AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Skrevet 27. desember 2022 Jeg har langvarig svimmelhet med dertil endel periodisk kvalme fra før. Er derfor sengebunden oftest, og kan ikke trene. Må stå på medisiner som gav vektøkning (20 kg) lenge, så jeg vurderer etterhvert teste ett av disse preparatene. På grunn av helsen vet jeg fastlegen vil skrive ut det med minst bivirkninger - men er det særlig forskjell, eller peker noen seg spesielt negativt ut? Tenker særlig på svimmelhet og kvalme da. Anonymkode: 54016...c30
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #2 Skrevet 27. desember 2022 Ble veldig svimmel av Mysimba, spesielt i begynnelsen og ved doseøkning. Ikke opplevd det med Ozempic, men litt kvalm innimellom, men ikke type at jeg holder på å spy. Men du må nok bare prøve, det varierer mye hvordan folk reagerer. Så kan man jo bruke lengre tid på doseøkning på begge for å venne kroppen til legemidlene. Du kan ev. få resept på kvalmestillende også. Anonymkode: d5838...109
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #3 Skrevet 27. desember 2022 Opplever knapt noe bivirkninger av verken Ozempic eller Saxenda, og jeg går på full dose. Mysimba måtte jeg kutte ut pga blodtrykket steg. Anonymkode: 49217...224
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå