Gjest cecilia Skrevet 13. desember 2005 #1 Del Skrevet 13. desember 2005 Har lagt merke til at enkelte eiendomsmeglere skriver dette i eiendomsprosedyren, eller hva de nå kaller disse papirene. Enkelte ganger står dette også under "fasiliteter" Litt skummelt å tenke på, men mest komiskt, igrunn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 13. desember 2005 #2 Del Skrevet 13. desember 2005 GjenBOERE mener du kanskje... Tror de mener at det ikke er noe innsyn, at andre ikke kan se inn til deg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #3 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Gjenboere mener du vel? tenk å få med et gjenferd på kjøpet- vel det skjer jo kanskje.. hm.. sett litt for mye på åndenes makt jeg tror jeg. wææ Endret 14. desember 2005 av Rosin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 13. desember 2005 #4 Del Skrevet 13. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 13. desember 2005 #5 Del Skrevet 13. desember 2005 Gjenboere, var det vel ja.. Det var en vennine av meg som kommenterte dette, at hun synes dette var så ekkelt. Jeg forsto ikke helt hva hun mente, og fortalte meg da at det var gjenferd megleren mente på. Syntes det virka merkelig.. Men, men Uansett, det var en toppleilighet til fire mill., og virker litt rart at det er folk som går igjennom, eller evt. leier hybel i en leilighet i den prisklassen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shea Skrevet 13. desember 2005 #6 Del Skrevet 13. desember 2005 Merkelig skrevet. Har aldrig sett eller hørt om det før. Men jeg har hørt: Gjenboer - En beboer som har innsyn til en bolig eller leilighet. Fra http://www.opobolig.no/index.php?option=co...task=view&id=37 Om det ikke er dette kan en jo bare gjette..... spooky. Neida, kan være at det ikke er noen tilbakevendende problemer eller lignende f.eks, oversvømmelse ved kraftil nedbør e.l.. Spennende å høre om noen andre vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 14. desember 2005 #7 Del Skrevet 14. desember 2005 Det står nok ikke gjengangere, med mindre det er gjort en feil. Ingen gjenboere derimot betyr rett og slett at det ikke er innsyn fra andre hus/leiligheter. Uansett er det jo en litt snodig uttrykksform... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå