Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sammen med en mann i 6 år. På de årene la han aldri ut på Facebook at han var i ett forhold med meg. Jeg gjorde det, men han trykket på at han godtok det. Spurte ett par ganger, men han sa at han liker ikke sånt. Jeg godtok det. I slutten av Oktober i år gjorde han det slutt. I begynnelsen av Desember publiserte han at han var i ett forhold. Dette sårer. Men vet nå at han er en falsk person 

Anonymkode: 8a1a0...a03

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var han aldri den rette for deg. Trist, men sånn er det. Du fortjener en som elsker deg like mye tilbake neste gang.

skjønner godt at det såret.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

For en fjott. Skjønner godt at det er sårt. Snart nytt år; forsøk å se fremover. Finn en kjæreste som stolt vil vise verden at du er hans 🙂

Anonymkode: 8be6b...b45

• Liker 3
Skrevet

Faen, det er så provoserende å lese om hvor dårlig menn behandler kvinner..

Anonymkode: 91380...247

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Trøsten er: det blir heldigvis litt bedre etter hvert, men det er vondt å føle på sånt. 

Jeg hadde et forhold med en jeg trodde var den store kjærligheten, men det var støtt og stadig humper i veien. Eksempelvis flyttet vi aldri sammen på grunn av hans vingling. Da tidspunkt for når vi skulle flytte sammen endelig var bestemt, var det jeg som måtte tilpasse meg han, gi opp min egne visjoner for bolig og flytte inn til han. Det ble imidlertid slutt før jeg flyttet inn. Få måneder etter solgte han huset og flyttet et stykke unna hjembyen, sammen med en annen dame... I ettertid har jeg skjønt at han oppførte seg ugreit, og jeg fortjener bedre. Det gjør du også! 

Styrkeklem til seg 😘

Anonymkode: 03364...5e5

• Liker 3
Skrevet

*deg

Anonymkode: 03364...5e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Faen, det er så provoserende å lese om hvor dårlig menn behandler kvinner..

Da vil jeg anbefale å slutte å lese KG. Kanskje finne et forum hvor menn skriver om samlivsproblemer for å få perspektiv.

Ellers så synes jeg at dette var en veldig rar tråd å bli opprørt over. Dette er en fillesak i mine øyne.. Sikkert litt kjipt å oppleve for TS, men sammenlignet med andre ting jeg har lest her inne så var det ikke stort. 

Anonymkode: 0d325...719

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da vil jeg anbefale å slutte å lese KG. Kanskje finne et forum hvor menn skriver om samlivsproblemer for å få perspektiv.

Ellers så synes jeg at dette var en veldig rar tråd å bli opprørt over. Dette er en fillesak i mine øyne.. Sikkert litt kjipt å oppleve for TS, men sammenlignet med andre ting jeg har lest her inne så var det ikke stort. 

Anonymkode: 0d325...719

Hun har brukt 6! år av livet sitt på han, og det var ikke godt nok til å bli kalt kjæreste. Mens en ny dame blir kalt kjæresten hans etter 2 mnd. Det er bare lavmål. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det kan være rart å observere hva ekser gjør og ikke gjør etter et brudd. Man ser så lett etter bevis på det ene eller andre. Det gjør vondt å slippe taket og innse at det er over. 

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig vondt å observere eksen gjøre ting for en ny dame som han ikke var villig til å gjøre for deg.

Jeg husker også jeg ble såret av sånt av min eks som jeg hadde vært sammen med i 12 år og delte 3 barn med. 

Han la feks aldri ut noen bilder av oss to på SoMe. Var nesten opptatt av å fremstå som singel der. Han fikk ny dame før det ble slutt mellom oss og det var ikke måte på hvor mye kjærlighetserklæringer han postet til henne og av dem.

Var veldig mye annet også og det såret meg veldig.

Nå når jeg heldigvis endelig er over han greier jeg å se at det er han som er en idiot. Det er ikke meg det er eller var noe galt med. Han tok meg bare for gitt. Han har angret seg flere ganger og ønsket å få meg tilbake, men det er helt uaktuelt!

Anonymkode: 90bb1...05d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...