Gjest vofse Skrevet 14. desember 2005 #1 Skrevet 14. desember 2005 er den virkelog et matvrak? spiser til den spyr om den får anledning?
Gjest Gjesta Skrevet 14. desember 2005 #2 Skrevet 14. desember 2005 Det gjør vel de fleste hunder? Det er et instinkt, om å spise mens mat er tilgjengelig, i tilfelle hardere tider.
agbre Skrevet 14. desember 2005 #3 Skrevet 14. desember 2005 Har alltid hørt at Retrievere er matvrak. Møter mange på min vei og de sier det alle sammen (Eierne altså)
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2005 #4 Skrevet 14. desember 2005 har hatt to labradorer men ingen av dem spiste til de spydde. Noen av dem er disponerte for å bli overvektige, men det er jo bare å gi dem rett mengde mat og mosjon...
Gjest vimse Skrevet 14. desember 2005 #5 Skrevet 14. desember 2005 Det tror jeg faktisk ikke majoriteten av labradorer vil gjøre, men det er, som med alle andre raser, noen individer som er mer matvrak enn andre.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #6 Skrevet 14. desember 2005 Bare en myte. Alle hunder kan spise 'til de spyr' som du sier. Du gir jo selvfølgelig ikke mer mat til hunden enn det som trengs. Bare tull at de spiser mer enn andre.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #7 Skrevet 14. desember 2005 Det gjør vel de fleste hunder? Det er et instinkt, om å spise mens mat er tilgjengelig, i tilfelle hardere tider. ← Min har tilgjengelig mat hele tiden. (tørrfor9 men det står der uten at den røres. Du kan ta fra han maten da han spiser også. labradoren tar mat av andre hunder om den får anl. Tar heller julingen som følger med etterpå, men maten slipper den ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå