Gå til innhold

Internettavhengig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som sliter med det? Jeg bruker stort sett hele dagen på internett. Mye av tiden er helt bortkastet også, kan sitte å oppdatere forum og andre nettsteder hvert 5 min uten at det har kommet noe nytt. Den tiden som ikke er like bortkastet bruker jeg på å se på netflix, se youtube, lese om forskjellige temaer eller svare på tråder i forum. 

Hvordan klarer man å bryte ut av dette?

Anonymkode: 0d0fa...c0b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker mest tid på å lese her inne. Nyheter og andre ting mens jeg er på jobb. For å då tiden til å gå. Hjemme bruker jeg mindre tid, da kan jeg heller se på filmer eller serier.

Skrevet
Eva-Lena skrev (2 timer siden):

Jeg bruker mest tid på å lese her inne. Nyheter og andre ting mens jeg er på jobb. For å då tiden til å gå. Hjemme bruker jeg mindre tid, da kan jeg heller se på filmer eller serier.

Det er jo mye mer fornuftig å se filmer og serier enn å bare oppdatere forum på nytt og nytt hele tiden... Men jeg har ikke tålmodigheten og attention span til å sitte å se... 

Skrevet

Jeg skrur gjerne av mobilen når jeg kommer hjem fra jobb. Funker fint.

Anonymkode: aa715...f1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skrur gjerne av mobilen når jeg kommer hjem fra jobb. Funker fint.

Anonymkode: aa715...f1b

Det hadde jeg aldri klart. Hva bruker du tiden på i stedet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er jo mye mer fornuftig å se filmer og serier enn å bare oppdatere forum på nytt og nytt hele tiden... Men jeg har ikke tålmodigheten og attention span til å sitte å se... 

Jeg har sett utallige filmer på jobb også. Det er enklere med surfing på nett da det hender jeg må jobbe på jobben.

Skrevet
Eva-Lena skrev (3 minutter siden):

Jeg har sett utallige filmer på jobb også. Det er enklere med surfing på nett da det hender jeg må jobbe på jobben.

Hvilken jobb har du egentlig der du kan sitte å se på film?

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvilken jobb har du egentlig der du kan sitte å se på film?

Det er det flere som har spurt tidligere her inne. Jeg kommer ikke til å si hva jeg jobber med, men det er ett stort ansvar jeg har. Vi er 4 som jobber sammen og vi ser filmer, leser bøker, spiller kort osv. Innimellom må vi jobbe.

Verdens beste jobb, har jobbet her siden 2006. 

Skrevet

Brettspill. Kabal. Bøker. Tegneserier. Tegning og maling. Strikking. Baking. Gå tur. 

Anonymkode: 6da69...8ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...