Gå til innhold

Ikke fornøyd med skomakeren

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ble ikke fornøyd med jobben til skomakeren. Er et par finsko. Remmen bak skulle fikses med litt elastisk strikk, det ble ikke gjort. Fant en annen måte. Nå er de for små. Han sa de passet fin. Er jo ikke han som har de på foten da. Vil gå til en annen skomaker, men han har jo forbrukerkjøpsloven på sin side og rett til å fikse feilen. Vil vel foreslå å lime samt blokke de ut. Nei vil ikke blokke de ut.  Har mest lyst på pengene tilbake.  Har også gått opp to steder i limen. Er heller ikke pent limt. Hva kan jeg si/gjøre?

Endret av Cecilie82
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cecilie82 skrev (4 timer siden):

Ble ikke fornøyd med jobben til skomakeren. Er et par finsko. Remmen bak skulle fikses med litt elastisk strikk, det ble ikke gjort. Fant en annen måte. Nå er de for små. Han sa de passet fin. Er jo ikke han som har de på foten da. Vil gå til en annen skomaker, men han har jo forbrukerkjøpsloven på sin side og rett til å fikse feilen. Vil vel foreslå å lime samt blokke de ut. Nei vil ikke blokke de ut.  Har mest lyst på pengene tilbake.  Har også gått opp to steder i limen. Er heller ikke pent limt. Hva kan jeg si/gjøre?

Kanskje du bør legge dette på forbruker-forumet? :)

Anonymkode: f97de...fb8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Cecilie82 skrev (17 timer siden):

Hiv møkka i bosset, kjøp deg nye sko og legg vekk de feminine følelsene, med andre ord slutt og syt.

Anonymkode: cd2cf...b3d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har forsøkt skomaker 3-4 ganger de siste årene. På dyrere kvalitetssko i skinn. 

For å være ærlig bidrar de godt til å ødelegge egen profesjon akkurat nå. Som igjen dessverre bidrar til forbrukersamfunnet, og bruk-og-kast. 

Anonymkode: 26397...dfb

• Liker 3
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hiv møkka i bosset, kjøp deg nye sko og legg vekk de feminine følelsene, med andre ord slutt og syt.

Bosset? Feminie følelser?

Anonymkode: 84d42...c3c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det e jo kjipt å hive sko som kan brukes om skomakeren bare gjør jobben sin.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bosset? Feminie følelser?

Anonymkode: 84d42...c3c

Skjønte ikke helt den jeg heller. Mannen min har irritert seg i hele høst. Har på en måte en feide gående med skomakeren som visstnok har slipt skoene hans slik at en søm har blitt ødelagt, og jeg skal hilse ts fra ham og si at hun er ikke alene…

• Liker 2
Skrevet

Jeg leverte et klesplagg i skinn for å få sydd på noen merker, det så helt jævlig ut. Alt var skjevt, manglet sømmer både her og der, og de hadde sydd skrukker og bretter på plagget. Jeg hadde nok gjort det bedre selv med nål og tråd! 

I tillegg hadde han også brukt en del lim, som gjorde at fargen på skinnet ble dradd av sammen med merkene. Det var et par tusen ut vinduet. Hjalp ikke at jeg fikk pengene jeg betalte igjen, sammen med en utskjelling. 

Dette var skomakeren på Oasen i Bergen. 

Anonymkode: 4591b...2e8

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...