Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #1 Skrevet 13. desember 2005 Ikveld ble jeg irritert - mer enn ellers, av den fettklumpen av en mann. Hele episoden handlet om at Carrie hadde lagt på seg to hekto. Og at for han var det et problem. Men han ser jo ut som en diger hvetebolle sjøl!! Ellers sliter jeg til vanlig også med å se det morsomme i hans overspisende figur... ikke at jeg synes Carrie er så sjarmerende heller, klin lik faren sin med sitt nebbete syn på alt og alle... men hadde det vært litt tak i henne så hadde hun vel hatt et par velvalgte ord om sine egne to overflødige hekto å si til sin førti kilo overvektige baby av en mann!!!! aaaaaaaaaaargghhh... når det er sagt så er jeg helt avhengig av å se hver eneste episode...
Gjest Lilleulv Skrevet 14. desember 2005 #2 Skrevet 14. desember 2005 hehe i know jeg elsker å se på kongen av queens, men egentlig er doug og carrie skikkelig uspiselige mennesker. egoistiske, vanskelige og sære. men det er vel kanskje det som gjør det morsomt? de takler i hvert fall ting helt mongo, og er utrolig egoistiske ovenfor vennene sine. stakkars deacon......
Gjest Emera Skrevet 14. desember 2005 #3 Skrevet 14. desember 2005 Huff ja, det er sant det dere sier. Noen ganger synes jeg de to dummer seg sånn ut at jeg ikke klarer å se på... Men det er jo moro lell!
Gjest Gjest_shine21_* Skrevet 15. desember 2005 #4 Skrevet 15. desember 2005 syns det er kjempe morsomt jeg, det med at hun hadde lagt på seg episoden er jo ikke akkurat noe å irritere seg over, hehe.. det skal jo være dumt..! å overdrevent.. men men, syns d er gøy jeg=) blir sjelden irritert av å se på det hvertfall. å forresten, carrie er vel gravid eller har vert på ordentlig i de episodene der, er vel derfor hun er såpass svær? er d ikke?
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2005 #5 Skrevet 15. desember 2005 Jo hun ble kjempediger og gravid etter hvert. Jeg også synes serien er morsom, jeg MÅ jo se den... men jeg irriterer meg hver gang over både de to og den grusomme faren som bor i kjelleren.... aaaargh. Hadde de vært normale ville det jo ikke vært noe å se på - da kunne de like godt ha laget en serie om meg... og her er det ikke mye tjo og hei.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #6 Skrevet 15. desember 2005 Jo hun ble kjempediger og gravid etter hvert. Jeg også synes serien er morsom, jeg MÅ jo se den... men jeg irriterer meg hver gang over både de to og den grusomme faren som bor i kjelleren.... aaaargh. Hadde de vært normale ville det jo ikke vært noe å se på - da kunne de like godt ha laget en serie om meg... og her er det ikke mye tjo og hei. ← Hjelp! Vet at hun gikk opp i vekt, men kjempediger????Hva er jeg da..
Gjest Bellatrix Skrevet 15. desember 2005 #7 Skrevet 15. desember 2005 Ja, de er irriterende, men morsomme.
Gjest 1111 Skrevet 15. desember 2005 #8 Skrevet 15. desember 2005 Bare å tenke på Carrie og jeg hører den irriterende stemmen hennes i hodet mitt
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #9 Skrevet 16. desember 2005 Hjelp! Vet at hun gikk opp i vekt, men kjempediger????Hva er jeg da.. ← kjempe diger i forhold til det hun var, hun hadde jo dEN kroppen før. modellkropp, altså vert typisk i FHM å sånn. hehe..
Gjest gjest1 Skrevet 16. desember 2005 #10 Skrevet 16. desember 2005 Hjelp! Vet at hun gikk opp i vekt, men kjempediger????Hva er jeg da.. ← Ikke i forhold til at hun var gravid, men i forhold til at de forsøkte å skjule graviditeten hennes, og at hun var slank som en sylfide i utgangspunktet. Hun pleide jo å være ca tretti centimeter bred over hoftene, og doblet vel den bredden i løpet av svangerskapet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå