Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, alle familier har vel den litt rare onkelen, pre-senile bestemora eller den sære venninna som gir (forhåpentligvis) i beste mening, men det blir mye - rart…?

Fikk du noe rart, sært, merkelig, upassende til jul i år?

Anonymkode: 8043e...f0e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det rareste, eller som jeg ble minst glad for, var julekaker fra et annet land. Smaker som overhodet ikke passer norske ganer..  

Anonymkode: f4afa...754

• Liker 3
Skrevet

Kalender av tantebarn. Hva skal jeg med det? Jeg liker ikke barn, og skal hvertfall ikke ha noen kalender av drittunger ståendes fremme. 

Anonymkode: e4686...1fc

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg er litt gother aktig i stilen, dvs hjemmet mitt er mørkere enn lysere og det er litt morticia addams over meg, eller dita von teese eller hva hun heter. Av en god venninne fikk jeg pynteputer i gult og rosa, lyseblå gardiner, duk med hjerter, lysestaker med dompap og harepus på, et 40cm høyt juketre i metall sprayet i gull, telys holdere med noe mandala i mange farger. 

Det er nok det rareste. Hun sa jeg trenger mer lys i livet mitt. Jeg trenger en venninne mindre tror jeg :ironi::hihi:

Anonymkode: 47c60...04d

• Liker 19
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

La meg begynne.

Fra min snille, velmente onkel som vet jeg er glad i hage, blomster og planter - en veldig fin krans. Mose, kongler, rød pynt.

Men unektelig et hjerte ment å settes på ei grav.

Jupp, jeg fikk en gravkrans til jul 🤣

Den var jo søt da. Han mente det nok godt. Det er lett å ta feil av gravkrans og dørkrans :)

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Ikke jeg, men jentungen på 11 fikk et boblevaffeljern av min tante. Jeg vet hun mener det veldig godt, men jeg er imot å gi kjøkkenelektronikk til unger uten at det er avklart med foreldrene.

Anonymkode: 8cb07...19e

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk en hel haug kaffekapsler til kaffemaskin jeg ikke har fordi jeg aldri har drukket kaffe. Er bikket 50 år og dette var gave fra moren min. Hun har flere ganger før gitt meg kaffe av ulik sort. Jeg har mange ganger måttet minne henne om at jeg ikke drikker kaffe, men hun unnskylder seg med at hun blander meg med min bror. Jeg "glemte" gaven i stuen hjemme hos henne i år. Håper de har en kaffemaskin de kan bruke kapslene på selv, evt kan hun gi de til broren min. Jeg fikk en god bok i tillegg og den ble jeg veldig glad for :-) 

Anonymkode: 9ea4d...11a

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er litt gother aktig i stilen, dvs hjemmet mitt er mørkere enn lysere og det er litt morticia addams over meg, eller dita von teese eller hva hun heter. Av en god venninne fikk jeg pynteputer i gult og rosa, lyseblå gardiner, duk med hjerter, lysestaker med dompap og harepus på, et 40cm høyt juketre i metall sprayet i gull, telys holdere med noe mandala i mange farger. 

Det er nok det rareste. Hun sa jeg trenger mer lys i livet mitt. Jeg trenger en venninne mindre tror jeg :ironi::hihi:

Anonymkode: 47c60...04d

Fikk du så mye fra ei venninde🙄? Henne hadde jeg beholdt😅

Anonymkode: d1053...e4c

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg og mannen fikk julekuler i en eske. Så mistenkelig ut som noe giver har hatt liggende hjemme. 

Anonymkode: cdd1f...906

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, alle familier har vel den litt rare onkelen, pre-senile bestemora eller den sære venninna som gir (forhåpentligvis) i beste mening, men det blir mye - rart…?

Fikk du noe rart, sært, merkelig, upassende til jul i år?

Fikk penger til å kastrere hunden😄 Hvis det var noe rart 😆

Anonymkode: 2efe7...c98

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke jeg, men jentungen på 11 fikk et boblevaffeljern av min tante. Jeg vet hun mener det veldig godt, men jeg er imot å gi kjøkkenelektronikk til unger uten at det er avklart med foreldrene.

Anonymkode: 8cb07...19e

Hva er boblevaffel?

Anonymkode: e5932...12a

• Liker 8
Skrevet

En boks med engelsk konfekt som bare inneholdt halvparten av innholdet🤪 det skulle vært 1000gr og to poser, men det var bare en pose på 500gr oppi der, boksen var også teipet igjen. I familiebesøket i går skjønte jeg hvor resten av innholdet var, for det kom på bordet når vi skulle drikke kaffe🤣 

• Liker 16
  • Hjerte 4
  • Nyttig 11
Skrevet

Faren min ga ingen gave. Han har god inntekt og mye penger på konto. Sendte selv ønskeliste, og fikk ting fra listen sin. Til oss sa han at vi ikke trengte noe, og fikk derfor ikke noe. Vi stusser over dette og merker jeg er veldig skuffet.. 

Anonymkode: 06c52...c41

• Liker 3
  • Hjerte 18
Skrevet

Det rareste jeg fikk.. må være ca 1 meter med hvitløkspølse 😂 greit nok med spekepølse altså. Men hvem spiser så mye før den blir tørr og ekkel? 

• Nyttig 3
Skrevet

Fikk verdens søteste gave av mitt 2 år gamle barnebarn, som hun har valgt ut helt selv. Bøtte og spade. Det trenger besta, mente hun! :ler: 

Anonymkode: c3900...57a

• Liker 7
  • Hjerte 36
  • Nyttig 3
Skrevet

Fikk av pappas gamle tante, og jeg siterer: ‘Noe fint jeg så reklame for på den internetten. Pyntekuler du kan henge i vinduet. De glitrer nesten’

Gudene vet hva kjærringa hadde søkt etter på nett, for den fine ‘vinduspynten’ var analkuler 🫣😂😂

Anonymkode: 78e47...c5f

• Liker 19
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg fikk ikke noe rart. Men sønnen min på snart 14 fikk en barnebok til aldersgruppe 8-10år av min mor. Den samme boka har han fått 2 ganger før og bytta den. Han er i tillegg ikke glad i å lese, men siden han likte å bli lest for da han var liten tror hun han er en skikkelig lesehest. Denne gangen sa han at han bytter den fordi han fikk den til bursdagen for et halvt år siden av henne. Det huska hun ikke. 
Spørs om hun begynner bli glemsk, for han er eneste barnebarn. Men jeg har ikke helt inntrykk av det heller… 

Anonymkode: 94cec...1ff

• Liker 2
  • Hjerte 6
Skrevet

Vet ikke om det er så rart, men fikk 2 stk 7 pakninger med bambus ankelsokker fra min onkel, syns det var litt upassende da han vet jeg ikke bruker sokker, følte det var et stikk mot meg og det gjorde meg lei, det var rett før jeg begynte å gråte, sokken hev jeg rett i bosset.

• Hjerte 2
Skrevet

Av ei grandtante fikk jeg masse rart, som jeg er omtrent 100% sikker på at hun har funnet i skuffer og skap hjemme hos seg selv. 🤔 Jeg fikk blant annet en fuktighetskrem «pour homme» uten eske (jeg er kvinne 🫣), en halvtom parfyme og en stola i ekte pels som luktet gammel parfyme (jeg er vegetarianer 🫣)

Anonymkode: e2c72...f9f

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...