AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Skrevet 27. desember 2022 Jeg har en full "8-16" jobb, som jeg liker veldig godt, men har alt for mye energi og kreativitet til å bare jobbe 8 timer, og har ikke noe spesielt incentiv eller sparringspartnere på jobb til å jobbe noe særlig utover det. Har tenkt på tanken av å opprette et ENK av et eller annet slag, så jeg har noe å glede meg til å jobbe med ellers, så jobben blir mer en jobb, og dette prosjektet blir det jeg gleder meg mest til. Mitt hovedproblem er å finne hvilken retning jeg kan gå, tid og energi og pågangsmot har jeg nok av. Så det kunne i prinsippet vært alt alt mulig. Men kanskje det mest nærliggende er noe som kan jobbes med alt fra 1 time + om dagen, og som kan bli profitabelt på sikt. Er det noen som har gjort noe lignende og har noen tips eller råd til hvordan gå videre? Anonymkode: 940b6...1da
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #2 Skrevet 27. desember 2022 Kommer litt an på skillsa dine, interesser etc. Kan du lage hjemmesider til bedrifter er det noe. Kan du transkibere og bruke programvare er det også noe. Evt en vaskejobb🤔Vanskelig spørsmål du som mange har lurt på på KG. Som regel dukker det opp tips som onlyfans og salg av brukte truser. Så på fb en artikkel om en dame som solgte fjert på boks😂rik ble hun og😱 Anonymkode: bd9cc...df1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #3 Skrevet 27. desember 2022 Haha! Du har helt rett. Jeg tenkte egentlig helt sett utenom skills, om noen hadde egne erfaringer. Mine skills er at jeg er ganske god på sosiale medier mtp å skulle få "solgt dette" jeg nå enn finner på. Det kan være lurt at det er skalerbart. Så ser for meg å forsøke å finne et produkt å selge enten via lager eller lignende bare for å begynne å høste erfaringer Anonymkode: 940b6...1da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå