Gå til innhold

Hva motiverte deg til å slutte å snuse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker virkelig å slutte, og kunne trengt å høre noen suksesshistorier! 
Er mer psykisk avhengig enn fysisk

Anonymkode: 1c911...a06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pengebruken og at jeg var sår og hvit på tannkjøttet. 

Den psykiske avhengigheten er verst. Man blir raskt kvitt den fysiske. Det er seks måneder siden jeg sluttet i går og jeg har sug etter det her jeg ligger nå. 

Skrevet

Det faktum at man ikke kan bleke tennene om de blir veldig misfarget av snusen fordi emaljen slites vekk var den største grunnen for min del 😅 Det er straks fire år siden jeg slutta, og jeg har klart å holde meg unna det bortsett fra en liten relapse i fjor sommer under eksamenstiden. Var bare psykisk avhengig, og det er jeg helt ærlig fortsatt. Har hatt skikkelig snussug en periode nå.

Anonymkode: 56981...5f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det faktum at man ikke kan bleke tennene om de blir veldig misfarget av snusen fordi emaljen slites vekk var den største grunnen for min del 😅 Det er straks fire år siden jeg slutta, og jeg har klart å holde meg unna det bortsett fra en liten relapse i fjor sommer under eksamenstiden. Var bare psykisk avhengig, og det er jeg helt ærlig fortsatt. Har hatt skikkelig snussug en periode nå.

Må legge til at hvis det ikke hadde vært for at jeg ammer, så hadde jeg sprukket for lenge siden.

Skrevet

Jeg var også mer psykisk avhenging. Jeg sluttet fordi jeg fikk store sår i tannkjøttet, og er veldig glad for at jeg klarte det. Det var egentlig veldig lett, men jeg tygger en del tyggis nå, 6 mnd senere😅

Anonymkode: 01fdc...a21

Skrevet

Fikk plutselig en veldig klar tanke om at dette er bare tull og skittent.

Anonymkode: 72ebc...dcc

Skrevet

Ble gravid 🥰

Anonymkode: c6894...a04

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ble gravid 🥰

Anonymkode: c6894...a04

Jeg var så dum å begynne igjen etter å ha ammet ferdig barna og vært snusfri i flere år, og det er det dummeste jeg har gjort :(

Skrevet

Har ennå ikke klart og finne motivasjon . Måtte evt være økonomi. 

Anonymkode: 23c4b...41f

Skrevet

For min del er det tannkjøttet som kryper sakte oppover. Føler også at tannkjøttet er tynnere der snusen ligger. Men jeg har ikke helt lyst til å slutte. Når lysten kommer da er det egentlig lett. Jeg er bare psykisk avhengig. Fysisk går det greit. 

Anonymkode: ec0fb...165

Skrevet

Takk for svar.

Jeg skulle ønske det ikke var så tilgjengelig overalt! Da hadde det vært mye enklere..

Er det flere enn meg som bruker snus for å numme følelser? Jeg synes det er vanskelig å ikke ty til snus når jeg møter litt motstand.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...