Gå til innhold

Merinoull overdel til herre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser etter superundertøy overdel i ull bare merinoull (100 % merinoull) til mann. Jeg planlegger å sove med ulltrøya. Hvor kan jeg finne en slik overdel? 

Anonymkode: cd287...176

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan undersøke på Dressmann og XXL. 

Skrevet

Intersport eller andre. Synes Devold er best. De har også tynne overdeler. 

Skrevet

Superundertøy og ullundertøy er to forskjellige ting da super er syntetisk. Bare sier det så du får riktig når du spør i butikk.

Det beste ullundertøyet jeg har støtt på er devold sin breeze serie. Den er ultralett, og strikke for å være veldig myk og komfortabel. Når det er ordentlig kaldt så sover jeg i en breene tskjorte med korte eller lange ermer.

Skrevet

Jeg anbefaler Nøstebarn. Fantastisk deilige plagg. 

Anonymkode: 95c5a...ffd

Skrevet

Superundertøy er ikke ull, men merinoull er 100% ull, og det aller beste mtp varme :) Janus er et godt merke og god kvalitet, så hvis du har Obs i nærheten så har de tilbud på sett med trøye og longs nå

https://www.obs.no/klar/herreklar/ull-herre/2643486?v=Obs-7022573803577&gclid=CjwKCAiA76-dBhByEiwAA0_s9fu5OqDkcBcvGYJgzk2fd7QsqjImiCkPDCMeTJni4Qhh2NHhJ9DxFRoCgBwQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Mannen min foretrekker Devold eller Lanullva. Personlig så har jeg ikke prøvd Devold, men har endel plagg fra Lanullva og er veldig fornøyd med det merket

https://www.lanullva.no/ulltoy-herre/ullundertoy/ulltroye

image.thumb.jpeg.3622813758929017e62e398ebb8b1b0f.jpeg

Skrevet

Takk for forslagene folkens, jeg ser nok etter noe som er 100 prosent merinoull. Fra tidligere har jeg gode erfaring med Devold. Hvilke flere forslag har dere til produkter? 

Anonymkode: cd287...176

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...