Karina8585 Skrevet 27. desember 2022 #1 Del Skrevet 27. desember 2022 Jeg gjennomførte bukplastikk for 1,5 år siden. Var meget misfornøyd med resultatet og ser lite forandringer. Det er mye løs hud igjen, i tillegg til at det ser ut som navlen under er klipt i to. Jeg klagde og kirurgen som utførte inngrepet forsøkte å rette det opp, men jeg har fortsatt mye løs hud igjen. Hvordan kan man gå frem videre? Jeg ønsker å få pengene tilbake og rette opp dette hos en annen kirurg. Kirurgen jeg utførte inngrepet hos opplevde jeg som ufin og fjern, så ønsker ikke gå tilbake til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #2 Del Skrevet 27. desember 2022 Hvilken klinikk var dette? Spør fordi jeg vurderer å gjøre det samme. Anonymkode: 0039f...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #3 Del Skrevet 27. desember 2022 Aldri gå tilbake til samme kirurg som ikke klarte jobben første gang, hvorfor skulle han klare det andre gang? Revisjon må en alltid gjøre på en annen klinikk…. Anonymkode: 91b4c...2f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #4 Del Skrevet 27. desember 2022 Var dette i Norge eller utlandet? Norge er generelt dårligere på den typen inngrep enn enkelte andre land. Anonymkode: bd5d1...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #5 Del Skrevet 27. desember 2022 Om man faller innenfor kriteriene, så får man jo dette gratis via norsk helsevesen, hvorfor betalte du av egen lomme? Har du gått til privatklinikk også? Om det ikke var så ille fra før, blir vel også resultatet heller ikke så fantastisk kanskje? Kanskje du ikke egentlig hadde så stor nytte av/brukt for denne operasjonen? Kosmetiske operasjoner, som kun gjøres for utseendes skyld, blir man ofte ikke så fornøyd med da grunnen til at man ikke aksepterer seg selv sitter i hodet, så det er der jobben må gjøres... Kanskje forventningene dine var litt feil? Snakket dere om resultatet på forhånd? Det er jo alltid sånn at en del prosenter ikke vil bli fornøyd, og at komplikasjoner kan oppstå, dette skal du ha blitt informert om på forhånd. F.eks ved kneprotese, så blir ca 85% fornøyde, de som oftest blir mest fornøyde er dem som har levd med store smerter og et stort nedsatt funksjonsnivå, så resultatet kommer jo litt an på utgangspunktet, tenker jeg. Anonymkode: 1bb71...151 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #6 Del Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Om man faller innenfor kriteriene, så får man jo dette gratis via norsk helsevesen, hvorfor betalte du av egen lomme? Har du gått til privatklinikk også? Om det ikke var så ille fra før, blir vel også resultatet heller ikke så fantastisk kanskje? Kanskje du ikke egentlig hadde så stor nytte av/brukt for denne operasjonen? Kosmetiske operasjoner, som kun gjøres for utseendes skyld, blir man ofte ikke så fornøyd med da grunnen til at man ikke aksepterer seg selv sitter i hodet, så det er der jobben må gjøres... Kanskje forventningene dine var litt feil? Snakket dere om resultatet på forhånd? Det er jo alltid sånn at en del prosenter ikke vil bli fornøyd, og at komplikasjoner kan oppstå, dette skal du ha blitt informert om på forhånd. F.eks ved kneprotese, så blir ca 85% fornøyde, de som oftest blir mest fornøyde er dem som har levd med store smerter og et stort nedsatt funksjonsnivå, så resultatet kommer jo litt an på utgangspunktet, tenker jeg. Anonymkode: 1bb71...151 Om du har gjort undersøkelser på dette vet du jo at man må ha en god porsjon heng med betydelige plaget for å få det dekket. Anonymkode: b9034...2ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #7 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 27.12.2022 den 12.46): Hvilken klinikk var dette? Spør fordi jeg vurderer å gjøre det samme. Anonymkode: 0039f...8de Det var hos Aleris på Majorstuen i Oslo. Anonymkode: fea30...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #8 Del Skrevet 4. mai 2023 plastikkirurg Bjørn E. Rosenberg er flink Bjørn E. Rosenberg | Plastikkirurg (legelisten.no) Anonymkode: c250e...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #9 Del Skrevet 4. mai 2023 Du har vel dårlig hudkvalitet da? Anonymkode: 95701...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #10 Del Skrevet 5. mai 2023 Når kirurgen har prøvd å rette på det har han jo innrømmet at det første resultatet ikke ble bra. Det er jo tydelig at den kirurgen ikke klarer å utføre et slikt inngrep med tilfredsstillende resultat. Mulig at det kan komme under pasientskadeerstatning dersom du får plager (fysisk/psykisk) av dette. Anonymkode: 91b4c...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legogirl Skrevet 12. februar 2024 #11 Del Skrevet 12. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 4.5.2023 den 12.46): Det var hos Aleris på Majorstuen i Oslo. Anonymkode: fea30...c06 Opererte samme sted, og har samme problem nå. To år siden operasjonen. Hvor raskt klaget du? Var det vanskelig å få operert på nytt. Høres ut som vi er operert hos samme lege. Ufin og fjern er en god beskrivelse. Endret 12. februar 2024 av Legogirl Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå