Gå til innhold

Jeg er ikke venn med daten på sosiale medier. Hvordan bli det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kun kommunisert via telefon. Han er på både instagram og Facebook men det vet jeg bare fordi jeg har søkt etter han. Hvordan kan jeg komme inn på å bli venner der? Å adde han uten å ha snakket om det er litt stalker aktig vel? Hvor lenge bør man ha datet for å legge til noen på facebook uten at det blir påtrengende? Jeg er ganske privat av meg selv og ville ikke likt om noen jeg knapt kjente skulle inn å spane på privatlivet mitt, men jeg vil spane på hans 😝😇

Anonymkode: b34eb...66c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ventet til dere er et par eller noe.. er vel uansett bare å snakke om emnet og legge inn et spørsmål.. men.. som sagt^^ 

Hvorfor bli venner der før... Det er jo stalkerish enten du vil eller ei.. og du er tydeligvis litt sånn fra før 🤪

Skrevet
svartkatt skrev (4 minutter siden):

Ville ventet til dere er et par eller noe.. er vel uansett bare å snakke om emnet og legge inn et spørsmål.. men.. som sagt^^ 

Hvorfor bli venner der før... Det er jo stalkerish enten du vil eller ei.. og du er tydeligvis litt sånn fra før 🤪

Hehe okei! Ja tar den 😄🤪

Skrevet

Takk for svar 😊

Skrevet

Jeg har opplevd at folk jeg har blitt kjent med og som kun har fått snappen min har lagt meg til på fb eller IG. Ikke tenkt over at det var noe galt med det. Bare smilt litt fordi de tydeligvis har vært interessert nok til å lete meg opp og legge meg til. Har kun fornavn på snappen, og en ganske lukket fb.

Skrevet

Dere har kun kommunisert via telefon, ikke møtt hverandre? Regnes det som dating? Uansett, i min bok innebærer dating fysiske møter og gjerne sex.  Jeg vil vel si at en mann du er trygg på å ha sex med, også burde være trygg å legge til på Face, men jeg er gammeldags. 

Anonymkode: fe39e...6d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Dere har kun kommunisert via telefon, ikke møtt hverandre? Regnes det som dating? Uansett, i min bok innebærer dating fysiske møter og gjerne sex.  Jeg vil vel si at en mann du er trygg på å ha sex med, også burde være trygg å legge til på Face, men jeg er gammeldags. 

Jo vi møtes fysisk men kommuniserer bare på telefon som medium. Hadde det ikke vært for at jeg har sjekket nret hans på 1881 og funnet etternavnet hadde jeg ikke funnet han på søk på sosiale medier heller hehehehe! Han har ikke gitt meg fullt navn frivillig kan man si 

Skrevet

Jeg sender ofte en vennespørsel med en gang. Hvorfor ikke, liksom?

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jo vi møtes fysisk men kommuniserer bare på telefon som medium. Hadde det ikke vært for at jeg har sjekket nret hans på 1881 og funnet etternavnet hadde jeg ikke funnet han på søk på sosiale medier heller hehehehe! Han har ikke gitt meg fullt navn frivillig kan man si 

OK... jeg trekker meg ut av tråden, dette moderne styret skjønner jeg ikke noe av. Hilsen gammel fossil (38). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...