AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Del Skrevet 27. desember 2022 Vi giftet oss i 2021. En stund etter at jeg hadde kjøpt drømmekjolen, oppdaget jeg at jeg var gravid og innså raskt at jeg aldri ville kunne passe inn i kjolen. Alt til bryllupet (lokale, fotograf, transport, bryllupsreise, trykksaker mat, kaker osv..) var allerede booket og klart, så det var ikke aktuelt å utsette bryllupet for de som lurer på det. Jeg fant en ny kjole som passet min høygravide kropp og vi hadde et flott bryllup på tross av at jeg var veldig sliten den dagen og slet med smerter i rygg og bekken. Jeg hadde derfor ikke energi og overskudd til å få ordnet med hår og makeup slik jeg drømte om og kunne ikke gå i høyhælte sko. I tillegg fikk jeg en veldig irriterende infeksjon med munnsår, og et utbrudd av kviser og uren hud så følte meg absolutt ikke noe fin på bryllupsdagen. På toppen av dette har fotografen som vi booket tatt dårlige bilder. Han gikk konkurs like etter bryllupet og leverte kun halvparten av bildene som var lovet. Vi har etterlyst disse, men han har bare sluttet å svare på henvendelser. Derfor har vi bare gitt opp hele greia. På grunn av alt dette ønsker vi å ta noen nye brudebilder neste vår. Vi har blitt kjent med en superflink fotograf som har sagt seg villig til å hjelpe oss med dette. Gleder meg veldig til å få tatt noen fine stemningsfulle bilder av oss to, og ikke minst å få brukt drømmekjolen med pene sko til. Fotografen sier hun har hatt slike oppdrag før, der brudepar har valgt å ta nye bilder fordi de ikke ble fornøyd med bildene på selve bryllupsdagen. Er det noen her som har gjort det? Ble dere fornøyde? Anonymkode: e5018...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #2 Del Skrevet 27. desember 2022 Dere kan jo ta parbilder i anledning bryllupsdagen når dere har vært gift i to år. Anonymkode: 34ab1...fc3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #3 Del Skrevet 27. desember 2022 Det er ikke brudebilder 2 år etter du var brud. Det er bilde av mann og kone der kona har kledd seg ut i bryllupskjole. Snålt😆😂 Anonymkode: 2b764...507 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #4 Del Skrevet 27. desember 2022 Brudebilder? Altså bilder av bruden, 2 år etter bryllupet? Anonymkode: 4e981...604 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #5 Del Skrevet 27. desember 2022 Synes det er MEGAWEIRD. Et vennepar gjorde det, på hennes initiativ. Alle bildene fra bryllupet var fine, men ikke fine nok kanskje? 🤷♀️ De var på ferie i Dubai eller noe sånt, og arrangerte da nye bilder med DEN brudekjolen og masse posering osv. Anonymkode: e7fb2...967 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #6 Del Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Brudebilder? Altså bilder av bruden, 2 år etter bryllupet? Anonymkode: 4e981...604 Dette! Det heter da vitterlig BRYLLUPSBILDER og ikke brudebilder. Det virker dessuten helt tåpelig at bruden er så selvoppslukt at hun skal opphøye sin rolle som brud 2 år etter bryllupet fordi hun mener hun ser bedre ut nå enn da. Veldig spesielt synes jeg. Gå gjerne til fotograf og ta familie-/parbilder, men kall det ikke bryllupsbilder (og ihvertfall ikke BRUDEBILDER) 2 år etter at bryllupet fant sted. Var det så ille å være gravid brud burde dere heller utsatt bryllupet. Anonymkode: 92e6c...829 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #7 Del Skrevet 27. desember 2022 Ta parbilder,om bilder er viktig for deg. For å være ærlig kjenner jeg ingen under 40 som har bryllupsbilde på veggene lenger. Bilder lever digitalt, mulig man lager en albumsbok fra bryllupet. Som aldri blir bladd i. Anonymkode: 44beb...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #8 Del Skrevet 27. desember 2022 En venninne av meg tok nye bilder hos fotograf ett år etter bryllupet, da hun var veldig misfornøyd med bildene fra selve dagen. Alt var likt, kjolen, hår, sminke og til og med brudebuketten var nøyaktig lik den hun hadde på bryllupsdagen. Et av de nye bildene, henger nå i stort format på veggen hjemme hos dem ❤️ Anonymkode: 18bd9...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 27. desember 2022 #9 Del Skrevet 27. desember 2022 La nå folk ta de bildene de vil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 28. desember 2022 #10 Del Skrevet 28. desember 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep. - Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #11 Del Skrevet 28. desember 2022 Ta bildene og gled deg over de. Det er du som skal ha de, og ikke ukjente på KG. Anonymkode: 085e3...e45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #12 Del Skrevet 28. desember 2022 Helt greit å ta de bildene man vil. Og du er i godt selskap, selveste dronning Elizabeth måtte i sin tid ta bildene på nytt da brudebuketten hennes forsvant da de første bildene skulle tas. Anonymkode: e57a2...fbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #13 Del Skrevet 28. desember 2022 Syns dere skal gjøre det! Har selv fotografert i bryllup, og føler man seg ikke komfortabel på dagen synes det. Det er jo deres penger, så hvis dere vil, gjør det for meg var det veldig viktig å få gode bryllupsbilder når jeg giftet meg i 2021. Det er dere som skal bla i bildene og huske dagen med gode minner, så jeg syns det er bedre å ordne seg på nytt med ny fotograf og være fornøyd med de nye bildene enn å tenke tilbake på det som gikk galt. Anonymkode: 1295e...a64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå