Gå til innhold

Hvordan holde ut dating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker det trygge, når man er trygg på hverandre og er i et forhold. 

Nå skal jeg date igjen og synes det er tøft. Usikkerheten, venting på melding og lignende. 

Noen som har tips i denne fasen?

Anonymkode: d0c37...185

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke annet enn at det er fryktelig slitsomt psykisk.

Jeg klarer ikke lengre å stole på hva menn sier.

De jeg har truffet har alle skjult ett eller annet som har gjort at jeg har mistet interessen.

De er ikke ærlige om intensjonene sine. Mange sier mye rart for å få seg ett ligg.

Så har du sex med en da så er det kjipt å bli ghosta etterpå. 

Så skal mye til for at jeg skal gidde å møte noen med mindre jeg føler en stor lyst til å møtes. Slutt på å møte menn for å gi de en sjanse til å vise hvem de er. Blitt skuffet hver gang. Så blir få dater fremover. Venter heller til noe bra dukker opp.

Men lykke til masse☘️

• Liker 3
Skrevet

Ikke legg noe i datingen før dere har møttes ti ganger. Bare å begynne å telle før du slipper følelsene og forhåpningene løs :)

Anonymkode: f0733...0c8

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke legg noe i datingen før dere har møttes ti ganger. Bare å begynne å telle før du slipper følelsene og forhåpningene løs :)

Anonymkode: f0733...0c8

Dette. Forvent det verste og hold igjen på de gode følelsene, det måtte jeg gjøre for å klare å fortsette, det dummeste jeg gjorde før var å våge og glede meg over datingen og tenke positivt, da smalt det virkelig og gjorde veldig vondt. Hvis jeg nå opplever ghosting eller andre ting er jeg likegyldig, fordi jeg uansett var lukka og skeptisk under den rolige, flørtende og blide overflaten :) Så har jeg gjerne en ny på lur for å glemme vedkommende enda raskere

Anonymkode: 25874...08a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Enig med de to siste.
Hold det vennskapelig. Tenk at du dater for å bli kjent med folk og får nye venner, ikke fokuser på at du dater for å få kjæreste. 

Anonymkode: f35bf...9de

• Nyttig 2
Skrevet

Ja, det lurer jeg også på. Third time's the charm er det noe som heter. Stemte ikke for min del, så nå er det påan igjen.

Hadde vært flott med en kvinne som vet hva hun vil og ikke har psykiske problemer. Har bare uflaks går jeg utfra...

Skrevet
1 hour ago, DeLorean said:

Ja, det lurer jeg også på. Third time's the charm er det noe som heter. Stemte ikke for min del, så nå er det påan igjen.

Hadde vært flott med en kvinne som vet hva hun vil og ikke har psykiske problemer. Har bare uflaks går jeg utfra...

Er det veldig alvorlige psykiske problemer? Siden du uffer litt 😅

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Nå skal jeg date igjen og synes det er tøft. Usikkerheten, venting på melding og lignende. 

Jeg er enig med de som sier hold det vennskapelig. Jeg har likt to stykker veldig godt. Har åpent meg, snakket, bydd på meg selv. Vel… siste endte veldig stygt. Nå så går jeg inn i datingen i 2023 med NULL forventninger.

Skrevet
Blått skrev (2 timer siden):

Er det veldig alvorlige psykiske problemer? Siden du uffer litt 😅

Ja, noe er det ihvertfall 😉

Skrevet (endret)
44 minutter siden, DeLorean said:

Ja, noe er det ihvertfall 😉

Hvis det er noe trøst så finner jeg meg bare traumatiserte fuckboys i 30-årene som ikke tåler å bli sagt i mot av en kvinne 😅

Endret av Blått
Skrevet
Blått skrev (15 minutter siden):

Hvis det er noe trøst så finner jeg meg bare traumatiserte fuckboys i 30-årene som ikke tåler å bli sagt i mot av en kvinne 😅

Kondolerer til oss begge da 😜 Hold deg unna fuckboys! Jeg er ganske sikker på at du fortjener bedre 😊

Skrevet
59 minutter siden, DeLorean said:

Kondolerer til oss begge da 😜 Hold deg unna fuckboys! Jeg er ganske sikker på at du fortjener bedre 😊

Ja kondolerer til oss begge 😆 dumpet dem alle sammen, så er enig med deg der. Jeg vil ha kjæreste 😁 er du i 30-årene og? Er mye rart der🤣

Skrevet
Blått skrev (1 time siden):

Ja kondolerer til oss begge 😆 dumpet dem alle sammen, så er enig med deg der. Jeg vil ha kjæreste 😁 er du i 30-årene og? Er mye rart der🤣

Beskylder du meg for å være i 30-årene? Fy deg! Haha. Nei, er over i 40-årene jeg. Er 42. Jeg er ingen fuckboy. Jeg er en nerd 🤓

• Hjerte 1
Skrevet
11 hours ago, DeLorean said:

Beskylder du meg for å være i 30-årene? Fy deg! Haha. Nei, er over i 40-årene jeg. Er 42. Jeg er ingen fuckboy. Jeg er en nerd 🤓

Nerd er kult da! Jeg nerder litt selv 🥰

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.12.2022 den 10.06):

du må ha en mental instilling som er litt som dette;

1. ha det gøy. 2. le masse. 3. pass på kroppen din, ikke la folk få tilgang uten videre. Bare når det blir seriøst. 

Det finnes mange menn som bare vil ha sex og ikke forhold. Så ikke la deg manipulere. Pass på deg selv og ikke bli intim før dere er forelsket begge to.

• Liker 2
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (På 27.12.2022 den 10.16):

eg klarer ikke lengre å stole på hva menn sier.

De jeg har truffet har alle skjult ett eller annet som har gjort at jeg har mistet interessen.

De er ikke ærlige om intensjonene sine. Mange sier mye rart for å få seg ett ligg.

Dette er klokt. Det er mange som sier alt mulig for å få seg et ligg. 

Jeg datet faktisk en psykolog som foreslo at vi kunne ha hytte sammen..først date. Bare for å huke meg inn gitt. Så pass på, leger,psykologer,politi, sykepleiere og tilogmed pedagoger kan være uærlige og utnyttende mennesker. Se heller på hvordan de respekterer andre og deg selv, gjennom handlinger. Kommer de med store ord på første date så ta det som et rødt flagg. 

Det er vanskelig å gå å være så mistenksom som dette her. Men en kvinne må gjøre det hun må og passe på seg selv. 

Anonymkode: 423e3...3e1

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror kanskje det beste vil være å velge ut veldig nøye hvem en "dater" og gjerne finne arenaer der en blir kjent med andre og får oppleve dem mest mulig "ekte" før en tar steget videre. En del her virker å ha en tilnærming preget av vonde erfaringer og bitterhet, og jeg er redd det både kan påvirke deg svært negativt som person og potensielt ødelegge eller vanskeliggjøre det å etablere en sunn relasjon til nye partnere. Så, heller enn en tilnærming preget av bitterhet og vonde erfaringer ville jeg valgt med mer omhu, men gått noe mer åpent inn i de (få) relasjonene en velger. 

• Liker 2
Skrevet
herzeleid skrev (2 timer siden):

Jeg tror kanskje det beste vil være å velge ut veldig nøye hvem en "dater" og gjerne finne arenaer der en blir kjent med andre og får oppleve dem mest mulig "ekte" før en tar steget videre. En del her virker å ha en tilnærming preget av vonde erfaringer og bitterhet, og jeg er redd det både kan påvirke deg svært negativt som person og potensielt ødelegge eller vanskeliggjøre det å etablere en sunn relasjon til nye partnere. Så, heller enn en tilnærming preget av bitterhet og vonde erfaringer ville jeg valgt med mer omhu, men gått noe mer åpent inn i de (få) relasjonene en velger. 

hva gjør du da? Ser du er flinke til å komme med konstruktive fine svar til folk. Om ikke alle er enig er en annen sak. 

Men du selv da? Er du single og ut på dating? Eller er du i ett godt stabilt forhold og slipper og forholde deg til dagens realiteter??? 

• Liker 1
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (3 timer siden):

hva gjør du da? Ser du er flinke til å komme med konstruktive fine svar til folk. Om ikke alle er enig er en annen sak. 

Men du selv da? Er du single og ut på dating? Eller er du i ett godt stabilt forhold og slipper og forholde deg til dagens realiteter??? 

Jeg er relativt nysingel, men enig med @herzeleid 

Jeg er kresen på hvem jeg dater. Kvalitet over kvantitet tenker jeg. Så har jeg alltid blanke ark, for alle er jo ulike. 

Jeg tar det ikke som noe negativt at noen kun ønsker sex med meg, det er helt greit det, selv om det ikke er det jeg er interessert i. 

Jeg fortsetter å være meg selv, liker jeg noen så viser jeg det også. Jeg har ikke noen interesse av å spille spill. Hvordan den andre parten tolker det spiller ikke så stor rolle, for en dag treffer jeg en mann som liker meg akkurat sånn som jeg er og setter pris på den delen av meg. Det er den mannen jeg venter på. Så må jeg sikkert kysse noen frosker på veien da, men det er bare morro. 

Anonymkode: 7b069...5e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...