AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Skrevet 27. desember 2022 Jeg har hatt helt sykt med bevegelse i magen min i dag. Kjennes ut som "sparkene" man har i begynnelsen man merker liv i et svangerskap. Jeg er selvfølgelig super stresset for at jeg faktisk er gravid, og skal ta en test aå fort jeg må tisse, men jeg har gått på p-piller siden siste svangerskap for snart 3 år siden. Hva er forklaringen her? Det kjennes ut som noen som beveger seg inni der. Aldri kjent sånt her utenom svangerskap tidligere. Kan selvfølgelig være luft, men det kjennes ut som det sitter litt lenger ut i magen om det gir mening. Anonymkode: fad9e...728
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #2 Skrevet 27. desember 2022 Kraftige luftsmerter. Garantert! Anonymkode: 01324...670
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #3 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kraftige luftsmerter. Garantert! Anonymkode: 01324...670 Håper det 😅 Det er bare at jeg aldri har kjent luftsmerter slik før. Vanligvis får jeg vondt i magen og må på do, dette sitter liksom foran i magen. Vanskelig å forklare. Anonymkode: fad9e...728
Drizzt Skrevet 27. desember 2022 #4 Skrevet 27. desember 2022 Hvis du ikke er gravid, så er det luft i tarmene som beveger seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå