AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Skrevet 27. desember 2022 Datteren min var uheldig og miste mobilen. Den falt kun fra et lavt sofabord, men skjermen ble likevel ganske knust! Eller er det kun skjermbeskytteren som er knust...? Kjøpte panzerglass som skal være så og si uknuselig, men dette er ikke mye imponerende i så fall... Greier ikke å finne noen brukelige resultat når jeg Googler, så håper noen fortelle meg ut fra bildene om dette er panzerglass som er knust eller faktisk selve skjermen 😐 Anonymkode: 2cb11...a43
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #2 Skrevet 27. desember 2022 Tror det bare er skjermbeskytteren hennes som er knust her Anonymkode: 1092c...35b
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #3 Skrevet 27. desember 2022 Bare skjermbeskytteren ser det ut som. Hvorfor tar du ikke av og sjekker? Anonymkode: b3be8...6f6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #4 Skrevet 27. desember 2022 Kan du ikke bare ta av skjermbeskytteren da? Da ser du jo fort om det e den eller skjermen som er knust. Anonymkode: 3650e...b06
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #5 Skrevet 27. desember 2022 Det er jo bare til å løfte på den så ser du om det er skjermbeskytteren eller skjermen Anonymkode: a4904...9fa 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #6 Skrevet 27. desember 2022 Lavt fall med uheldig vinkel kan gi skade uansett. Glass er mest sårbart for støt i kantene. Så du kan jo tenke deg hvordan den skjermen ville sett ut uten panzer glass… Ser ut som det er sikkerhetsglasset som hovedsaklig har tatt trøkken, men du må jo ta det av for å kunne vite hvordan det ser ut under. Hverken vi eller Google kan svare deg på det. Anonymkode: 72dc5...17a 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #7 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan du ikke bare ta av skjermbeskytteren da? Da ser du jo fort om det e den eller skjermen som er knust. Anonymkode: 3650e...b06 Var ikke jeg som festet den på, og jeg aner ikke hvor tykke slike beskyttere er, eller om den er lett å fjerne eller om jeg må dra den forsiktig av 🙈 Ja...jeg er idiot på alt teknisk 🤷♀️ Anonymkode: 2cb11...a43
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #8 Skrevet 27. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Var ikke jeg som festet den på, og jeg aner ikke hvor tykke slike beskyttere er, eller om den er lett å fjerne eller om jeg må dra den forsiktig av 🙈 Ja...jeg er idiot på alt teknisk 🤷♀️ Anonymkode: 2cb11...a43 Jeg gjorde akkurat det samme, men hos meg var det kun sikkerhetsglasset Anonymkode: a3f40...b4c
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #9 Skrevet 27. desember 2022 Synes det ser ut som den er knust, telefonen. Anonymkode: 8adac...802
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #10 Skrevet 27. desember 2022 Sannsynligvis bare ekstraglasset som er knust. Sånne glass er ikke «uknuselig». De er der for å beskytte skjermen, og disse knuses som oftest i stedet for skjermen. De må skiftes innimellom. Jeg pleier å kjøpe slike glass på ebay til 80-90 kr stk, og så har jeg alltid et eller to liggende sånn at jeg kan sette på nytt med en gang det trengs å skiftes. Anonymkode: 105c5...5ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå