Gå til innhold

damer er noen rare skapninger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! møtte ei jente på byen, traff henne for andre gang, så vi hadde avtalt og møtes..

første gangen jeg møtte henne gav hun meg noen komplimenter og ville ha meg med på et rom for å snakke, noe vi gjorde, men dette var seeeeiiint på nachspiel, så vi kom aldri lenger enn praten (som det var god kjemi på)

andre gang(to uker senere) snakket jeg med henne i 15min, før hun dro meg med ut og vekk fra utestedet vi var på, slik at hun kunne gjemme seg fra folkehøgskolevennene hun var sammen med og rote med meg(sa ikke hvorfor hun måtte gjemme seg). ettersom det var kaldt ute gikk vi inn igjen, og fant ut at vennene hennes hadde gått. vi kysset litt igjen, før hun møtte en annen venninne fra folkehøgskolen hun går på. Da ble det til at de to snakket mye seg imellom og jeg ikke fikk noe interresse plutselig. De ville i allefall at jeg skulle finne et nachspiel til de, noe jeg gjorde, men følte meg mer og mer utafor og oversett. på nachspielet var hun også sånn rar og uinteressert helt til venninna gikk på do, hvorpå hun foreslo at vi skulle stikke fra nachspielet, samtidig som vennina var på do.(!!) litt overrasket og nølende ble jeg jo med, da, men vi rakk ikke å komme ut før venninna var ute igjen, og da ble jo venninna med.. Det endte i allefall med at vennina var med på enda et nachspiel hvor akkurat det samme skjedde, og så gikk vi til folkehøgskolen som jeg ikke kunne bli med på, (nattevakt og romvennine) hvorpå hun rakte ut lanken(!), som hun sa hadet til onkelen sin eller no. Jeg gav henne en klem og tuslet hjem.. (rett etterpå gjorde venninna akkurat det samme og smilte så søtt hun kunne.. rart ..)

jeg sendte henne en mld rett etterpå og lurte på om vi skulle møtes og ta en kaffe eller noen øl, hvor hun svarte "det går sikkert(!)men det er litt travelt nå pga mye som skjer på skolen mot jula, og at hun skulle si ifra hvis hun hadde en ledig dag..

Jeg tror hun skulle dra hjem til jul i løpet av uka, så jeg tror ikke hun får noen ledig dag..

Hun sa foressten at hun hadde eksen sin på folkehøgskolen(første gang vi møttes), men at det ble slutt tidlig i høst.. var det derfor hun var så rar når folk fra skolen var i nærheten?

Altså: damer er noen utrolig rare skapninger.. hvordan skal jeg forholde meg til dette når jeg liker jenta? (hun klarte å få meg litt skeptisk også foressten)

det var jo hun som tok initiativ til alt, og så var hun avvisende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager å si det hardt og brutalt:

- Det høres ut som du er blitt utnyttet av en slu og utspekulert jente

ELLER

- Så er hun meget sjenert og usikker edru. Muligens føler hun litt for mye på hva andre mener.

Et godt råd.

Glem henne og gå videre. En gutt som deg fortjener bedre. Det er ikke du som har gjort noe feil- det er henne.

Skrevet

unyttet på hvilken måte? med tanke på nachspiel?

hva mener du med å føle for mye på hva andre mener? altså om meg? De hun gjemte meg for aner ikke hvem jeg er!

Skjønner i allefall ikke det der med venninna.. Hun ville stikke fra nachspielet mens venninna var på do, for å stikke av med meg, slik at venninna ble sittende igjen med 5 gutter hun tydelig mislikte.. hvorfor tok ikke venninna et hint? ble hun ikke gitt det? eller var venninna en "reddende engel i en knipe," og stikke-av-stuntet et spill for å få meg til å tro hva?

Den eneste logiske løsningen jeg finner er at hun måtte gjemme at hun "deala med meg" for samtlige venner inkl. vennina. Skulle nesten tro at hun sa til venninna at hun hadde møtt en som kunne fikse nachspiel til de, eller no. Men hvorfor sa hun ikke no til meg?? annet at vi måtte gjemme oss da..

Skrevet

Skjønner godt du syns det er vanskelig å forstå henne for det gjør nemlig ikke jeg heller. På meg virker det som at hun vil holde det hemmelig for de andre på folkehøyskolen at dere har noe på gang i fylla.

Med andre ord, jeg tror ikke hun er så veldig interessert....

Skrevet

Jeg tenkte og at hun var opptatt, men saken er den at dette egentlig er 3. gang jeg møter henne. første gang (tidlig i høst) var hun sammen med en fyr, men spurte meg om jeg ville ta en røyk med henne fordi at hun syntes jeg virket som en interresant person.. Da var det første hun sa at hun hadde type, slik at jeg ikke skulle misforstå.. andre gang jeg møtte henne (for litt over to uker sida) var noe av det første hun sa, at det var slutt med han typen.. De hadde begynt på folkehøgskole sammen, og gjort det slutt nesten rett etter de begynte.. Da ville hun også at vi skulle gå "arm i arm" tilbake til skolen sammen med noen venninner av henne fra skolen. Kunne ikke bli med inn da heller, men klokka var jo 7, så..

Skrevet

Det høres likevel ut som hun er opptatt, og vil skjule for de andre at hun har noe på gang med deg.

Skrevet

Hvorfor sa hun ikke noe, slik hun gjorde aller først? Da er hun fortsatt sammen med han fyren, da? kanskje forholdet skranter, og hun tenker på meg som noen å trøste seg/falle tilbake på?

Det kan jo også være at hun nettopp har gjort det slutt med han fyren og derfor ikke vil at han skal vite at hun rotet med meg. Men da kunne hun jo sagt det. Folkehøgskoler er jo sånn at alle vet om alt som skjer med alle, så.. Jeg hadde jo skjønt det..

Skrevet

Kanskje hun ikke er klar for noe nytt, seriøst forhold og vil være singel og ha litt morro dette året på folkehøyskole?

Hvis du håper på noe mere så er det kanskje best å spørre henne rett fram hvilke intensjoner hun har neste gang dere roter i fylla.

Skrevet

Det virker som dere er i en alder hvor man ikke er så veldig seriøse og kanskje også gjør mye dumt uten å tenke på konsekvensene. Jeg tror nok at denne damen rett og slett ikke vet hva hun vil. Spør henne, du.

Skrevet

Jeg er jo for så vidt heller ikke sikker på hva jeg vil (spesielt ikke etter denne episoden) Men jeg er jo interessert i å finne ut hva jeg vil.. Og når vi var sammen alene(den lille halvtimen det var..) virket det i allefall som om vi hadde en god greie på gang, men når hun venninnen dukket opp sendte hun helt andre "vibber." ble bare så forvirra av hele sit. Ettersom hun først virket veldig interresert. får vel bare smøre meg med tålmodighet og vente til hun kommer tilbake etter nyttår..

Jeg er foressten noen år eldre enn henne (23) og har alltid tatt det som en stor ting når jeg møter jenter jeg kan like, ettersom jeg sjelden gjør det..

Skrevet

Hm..jeg kjenner meg godt igjen. Jeg er over 30 men kan være like barnslig ennå, dessverre for alle stakkars menn der ute.

Mange jenter er slik for moro: de drikker litt, skal på vorspiel og fest og treffer en gutt som de kan tenke seg å tulle litt med, rote med, se hva som skjer/skape litt action og spenning med - for den kvelden og i sitt liv.

Noen, både gutter og jenter, er jo slik at de oppfører seg flørtende ute og liker å få masse tekstmeldinger og beilere/jenter til seg så skjer det noe i livene deres.

I dette tilfellet er du antakelig bare en brikke i alt dette. Hun vil tyne det ut, se hvor langt interessen strekker seg fra deg (og andre), teste ut seg selv og sin kvinnelighet/utseende, og eventuelt bli positivt overrasket over en av de menn hun "legger ned".

Det er et slags spill, eller en lek. Vi tester og vi ser.

Skrevet

"Det er et slags spill, eller en lek. Vi tester og vi ser."

Hmm.. denne leken går da ut på å snurre meg rundt lillefingen for å få litt selvtillit og spenning? Da er hun flink i dette spillet.. når jeg tenker meg om har jeg fulgt hennes vilje, og gjort alt hun har bedt meg om og hintet til...

Jeg er ikke forelska, men heller kanskje litt ensom for tida.. Har ikke SÅ bra inntrykk av henne heller, så jeg kan godt være med på en lek, for å få litt spenning og erfaring i "spillet".. Men problemet er at jeg kan ikke reglene og kommer nok til å drite meg ut.. Er ikke noen erfaren flørter og må nok innrømme at jeg har dårlig selvtillit overfor damer.

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan "kontre henne i spillet"; er absolutt ikke interessert i å såre og tråkke på henne, men heller vise at jeg "skjønner greia," spiller med og forhåpentligvis få litt mer erfaring og selvtillit?

P.S: tusen takk for alle svar!! uten dere hadde jeg vært lost, og sikkert såret om en stund.. :)

Skrevet

Huff, jeg kan heller ikke fordra når det spilles slik som det ganske åpenbart gjør her. Om hun leker med deg for spenningens skyld så vær litt kostbar tilbake og ikke la henne tro at hun har det rundt lillefingeren. Damer går fort lei gutter som lyder det miste lille vink.

Skrevet

Skal du være med på spillet, må du først vekke hennes interesse. Hun er ikke interessert så lenge du er tilgjengelig for henne.

Vær litt "laidback", oppfør deg som hun ikke betyr noe (men ikke overse henne helt),

ikke spill med på alt hun finnner på (hun vil på nachspiel med deg, men når venninna dukker opp, vil hun ikke likevel. Ta med deg en annen rett foran nesen på henne, vis andre oppmerksomhet)

Skrevet

Jeg forstår det slik som at eksen også går på folkehøyskolen? Kanskje hun egentlig er forelska i ham fortsatt og ikke vil at han skal vite at hun har rotet med andre? Det beste du gjør er å trekke deg unna nå... Ikke vær en nikkedukke for henne.

Skrevet

Det er vel ikke sikkert hun spiller et spill? Kanskje hun ikke kjenner deg godt nok til å vite om hun er forelska eller ikke og derfor vil holde en lav profil? Kanskje x'en er sjalu og/eller hun vet han vil bli såra hvis han får høre om andre og at hun derfor vil holde lav profil inntil hun vet at det er litt seriøs? Og angående vinglinga hennes, kanskje hun ikke helt vet hva hun vil med deg og derfor lar impulsene styre? Hadde dere klart å stikke av mens venninna var på do så hadde du kanskje fått noen flere svar, men siden dere var der når venninna kom ut fra do så tok vel venninnefølelsen og ansvaret for henne hun var ute sammen med over for den impulsive lysten til å stikke av med deg. Jeg syns ikke du skal begi deg inn på noe spill, men gjør som henne og ta ting som de kommer!

Skrevet

Hvis du skal utkonkurrere henne i spillet kan du gjøre følgende:

- Vise deg med ny dame

- Være på samme fest men overse henne og bare danse/flørte med en annen dame

- Smile til henne og si "du er så søt" men rett etterpå gå til en annen og overse hun her for resten av kvelden

- Skrive en sms til henne der det går frem at den egentlig er til en annen jente...

- Eller bare være som nå, og vise interesse for henne men si fra klart, høyt og strengt at du ikke vil finne deg i at hun herser slik med deg, dvs. gjemmer seg med deg foran andre, forlang og krev et klart svar fra henne på hva hun vil med deg.

En konsekvens av det siste alternativet kan være at hun dermed hvertfall går helt lei av deg og ønsker ikke mer kontakt.

Hun er bare 22 og hun er ute og leker. Hun ser stadig etter menn som kan bekrefte henne og hennes kvinnelighet. Noen få av disse mange mennene vil kunne nå inn til henne, men de felste er bare tidsfordriv.

Skrevet

Det kan nok ha noe å gjøre med eksen hennes som går på samme skolen.

Redd for å såre ham kanskje, eller kanskje han er sinnsykt sjalu selv om det er slutt mellom dem osv...

Det kan være mange grunner, men en ting som er helt sikkert, er at hun kan umulig være spesielt interessert i deg.. ikke så veldig.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Som flere andre her tenkte jeg at hun selvføgelig er opptatt. Denne eksen på folkehøgskolen, er ikke noen eks, men typen hennes. Og det er selvsagt derfor ikke venninnene hennes fra folkehøgskolen skulle forstå at det var noe mellom deg og henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...