AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Skrevet 27. desember 2022 Jeg er en 18 år gammel jente som skulle fått mensen for en uke siden i dag. Har hatt kjæreste flere år, men han har aldri kommet inni meg før for 2 uker siden. Dette hendte på natten og jeg tok angrepille på morgenen. jeg er så redd for at jeg er gravid og jeg hadde aldri i livet turt å sagt det til familien. Jeg hadde uansett tatt abort for jeg er ikke klar for et barn nå, så ung. Jeg skal ta graviditetstester i dag, og jeg har er så sykt redd for at de skal bli positive. men i den siste tiden har jeg hatt sykt angst, stresset hele tiden, hatt høy puls for null grunn, så jeg lurer på om det kan ha noe med det å gjøre også. Og nå stresser jeg jo hele tiden med at jeg er gravid. Men hver ganga jeg får mensen så er den maks 2 dager forsinket, og jeg får vondt i magen sånn 3-4 dager før mensen. Nå har jeg ikke hatt vondt i magen i det hele tatt. Og jeg er redd for om hvis jeg tar testen og den blir negativ så tror jeg fortsatt den er positiv for det er for tidlig eller noe. jeg har også planer om å drikke mye på nyttår. Hvis testen blir positiv og jeg uansett skal ta abort, kan jeg drikke meg full på nyttår uansett? Anonymkode: b23d2...23a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #2 Skrevet 27. desember 2022 Stresser liksom HELE tiden Anonymkode: b23d2...23a 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #3 Skrevet 27. desember 2022 Kan noen svare Anonymkode: b23d2...23a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #4 Skrevet 27. desember 2022 Om det har gått over 14 dager siden sex og du skulle fått mensen for 7 dager siden, så vil testen være positiv om du er gravid. Så ta testen og ta det derfra Anonymkode: 0b2fd...3fc
Sofakona Skrevet 27. desember 2022 #5 Skrevet 27. desember 2022 1 stress kan føre til at mensen blir utsatt. 2 en pille vil ikke hjelpe om eggløsning har vært. Vet du med 100 prosent når du hadde eggløsning?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #6 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg er en 18 år gammel jente som skulle fått mensen for en uke siden i dag. Har hatt kjæreste flere år, men han har aldri kommet inni meg før for 2 uker siden. Dette hendte på natten og jeg tok angrepille på morgenen. jeg er så redd for at jeg er gravid og jeg hadde aldri i livet turt å sagt det til familien. Jeg hadde uansett tatt abort for jeg er ikke klar for et barn nå, så ung. Jeg skal ta graviditetstester i dag, og jeg har er så sykt redd for at de skal bli positive. men i den siste tiden har jeg hatt sykt angst, stresset hele tiden, hatt høy puls for null grunn, så jeg lurer på om det kan ha noe med det å gjøre også. Og nå stresser jeg jo hele tiden med at jeg er gravid. Men hver ganga jeg får mensen så er den maks 2 dager forsinket, og jeg får vondt i magen sånn 3-4 dager før mensen. Nå har jeg ikke hatt vondt i magen i det hele tatt. Og jeg er redd for om hvis jeg tar testen og den blir negativ så tror jeg fortsatt den er positiv for det er for tidlig eller noe. jeg har også planer om å drikke mye på nyttår. Hvis testen blir positiv og jeg uansett skal ta abort, kan jeg drikke meg full på nyttår uansett? Anonymkode: b23d2...23a Men herlighet da. Ta en test. Og ja du kan drikke så mye du orker dersom du er sikker på abort. Anonymkode: 5779a...882 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #7 Skrevet 27. desember 2022 Er gratis å ta abort. 0 stress. Anonymkode: 5ae56...a97 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #8 Skrevet 27. desember 2022 Sofakona skrev (6 minutter siden): 1 stress kan føre til at mensen blir utsatt. 2 en pille vil ikke hjelpe om eggløsning har vært. Vet du med 100 prosent når du hadde eggløsning? Hadde eggløsning ca 8 dager før den sexen Anonymkode: b23d2...23a
Sofakona Skrevet 27. desember 2022 #9 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde eggløsning ca 8 dager før den sexen Anonymkode: b23d2...23a Da er du nok ikke gravid...om du hadde sex dagen før og etter eggløsning da kunne du blitt gravid...og pille hjelper ikke 8 dager etter eggløsning 1
RockyRose Skrevet 27. desember 2022 #10 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er gratis å ta abort. 0 stress. Anonymkode: 5ae56...a97 Eg er veldig for fri abort, altså. Men å sei "0 stress" til ei på 18 år som kanskje ikkje veit alt det inneber syns eg er drøyt! Ta ein graviditetstest, og ta det deretter. Dersom du hadde sex rundt eggløysing og er 7 dagar over forventa mens skal ein test slå positivt ut om du er gravid. Vil uansett råde deg til å ta kontakt med Amathea dersom abort blir nødvendig, berre for å snakke med nokon om det 😊❤️ Stress kan uansett påverke syklusen din. Eg hadde sjølv ei skrekkoppleving som 16åring der mens ikkje kom når den skulle, men trur nok stresset knytt å byrje på vgs slo ut på kroppen. Negativ test og all good! ✌️ 1
Topsi Skrevet 27. desember 2022 #11 Skrevet 27. desember 2022 Jeg vil råde deg til å gå tip legen uansett, hvis du tilfeldigvis ikke er gravid, er dette et supert tidspunkt å begynne med prevensjon 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #12 Skrevet 27. desember 2022 RockyRose skrev (4 minutter siden): Vil uansett råde deg til å ta kontakt med Amathea dersom abort blir nødvendig, berre for å snakke med nokon om det Amathea er tidligere alternativ til abort. Anbefaler absolutt ikke TS å snakke med noen der om hun er gravid og skal ta abort. De pusher for at man burde beholde. Anonymkode: bd953...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #13 Skrevet 27. desember 2022 Topsi skrev (3 minutter siden): Jeg vil råde deg til å gå tip legen uansett, hvis du tilfeldigvis ikke er gravid, er dette et supert tidspunkt å begynne med prevensjon Ja, eller man kan bruke kondomer. Anonymkode: bd953...d9a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #14 Skrevet 27. desember 2022 Du skriver ingenting om prevensjon. Om du skal ha sex men ikke vil bli gravid, så må du bruke prevensjon.... Ta en test om du er så jævla stressa.. Anonymkode: 960b8...bab 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #15 Skrevet 27. desember 2022 9 minutter siden, RockyRose said: Eg er veldig for fri abort, altså. Men å sei "0 stress" til ei på 18 år som kanskje ikkje veit alt det inneber syns eg er drøyt! Ta ein graviditetstest, og ta det deretter. Dersom du hadde sex rundt eggløysing og er 7 dagar over forventa mens skal ein test slå positivt ut om du er gravid. Vil uansett råde deg til å ta kontakt med Amathea dersom abort blir nødvendig, berre for å snakke med nokon om det 😊❤️ Stress kan uansett påverke syklusen din. Eg hadde sjølv ei skrekkoppleving som 16åring der mens ikkje kom når den skulle, men trur nok stresset knytt å byrje på vgs slo ut på kroppen. Negativ test og all good! ✌️ Bedre med abort enn å knaske angrepille? Ts skriver ingenting om prevensjon, men angrepille har hu tatt... Anonymkode: 960b8...bab
Sofakona Skrevet 27. desember 2022 #16 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bedre med abort enn å knaske angrepille? Ts skriver ingenting om prevensjon, men angrepille har hu tatt... Anonymkode: 960b8...bab Angrepille vil jo ikke føre til abort..det er jo for å gjøre at eggløsning kommer seinere
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #17 Skrevet 27. desember 2022 2 minutter siden, Sofakona said: Angrepille vil jo ikke føre til abort..det er jo for å gjøre at eggløsning kommer seinere Men hvorfor er det greit å spise angrepiller men ikke å ta abort? Er det ikke bedre å lære ungdommen å gå på prevensjon om de skal ha sameie? Anonymkode: 960b8...bab
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #18 Skrevet 27. desember 2022 Jeg bruker alltid kondom, men denne gang gjorde vi ikke. Anonymkode: b23d2...23a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #19 Skrevet 27. desember 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg bruker alltid kondom, men denne gang gjorde vi ikke. Anonymkode: b23d2...23a Da har du fått en dyrebar lekse da. Siden du nå går rundt og stresser hele tiden etc.. Bruk prevensjon så slipper du dette en gang til. Anonymkode: 960b8...bab
Sofakona Skrevet 27. desember 2022 #20 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvorfor er det greit å spise angrepiller men ikke å ta abort? Er det ikke bedre å lære ungdommen å gå på prevensjon om de skal ha sameie? Anonymkode: 960b8...bab Har ikke sakt at noe om det ..om hun vil ta abort må hun gjerne gjøre det. Angrepille har ingen ting med fosteret el å gjøre..det er bare for å utsette eggløsning ( ikke bli gravid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå