AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Skrevet 27. desember 2022 I noen år nå har jeg hatt det sånn at jeg plutselig får en eller to dager hvor jeg blir skikkelig sliten/utmattet, hvor jeg våkner opp dårlig og føler meg veldig lite uthvilt selv om jeg har sovet godt og nok. Disse dagene sliter kroppen med å regulerer varme, og jeg får en svak feberfølelse uten å ha feber. Fryser selv om det ikke er kaldt, svetter litt når det er kaldt. Får alltid litt vondt fremme i hodet når dette skjer, og litt svak kribling i halsen. Akkurat som jeg brygger på noe. Disse dagene er jeg ekstremt irritabel, ingenting gir meg glede, for det eneste jeg vil er å ligge under dyna i senga, noe jeg sjeldent gjør siden jeg har jobb og barn. Disse dårlige dagene kommer uten noen åpenbar grunn, og får de ofre flere ganger i løpet av en måned. Har vært hos legen som har tatt masse prøver av meg men finner ikke noe galt. Er dette "normalt?" Er det bare immunforsvaret mitt som er på tur? Noen teorier om hva dette kan være? Anonymkode: 894d2...3cb
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #2 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det bare immunforsvaret mitt som er på tur? Kan være stikk motsatt, at du har et utmerket immunforsvar som tar i eventuelle infeksjoner før de får utviklet seg. Anonymkode: 9c0c5...28a 2
Eneri Skrevet 27. desember 2022 #3 Skrevet 27. desember 2022 Vet du hva som er din normale kroppstemperatur når du er frisk? Hvis du til vanlig har en lav kroppstemperatur, kan du jo være syk/brygge på noe og ha en forhøyet temperatur til deg å være, uten at det regnes som feber på termometeret.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #4 Skrevet 27. desember 2022 Eneri skrev (Akkurat nå): Vet du hva som er din normale kroppstemperatur når du er frisk? Hvis du til vanlig har en lav kroppstemperatur, kan du jo være syk/brygge på noe og ha en forhøyet temperatur til deg å være, uten at det regnes som feber på termometeret. Ja, har ofte noe høyere temperatur når jeg er dårlig, type 37, er ofte 36 når jeg føler meg frisk. Ved 38 er jeg kjempedårlig og sengeliggende. Ts Anonymkode: 894d2...3cb
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #5 Skrevet 27. desember 2022 Hvor ofte skjer det da? Anonymkode: 77141...8d6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #6 Skrevet 27. desember 2022 Jeg har det slik spesielt etter en dag med mye fysisk eller psykisk stress. Jeg er revmatikere og kronisk syk med autoimmun sykdom. Lupus. Be om revmatiske blodprøver om det ikke er tatt. Anonymkode: 8967b...4c5 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #7 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor ofte skjer det da? Anonymkode: 77141...8d6 Det skjer alt fra en gang i måneden til 7 ganger i måneden. Varer som regel 1-3 dager. Ts Anonymkode: 894d2...3cb
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #8 Skrevet 27. desember 2022 Flere tanker? Er så fortvilende å ha det sånn som dette. Ts Anonymkode: 894d2...3cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå