AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Elsker du ikke partneren din, eller klarer du bare ikke å si det? Andre grunner? Anonymkode: e019e...a2d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Utrolig kleint å skulle bli påtvinger dette. Du er hun med julegaven? Ikke gjør ting vanskelig for deg selv. Kjærlighet er subjektivt og folk er forskjellige. Å vri fraser utav partneren din vil aldri gå bra. Du vet nok med deg selv om dere har det fint sammen eller ikke. Anonymkode: 45292...431 3
Gjest ufiltrert Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 (endret) "Partneren din" kan jo være så mangt. Jeg har datet mange og bare falt for en håndfull. Man sier ikke "jeg elsker deg" uten å MENE det. Har vært nødt å slå opp da den ene føler KJEMPEMASSE mens den andre ingenting. Det må gå begge veier. Så kort forklart: man sier det kun om man mener det. Sier man det ikke, da gjør man det heller ikke. Lett ikkesant? Endret 26. desember 2022 av ufiltrert
Maestro Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 Kun en partner og min første samboer jeg har elsket. Har hatt flere kjærester.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 Mannen sier aldri at han elsker meg.. Tror ikke han gjør det heller Anonymkode: f6bab...af7 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #6 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Utrolig kleint å skulle bli påtvinger dette. Du er hun med julegaven? Ikke gjør ting vanskelig for deg selv. Kjærlighet er subjektivt og folk er forskjellige. Å vri fraser utav partneren din vil aldri gå bra. Du vet nok med deg selv om dere har det fint sammen eller ikke. Anonymkode: 45292...431 Ble inspirert av hun med julegaven fordi min samboer og far til mine barn ikke sier det. Føler litt at han kanskje ikke elsker meg, men at han liker meg og livet vi har sammen. Nå er vi i en tøff periode, og jeg vurderer litt om det er verdt å kjempe om han ikke elsker meg. Og om jeg kan leve med han uten å noensinne få de ordene. Anonymkode: e019e...a2d 1
Mardina Skrevet 26. desember 2022 #7 Skrevet 26. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Elsker du ikke partneren din, eller klarer du bare ikke å si det? Andre grunner? Anonymkode: e019e...a2d Som jeg skrev i den andre tråden, så synes jeg det er kleint å si det rett til han. Det betyr IKKE at jeg ikke elsker han av hele mitt hjerte, for det gjør jeg virkelig 😊 Det ligger bare ikke naturlig for oss å si det til hverandre 😊 La folk få gjøre som de selv vil. Hvorfor skal jeg presse meg selv til å si det han, når jeg kan vise min kjærlighet til han på så mange andre måter? 🤔 Hvorfor skal andre diktere hvordan jeg skal ha det i mitt forhold? 🤔 Endret 26. desember 2022 av Mardina 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #8 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mannen sier aldri at han elsker meg.. Tror ikke han gjør det heller Anonymkode: f6bab...af7 Det er det jeg og tror med min. Har dere det bra sammen, eller føler du at noe mangler fra hans side? Anonymkode: e019e...a2d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #9 Skrevet 26. desember 2022 Mardina skrev (1 minutt siden): Som jeg skrev i den andre tråden, så synes jeg det er kleint å si det rett til han. Det betyr IKKE at jeg elsker han av hele mitt hjerte, for det gjør jeg virkelig 😊 Det ligger bare ikke naturlig for oss å si det til hverandre 😊 La folk få gjøre som de selv vil. Hvorfor skal jeg presse meg selv til å si det han, når jeg kan vise min kjærlighet til han på så mange andre måter? 🤔 Hvorfor skal andre diktere hvordan jeg skal ha det i mitt forhold? 🤔 Så fint at dere begge har det likt, at det ikke er naturlig! Hos oss så trenger jeg de ordene, men han kan ikke gi de, så da lurer jeg på om han har det som deg, eller om han faktisk ikke elsker meg. Selv sa han sist vi snakket om det at det er store ord som man bare sier når man virkelig føler det, og at han ikke vet om han vet helt hva det vil si å elske noen. Nå føler jeg at han burde vite det. Anonymkode: e019e...a2d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #10 Skrevet 26. desember 2022 Enten fordi jeg ikke føler det, eller det føles for tidlig å si det. Det er et svært sterkt ord for meg som jeg har sagt og følt får ganger. Har bare vært sikker på det med én kjæreste so better not.. Anonymkode: 92b41...d72
Sisselini Skrevet 26. desember 2022 #11 Skrevet 26. desember 2022 Hadde ikke takla å ikke få det hver dag av kjæresten min 😅 Og jeg vil helst få høre hvorfor og, haha. Hvis en kjæreste ikke sier det, mener han det kanskje ikke? Eventuelt er han ekstremt introvert og lite ekspressiv med egne følelser, men får være måte på. Å ikke si det til kjæresten sin - der går grensa (for meg). Helt ulikt med dating så klart. Har selv sagt det til og faktisk også virkelig elsket fem personer i mitt liv. Kanskje er jeg heldig. Vet ikke. Eller ser det beste i de man faller for.
Sisselini Skrevet 26. desember 2022 #12 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så fint at dere begge har det likt, at det ikke er naturlig! Hos oss så trenger jeg de ordene, men han kan ikke gi de, så da lurer jeg på om han har det som deg, eller om han faktisk ikke elsker meg. Selv sa han sist vi snakket om det at det er store ord som man bare sier når man virkelig føler det, og at han ikke vet om han vet helt hva det vil si å elske noen. Nå føler jeg at han burde vite det. Anonymkode: e019e...a2d Det han at sier han ikke vet helt hva det vil si er jo.. ja. Uakseptabelt (for meg). Jeg hadde ikke taklet det. Men jeg trenger litt ord og bekreftelser som kjærlighetsspråk.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #13 Skrevet 27. desember 2022 Fordi det minner om eksen som sa jeg elsker deg like inntil han slo opp. Anonymkode: cdfa8...011 1
Helene1982 Skrevet 27. desember 2022 #14 Skrevet 27. desember 2022 Mange av mine venner sier: Jeg elsker deg til barna sine. Jeg har ikke barn, men i mitt hode er "jeg elsker deg" en kjæresteting. Jeg mener selvsagt at det er viktig å fortelle de vi er glad i at vi er glad i dem så ofte som mulig, men hva vi sier og hvor ofte er det ikke en fasit på. Hvordan vi viser det er like viktig. Jeg kjenner et par som ventet til de giftet seg, til å si: jeg elsker deg!
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #15 Skrevet 27. desember 2022 For alle har ikke et kjærlighetsspråk som viser seg gjennom ord. Jeg og mannen har vært gift i 12 år, aldri sagt jeg elsker deg noen gang, men vi viser det til hverandre hver dag. Jeg er ikke et sekund i tvil på om at mannen elsker meg. Anonymkode: a854b...654 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #16 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Elsker du ikke partneren din, eller klarer du bare ikke å si det? Andre grunner? Anonymkode: e019e...a2d Har funnet ut at det like så greit kan droppes, det er bare tomme ord. Han elsker kun seg selv. Anonymkode: 0ad2d...3cb
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #17 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Elsker du ikke partneren din, eller klarer du bare ikke å si det? Andre grunner? Anonymkode: e019e...a2d vært i 6 forhold, sagt det til 3 av de. Ble "presset" til å si det til en jeg ikke følte det for. Han sa det hele tiden, så sa jeg det vel tilbake i fylle noen ganger. Når det er naturlig og man føler deg så sier man det jo. Ingen vits å presse det frem. Je har hvert fall oppriktig ment det med de tre jeg har sagt det til. Anonymkode: d2abf...6c2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #18 Skrevet 27. desember 2022 Det er rett og slett et begrep vi ikke har vokst opp med å bruke. Det ble/blir heller aldri brukt med foreldrene våre. Selv om alle forhold er veldig nære og gode. Så det er jo ingen tvil om at vi gjør det, når jeg tenker over hva begrepet egentlig betyr. Anonymkode: 88094...9df
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #19 Skrevet 27. desember 2022 Fordi det er kleint å si. Og synes det er flaut å si det.. Anonymkode: 7b474...a99 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #20 Skrevet 27. desember 2022 Det er ikke naturlig på min dialekt å si og ligger ikke naturlig i kulturen min. Men jeg viser det på andre måten så min kjære VET hva jeg føler. Anonymkode: d29d7...692
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå