Miss91 Skrevet 27. desember 2022 #1 Skrevet 27. desember 2022 Jeg dater en helt fantastisk mann, for meg er han i kategori kan ikke beskrives, må oppleves. Etter ca 6 uker datt det ut av meg at jeg elsker han, jeg har aldri før følt det på denne måten. Hvor tidlig eller sent i prosessen sier dere at dere elsker partner eller potensiell partner? Jeg hadde aldri trodd det skulle skje så fort for min del 😅jeg hadde heller aldri trodd jeg skulle møte en så fantastisk mann som gir meg følelsen av at det eneste jeg vil er å være med han resten av livet ❤️
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #2 Skrevet 27. desember 2022 Med ex’en sa vi det etter ca 3 mnd sammen (hadde kjent hverandre lengre da). Han sa det først og ble sur da jeg ikke sa det tilbake med en gang. Sa det etterhvert og etter det ble det slengt i hytt og pine og jeg følte det mistet betydning for min del… Med min nåværende samboer sa vi det etter 3 år!!! Før det sa vi «veldig glad i deg». Ble sammen i studietiden, og har nå vært sammen i 6 år! Det betyr mye for oss begge, og derfor godt å vite at når den andre sier det så mener vi det virkelig❤️ Anonymkode: 3ec80...451
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #3 Skrevet 27. desember 2022 Min mann sa det også etter 6 uker, og jeg følte det samme. Glad han tok sjansen på å si det først:) Det er 3.5 år siden og føles enda helt rett:) Anonymkode: 01f6e...bcf
svartkatt Skrevet 27. desember 2022 #4 Skrevet 27. desember 2022 Vel... Vet ikke helt med den frasen.. det er mulig det er litt pga dialekt. Husker det ble snakket om i et av språkprogrammene på nrk en gang i tiden også. Og det er delvis basert på mine tidligere forhold. Jeg elsker deg er mer som jeg er forelsket i deg, eller brukt i forbindelse med at jeg elsker katter, musikk og pinnekjøtt. Mens til en partner er det mye mer betydningsfullt å si jeg er glad i deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå