Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to store barn som liker å bowle, men samboer er skadet etter en ulykke og kan ikke ta dem med noe sted, han kan heller ikke være alene med baby pga skaden. Baby er 4 måneder. 

Baby er veldig sosial og glad i folk, store juleselskap nå i julen gikk helt supert,og eller så er det null problem å verken ha med baby på kafé eller kjøpesenter så lenge det ikke blir for mange timer. Mange mennesker går fint for baby.

Søskene er tenåringer og flinke å hjelpe til med baby.

Så da lurer jeg på om det er helt tullete å ta med baby en times tid sånn at jeg får tatt med de andre barna på bowling? Baby sitter da evt fanget våres og hygger seg. Men er det rart? 

Anonymkode: 9208e...148

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har to store barn som liker å bowle, men samboer er skadet etter en ulykke og kan ikke ta dem med noe sted, han kan heller ikke være alene med baby pga skaden. Baby er 4 måneder. 

Baby er veldig sosial og glad i folk, store juleselskap nå i julen gikk helt supert,og eller så er det null problem å verken ha med baby på kafé eller kjøpesenter så lenge det ikke blir for mange timer. Mange mennesker går fint for baby.

Søskene er tenåringer og flinke å hjelpe til med baby.

Så da lurer jeg på om det er helt tullete å ta med baby en times tid sånn at jeg får tatt med de andre barna på bowling? Baby sitter da evt fanget våres og hygger seg. Men er det rart? 

Ikke rart i det hele tatt. Kjør på :)

Anonymkode: 34f92...962

• Liker 1
Skrevet

Nei, er bare at de blir fort overstimulerte av farger og lyder. Men en times tid skader jo ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger er det høyt lydnivå i bowlinghaller, men takler babyen det, er det ikke noe annet som tilsier at du ikke kan ta med babyen.

• Liker 1
Skrevet

Ville tatt med vogn for å skjerme litt for lyd og lys , men ellers er det ikke noe problem :) 

Anonymkode: 8b367...9d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ville tatt med vogn for å skjerme litt for lyd og lys , men ellers er det ikke noe problem :) 

Anonymkode: 8b367...9d0

Baby nekter å ligge i vogn som står stille, såvidt han vil ligge i vogn når den triller. Han vil få med seg seg alt hele tiden og følger ekstremt våken med på alt som skjer rundt seg 😅  

Men flott å se at flere mener at det er ok, da blir det fort bowling en av dagene tror jeg 😊

• Liker 1
Skrevet

Med en så sosial og "enkel" baby er det nok ikke noe problem 😊 hadde kanskje tatt på hørselvern for å skjerme for lyd visst det er høy musikk? Det gjør vi når vi trener 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...