slask Skrevet 27. desember 2022 #1 Del Skrevet 27. desember 2022 (endret) Det er mange måneder siden jeg hørte om de europeiske parlamentsmedlemmene Chrisine Anderson og Christian Terhes som har snakket folkets sak i Corona-skandalen. Hvorfor hører vi ingenting om disse i norske medier? Er det bare jeg som ikke har fått det med meg, eller er det fullstendig uinteressant å vise norsk publikum hva disse jobber med og for? De har noen saftige og gode taler, og viser en helt annen forståelse av pandemien enn noen mediekanal her hjemme, og for den saks skyld, norske politikere flest manglende evne til å stå opp for saken. https://duckduckgo.com/?q=christian+terhes+mep+press+conference&iar=videos&iax=videos&ia=videos https://duckduckgo.com/?q=Christine+Anderson+MEP+speach&iar=videos&iax=videos&ia=videos Endret 27. desember 2022 av slask 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 29. desember 2022 Kan jeg spørre - er det noen på forumet her som kjenner til disse to, og har hørt noe av det de snakker om? 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betasuppe Skrevet 29. desember 2022 #3 Del Skrevet 29. desember 2022 11 hours ago, slask said: Kan jeg spørre - er det noen på forumet her som kjenner til disse to, og har hørt noe av det de snakker om? Ja, disse rumenerne. De er helter, og går mot narrativet. Derfor skriver ingen om dem, og hvis vi diskuterer disse videre blir sikkert tråden stengt også. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 30. desember 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 30. desember 2022 6 hours ago, Betasuppe said: Ja, disse rumenerne. De er helter, og går mot narrativet. Derfor skriver ingen om dem, og hvis vi diskuterer disse videre blir sikkert tråden stengt også. Ja, jo.....Christine Anderson er forøvrig tysk politiker, med økonomistudier fra statene. Snakker folkets sak og fokuserer på problemene for tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svisseline Skrevet 30. desember 2022 #5 Del Skrevet 30. desember 2022 Ja, de er helter! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 3. januar 2023 #6 Del Skrevet 3. januar 2023 Ryddet for brudd på rommets retningslinjer - vaksinedebatt er ikke tillatt. Tråden stenges. Lomvi, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg