

Begge var fine, bare irriterende.

Skrevet

Mens du venter på å få den sjekken kan du smøre den med fuktighetskrem og se om det hjelper. Kan hende den klør fordi huden er tørr. 

Anonymkode: 8b217...5c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...