Gå til innhold

Hvordan få seg kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gå fra dating til forhold?

Hvordan finne en som passer meg? 

Anonymkode: 08545...821

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gå fra dating til forhold: snakke sammen om det 

Hvordan finne en som passer deg: bruke god tid på å date og bli kjent. Møtes i forskjellige elementer, stille de vanskelige og dype spørsmålene, se om dere har samme verdier og mål 

Anonymkode: 70a8c...caf

• Nyttig 3
Skrevet

Bare start med sex og slutt å dra hjem etter? Veldig enkelt. Snakking om ting er idiotisk.

• Liker 1
Skrevet
ajarRun skrev (1 time siden):

Bare start med sex og slutt å dra hjem etter? Veldig enkelt. Snakking om ting er idiotisk.

Helt uenig med deg. God kommunikasjon og det å snakke om ting er helt grunnleggende for å se om man passer sammen og bli kjent med hverandre.

• Nyttig 3
Skrevet
Serafin skrev (23 minutter siden):

Helt uenig med deg. God kommunikasjon og det å snakke om ting er helt grunnleggende for å se om man passer sammen og bli kjent med hverandre.

Alle mine forhold har startet med sex. Og det funker.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville først tenkt på hvordan du er selv. hvilke mennesker passer du best sammen med ellers? Når du ser på familien og omgangskretsen din: Hvilke egenskaper liker du i andre mennesker? Fra dating til kjæreste så er jo svaret tid. Du må investere i en annen person.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan gå fra dating til forhold?

Hvordan finne en som passer meg? 

Anonymkode: 08545...821

1. Vær kvinne

2. Vær en kjekk mann

• Liker 1
Skrevet
ajarRun skrev (10 timer siden):

Alle mine forhold har startet med sex. Og det funker.

Tydeligvis ikke siden du har hatt så mange av de. Da har det vel blitt slutt fordi dere egentlig ikke passer sammen fordi dere glemte å prate 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tydeligvis ikke siden du har hatt så mange av de. Da har det vel blitt slutt fordi dere egentlig ikke passer sammen fordi dere glemte å prate 

Mine forhold varer stort sett i mange år, så da blir det ikke så mange.

Skrevet
ajarRun skrev (2 minutter siden):

Mine forhold varer stort sett i mange år, så da blir det ikke så mange.

Men de tar slutt. 

Jeg har også startet forhold med sex men så sitter man der to år senere og innser at man ikke har noe annet til felles enn hva slags serier man liker. Det er ikke nok for et givende langvarig forhold det er meningen man skal vokse sammen og utvikle seg fra

• Liker 1
Skrevet

man må nesten bare prøve seg fram er sånn livet er fins ingen fasit på hva folk liker

Anonymkode: 2069c...7a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvordan gå fra dating til forhold: snakke sammen om det 

Hvordan finne en som passer deg: bruke god tid på å date og bli kjent. Møtes i forskjellige elementer, stille de vanskelige og dype spørsmålene, se om dere har samme verdier og mål 

Tenker jeg og.

Men jeg er mer opptatt av å selv fortelle om hvor jeg står og hva jeg føler, så får jeg se hva han har og si. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...