Gå til innhold

Jeg har eggløsning i dag men er sur på mannen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ååh det er så irriterende! Vi har prøvd i 1 år. Var gravid to ganger men mistet begge. Den siste mistet vi for 3 mnd siden og nå har jeg eggløsning. 

Vi ble "uvenner" i går da han sammenlignet meg med hans forferdelige eks! Han klaget over lite søvn og det gjør han ofte. Jeg synes han har for store forventninger til søvn når vi har små barn. Så jeg sa at han burde senke forventningene til søvn nå når barna var små. Så sammenlignet han meg med henne som har sakt akkurat det samme. 

Ser nå at det ser litt barnslig ut, og det er kanskje det, men jeg ble fornærmet uansett 😅 Mest fordi det var sakt på en slik måte at det var ment for å såre. 

Anonymkode: 4d887...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eva-Lena skrev (1 time siden):

Hvorfor vil du ha en unge til med han? Tviler på at han bedre seg om dere får en baby til.

Er du gift? Har ikke dere teite diskusjoner av og til når dere er sliten? 😅 Det har i alle fall vi 🙊 

Vi endte opp med en kjappis mens ungene så på film 👌

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og dere prøver på en til????

Anonymkode: 9e3c0...949

Hvorfor skulle vi ikke det? Er det kun for dem som aldri har diskusjoner og aldri er sliten? 

Åh det er deilig å være uperfekt ☺️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er viktigst for deg?

Å fortsette å prøve? Eller være sur?

Anonymkode: 342f8...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (4 timer siden):

:ler: unnskyld at jeg ler

Dere får prøve å gjøre hverandre i godt humør igjen :rodmer:

Vi ble venner igjen 😅🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er viktigst for deg?

Å fortsette å prøve? Eller være sur?

Anonymkode: 342f8...d68

Det viktigste ble å fortsette å prøve 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt gøy at så snart du har kranglet så skriver du ett innlegg om dette på ett forum?

Anonymkode: 9e3c0...949

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du gift? Har ikke dere teite diskusjoner av og til når dere er sliten? 😅 Det har i alle fall vi 🙊 

Vi endte opp med en kjappis mens ungene så på film 👌

Jeg har vært gift og min eksmann var en veldig god pappa. Han var ikke en som klaget på for lite søvn pga nattevåk.

Takk for at du delte med meg og alle andre at dere tok dere en kjappis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må flire !! Som å høre gubben hjemme som sammenlignet meg med eks koner og jeg var den værste nazi 😅🤪! Preller det av meg! Sliten her og sliten der 🤪.. og så ble han syk og skulle krepere i følge han selv og da var jaggu nazi kjekk å ha 🤣🤣🤣!! Hva skjer hvis jeg dør spurte han? Over en pittteliten forskjølelse, omgangssyke gud vet hva det var 😅. Vi «prøver» vi og, men ikke bevist - mista jenta vår nylig i dødfødsel. Over termin. Og vi føler selv vi mangler noen 🥺🥺🥺… i følge mens kalkulatoren skal jeg være på d mest fruktbare fra 26-29. men vettu, orker ikke stresse. Hadde første mens 15.12. Første dag. Jula er tøff for oss så vi hadde noen dager nå frem til i går med kjegling pluss sykdom - så vært null sex før i går kveld:p. Ps, mannen klager og på lite søvn, men ungene er store så ser ikke hvorfor :p. Han legger seg altfor seint og sutrer hver dag at han er trøtt 😅😅😅… 

Anonymkode: d17a0...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vi ble venner igjen 😅🥰

Godt dere ble venner 😅! Har det sånn innimellom vi og 🤪🤪.. Hilsen nazi kona 😅😅

Anonymkode: d17a0...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...