AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Skrevet 27. desember 2022 Jeg har fått en grue seg følelse uten grunn. Vart i omtrent 1 time. Jeg kjenner litt uro i magen på en måte, litt urolig. Litt kraftløs i hendene. Det er litt plagsomt. Er det noe jeg kan gjøre for å få det til å gå over? Anonymkode: d97dd...70c
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #3 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Korona Anonymkode: 1c934...e7b Virkelig? Hadde det ikke slik sist jeg hadde det... Anonymkode: d97dd...70c
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #4 Skrevet 27. desember 2022 Kan det være noe du har spist? Jeg trodde jeg hadde angst men så viste det seg at jeg hadde tatt noen vitaminer som gjorde meg uggen og høy puls Anonymkode: 752b9...e30
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #5 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan det være noe du har spist? Jeg trodde jeg hadde angst men så viste det seg at jeg hadde tatt noen vitaminer som gjorde meg uggen og høy puls Anonymkode: 752b9...e30 Nei, jeg tviler på det. Har ikke spist noe annerledes enn jeg bruker. Anonymkode: d97dd...70c
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #6 Skrevet 27. desember 2022 Du kan prøve å få tankene over på noe annet eller bare vente til det går over. Anonymkode: 5ada9...47e
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #7 Skrevet 27. desember 2022 Magnesiumtilskudd! Anonymkode: 9bd42...742
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #8 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, jeg tviler på det. Har ikke spist noe annerledes enn jeg bruker. Anonymkode: d97dd...70c Okei. Kanskje ASMR på YouTube hjelper? Ta en timeout på senga med noe behagelig meditasjonsmusikk eller ASMR. Eller tren i stua for å få tankene over på noe annet? Kanskje det hjelper litt? Anonymkode: 752b9...e30
MortenMunkholm Skrevet 27. desember 2022 #9 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har fått en grue seg følelse uten grunn. Vart i omtrent 1 time. Jeg kjenner litt uro i magen på en måte, litt urolig. Litt kraftløs i hendene. Det er litt plagsomt. Er det noe jeg kan gjøre for å få det til å gå over? Anonymkode: d97dd...70c Det sies at en som har hodet i fortiden er deprimert, en som lever nå er i ro og en som har hodet i fremtiden har angst. En enkel regel som sikkert har mye sant i seg. 1 1
Elle Melle Skrevet 27. desember 2022 #10 Skrevet 27. desember 2022 (endret) Kan også være hormoner. Når mensen nærmer seg er det ikke uvanlig å bli mer bekymret/få katastrofetanker o.l. Går over når mensen kommer. Om det ikke er en opplagt grunn du trenger å gjøre noe med, ville jeg gått en tur (bevegelse), passet på å være mett (ernæring) og fått tankene over på noe som du synes er interessant eller koselig (en samtale med noen du liker, julefilm, podcast el.l.). Følelser kommer og går og er ikke farlige . Bare pass godt på deg selv og dekk basisbehovene, så går det helt fint at humør og følelser skifter litt. Endret 27. desember 2022 av Elle Melle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå