AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Skrevet 27. desember 2022 Kan dekslene fra ideal of sweden (eller lignende) brukes som ladeetui til AirPods, dvs erstatte det originale? Hvis ikke, forslag til hvor jeg kan få tak i nytt? Har mistet mitt. Ligger mange ute for 1,2 og pro, men jeg har 3😅 Anonymkode: 53dbb...1ff
Blueberrymuffin Skrevet 27. desember 2022 #2 Skrevet 27. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan dekslene fra ideal of sweden (eller lignende) brukes som ladeetui til AirPods, dvs erstatte det originale? Hvis ikke, forslag til hvor jeg kan få tak i nytt? Har mistet mitt. Ligger mange ute for 1,2 og pro, men jeg har 3😅 Anonymkode: 53dbb...1ff Nei. Ligger i navnet, deksel. Ideal of sweden selger deksel, som man har utenfor ladeetuiet. For å snu spørsmålet, kan et mobildeksel erstatte mobilen? Nei. Et deksel er kun et deksel. Du vil fremdeles trenge orginalt ladeetui. Etui kan kjøpes seperat fra Apple: https://eplehuset.no/airpods/reservedeler/airpods-3-gen-ladeetui Endret 27. desember 2022 av Blueberrymuffin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå