AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Skrevet 27. desember 2022 Fikk whiskyglass av samboeren til jul. Ble riktig nok enige om å ikke gi så mye til hverandre siden vi skal kjøpe tv sammen. Har vært med to tre ganger i en whiskyklubb. Er vel mer til oss en meg uansett. Tenkte nok dette trenger vi. Skal jeg bare la være å si noe, vil ikke være utaknemelig. tenker at hvis jeg ikke gir beskjed blir det greit å gi gaver til oss ikke til meg. Men på en annen måte er jo ikke gaver så viktig. Han ble fornøyd med mine gaver da som var kjekt. Anonymkode: c1480...180
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #2 Skrevet 27. desember 2022 Si, takk for gaven kjære, men jeg ønsker at vi gir mer personlige gaver. Kan jeg bytte denne i x? Da føler jeg gaven blir mer til meg. Anonymkode: 6f0d4...8df 3
MyMichelle Skrevet 27. desember 2022 #3 Skrevet 27. desember 2022 Jeg synes det er best å ikke si noe nå, og heller si hva du ønsker deg når dere ska gi gaver til hverandre neste gang. Enten det er bursdag eller jul. Min erfaring er at menn blir lettet om kvinner forteller hva de har lyst på, så slipper de finne på noe selv. 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #4 Skrevet 27. desember 2022 Nei, ikke klage på gaven. Gi ønskeliste neste gang. Anonymkode: bb33d...5db 8 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #5 Skrevet 27. desember 2022 MyMichelle skrev (5 minutter siden): Jeg synes det er best å ikke si noe nå, og heller si hva du ønsker deg når dere ska gi gaver til hverandre neste gang. Enten det er bursdag eller jul. Min erfaring er at menn blir lettet om kvinner forteller hva de har lyst på, så slipper de finne på noe selv. Spurte jo ikke hva jeg ønsket meg. Jeg tok han hadde en plan. Jeg noterte meg når han sa oj den var stilig i en butikk vi var i. Anonymkode: c1480...180
MyMichelle Skrevet 27. desember 2022 #6 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spurte jo ikke hva jeg ønsket meg. Jeg tok han hadde en plan. Jeg noterte meg når han sa oj den var stilig i en butikk vi var i. Anonymkode: c1480...180 Det er sånn jeg også har opplevd det. Min samboer tar ikke slike hint, og han har heller ikke spurt. Derfor forteller jeg ham bare hva jeg ønsker meg, forskjellige ting så jeg ikke vet hva jeg får. 4
Cecilie82 Skrevet 27. desember 2022 #7 Skrevet 27. desember 2022 (endret) Synes en kan spør om en ikke vet hva en skal gi. Endret 27. desember 2022 av Cecilie82
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #8 Skrevet 27. desember 2022 MyMichelle skrev (3 minutter siden): Det er sånn jeg også har opplevd det. Min samboer tar ikke slike hint, og han har heller ikke spurt. Derfor forteller jeg ham bare hva jeg ønsker meg, forskjellige ting så jeg ikke vet hva jeg får. Sant nok. Når de ikke tar hint så får vi komme med liste. Anonymkode: c1480...180 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #9 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spurte jo ikke hva jeg ønsket meg. Jeg tok han hadde en plan. Jeg noterte meg når han sa oj den var stilig i en butikk vi var i. Anonymkode: c1480...180 Da må du ikke vente på at han spør. Bare si at du ønsker deg det og det. Og gjerne at du ønsker deg noe PERSONLIG, bare for å være HELT sikker på at du får noe på listen. "Noe personlig" er et kjempevanskelig ønske, og han vil HIVE seg over ønskelisten din for å ikke gjøre feil! Anonymkode: bb33d...5db
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #10 Skrevet 27. desember 2022 Hvis det var byttelapp, og du tør, kan du jo gå og bytte 😬 Anonymkode: bb33d...5db 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #11 Skrevet 27. desember 2022 Har aldri tenkt over om vi gir gaver personlig eller til fellesskapet. Gir jeg en bok for eksempel så hender det jeg leser den før/etter han. Og jeg har opp gjennom fått flere ting til kjøkkenet. Anonymkode: d1cae...486 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #12 Skrevet 27. desember 2022 Bytt dem hvis det er byttelapp på. Ellers legg dem bakerst i et skap - uåpnet - og "re-gift" dem til ham når han har bursdag. Anonymkode: 9d374...c2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå