AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Skrevet 27. desember 2022 Hei. Jeg er en dame på 40år og bifil. Har aldri turt å være med en dame før, men har "sex" med sex dukke og strap on😅🙈 Er det flere som har det sånn? Eller har vært sånn før dere kom ut, og hva gjorde at dere turte komme ut? Dette har plaget meg i mange år, og ville hjulpet mye bare å vite om jeg har et "problem" eller ikke. Hva tenker dere om det jeg driver med? Anonymkode: 6b64d...abf
Gjest Ballongfrue Skrevet 27. desember 2022 #2 Skrevet 27. desember 2022 Jeg "kom ut" i ganske tidlig alder. Kjente følelsene allerede i puberteten, men tok noen år før jeg turte å være helt meg selv. For meg var det å begynne å på ny skole en perfekt mulighet for å starte det nye kapittelet. I etterkant har jeg hatt kjærester av begge kjønn, selv om jeg kanskje trives best med damer☺️ Sex med en dukke er bare halvveis, tror du komme deg ut litt og få kjent på noe ekte☺️ Dette er selvsagt lettest hvis du pr. nå ikke er i forhold med en mann.😅
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #3 Skrevet 27. desember 2022 Det er et problem om du har kjøpt deg en realistisk sexdukke til 80.000 kroner. En oppblåsbar Barbara dokke er akuratt innafor fordi den åpenbart er fake men meget spesielt uansett.. Anbefaler deg heller å finne ekte kvinner å utforske med Du vil få det bedre med deg selv da enn å fortrenge din bifile side. Du kan komme i kontakt med andre bifile kvinner på tinder, gaysir og forskjellige sexforumer Anonymkode: dba32...aaa
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #4 Skrevet 27. desember 2022 Er du bifil (kan få følelser for både menn og kvinner)? Eller biseksuell? (Kan ha sex med både menn og kvinner) Tror i utgangspunktet at det å sette ett en merkelapp på seg er vanskeligere enn å prøve ut det samme kjønn. Dagens ungdommer er flinke på å være åpne. Jeg har enn så lenge ikke hatt følelser for kvinner, derav anser jeg jeg meg som biseksuell. Hatt sex med noen venninner i fylla, og sjekket opp damer på byen. Hva du driver med er ikke noe problem, men hvorfor tar du ikke skrittet videre for å finne ut om du liker mer enn å ha sex med en dukke? Anonymkode: f4c4d...49c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå