AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Skrevet 27. desember 2022 Hei. Jeg har hatt ibs i 2 år nå (i den grad at det er levelig føler jeg selv). Ble dårlig for en uke siden å Kastet opp, å slitt med vanndig diare etter det som ikke gir seg. Kan det hende jeg er frisk fra omgangssyken men at ibs har blitt myyyyye verre etter å ha vært syk? Imorgen (28.12) er det en uke siden jeg kastet opp. Anonymkode: 3115b...b42
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #2 Skrevet 27. desember 2022 Jeg blir gjerne bedre av omgangssyken, fordi mitt hovedproblem med IBS er en underliggende forstoppelse. Anonymkode: e2e31...24a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #3 Skrevet 27. desember 2022 Det kan gå begge veier, min IBS lar seg påvirke av så mange faktorer at jeg ikke lenger har oversikt. Anonymkode: 3d6b7...acb
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #4 Skrevet 27. desember 2022 Det vil jeg tro, omgangssyke kan jo forstyrre hvordan mage og tarmen jobber lenge etterpå. Jeg har ved ett par anledninger hatt problemer med mage 2-3 uker etter en runde omgangssyke. Har IBS Anonymkode: 2956c...4a1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #5 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det vil jeg tro, omgangssyke kan jo forstyrre hvordan mage og tarmen jobber lenge etterpå. Jeg har ved ett par anledninger hatt problemer med mage 2-3 uker etter en runde omgangssyke. Har IBS Anonymkode: 2956c...4a1 Ok, det gir mening. Men det som er rart hos meg er at jeg ikke tåler frokost.. men kan spise det samme til kveldsmat uten problemer. Syns det er rart 😃 Anonymkode: 3115b...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå