AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Del Skrevet 27. desember 2022 Ser disse har blitt veldig populære, men holder de lenge? Ikke like lenge som en dyr parfyme vil jeg tro men noen som har erfaring med de? Anonymkode: ff217...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #2 Del Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser disse har blitt veldig populære, men holder de lenge? Ikke like lenge som en dyr parfyme vil jeg tro men noen som har erfaring med de? Anonymkode: ff217...bd4 Har erfaring med to av de: Her choice varer en time eller to før det forsvinner. og Blossom Hill (den blå) parfymen er kjempefin. Varer lengre 4-5 timer. Deodoranten lukter derimot ikke det samme og er helt grusom. Den i sprayform er bedre. Anonymkode: 737e8...d91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 27. desember 2022 #3 Del Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har erfaring med to av de: Her choice varer en time eller to før det forsvinner. og Blossom Hill (den blå) parfymen er kjempefin. Varer lengre 4-5 timer. Deodoranten lukter derimot ikke det samme og er helt grusom. Den i sprayform er bedre. Anonymkode: 737e8...d91 Hvilken parfyme er det blossom hill kopierer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #4 Del Skrevet 27. desember 2022 Hvor lenge skal en god parfyme vare? Anonymkode: 8bbef...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #5 Del Skrevet 27. desember 2022 Bruker aldri uekte parfyme. Kan lukte godt med en gang, men grunnotene er sjeldent gode. Det lukter billig parfyme. Anonymkode: 55173...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 28. desember 2022 #6 Del Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ser disse har blitt veldig populære, men holder de lenge? Ikke like lenge som en dyr parfyme vil jeg tro men noen som har erfaring med de? Anonymkode: ff217...bd4 Jeg har Colabo Floral kjøpt hos Normal og ja de holder ganske lenge ( 4-5 timer ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #7 Del Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Bruker aldri uekte parfyme. Kan lukte godt med en gang, men grunnotene er sjeldent gode. Det lukter billig parfyme. Anonymkode: 55173...3ee De fra La Rive er ikke uekte. Trenger ikke være fake selv om det er billig. Dupes er heller ikke fake. Jeg er svært interessert i parfyme og har alltid vært svært skeptisk til billigparfymer. Alltid gått rett forbi parfymene på normal. Men så måtte jeg teste et par fra La Rive etter å ha lest så mye bra om dem. Nysgjerrigheten tok overhånd. Kjøpte Her Choice og Queen of Life, er positivt overrasket over begge to. De lukter ikke billig i det hele tatt. Så det finnes unntak Anonymkode: a0072...382 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:53 #8 Del Skrevet søndag kl 06:53 AnonymBruker skrev (På 27.12.2022 den 21.52): Bruker aldri uekte parfyme. Kan lukte godt med en gang, men grunnotene er sjeldent gode. Det lukter billig parfyme. Anonymkode: 55173...3ee Ai, det er dyrt å være ignorant. Hvorfor tror du parfymer er dyre? Tror du det koster mer å produsere en dyr parfyme enn en billig? Og i så fall nok til å forsvare literprisen? (Hint: nei, det er selvfølgelig noen som har en grusom fortjeneste) Anonymkode: d653b...605 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:53 #9 Del Skrevet søndag kl 12:53 Jeg liker Zara sine,dem har mange gode dups Anonymkode: 406e5...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:58 #10 Del Skrevet søndag kl 12:58 AnonymBruker skrev (På 27.12.2022 den 21.12): Hvor lenge skal en god parfyme vare? Anonymkode: 8bbef...320 4-6 timer er vel ett minimum. Anonymkode: 6b6f2...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:03 #11 Del Skrevet søndag kl 13:03 Noen av de er dupes, ja. Husker ikke nå, men er et par stykker der som er dupes av kjempekostbare parfymer, hvor for eksempel en av notene er byttet ut med noe nesten identisk. Flaskene er gjerne små selvsagt, men heller en liten dupe til 30 kr enn originalen i en større flaske til 1200 kr. De selger jo også en del originaler til grei pris. Dyre parfymer holder ikke nødvendigvis lengre på meg enn andre, så timene man får ut av en parfyme er irrelevant for meg, da ingen varer lenge uansett 😅 Anonymkode: be88b...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå