AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Kanskje veldig oppbrukt og lite kreativt emne, men hvordan hadde du reagert dersom typen din hadde opplevd mye oppsjekking på byen, og som han hadde vist interesse overfor i etterkant? Vi har vært på byen sammen og han har vist mye interesse overfor andre, men ja Anonymkode: 5c47e...b0d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Hvis han viser interesse for damene han sjekkes opp av så er han ikke typen min lengre hvertfall. Skal han oppføre seg som singel får han bli singel Ikke interessert i å ha en ulojal kjæreste Anonymkode: 65388...bf5 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: 9d4d6...79c Herlig :DD Anonymkode: 5c47e...b0d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis han viser interesse for damene han sjekkes opp av så er han ikke typen min lengre hvertfall. Skal han oppføre seg som singel får han bli singel Ikke interessert i å ha en ulojal kjæreste Anonymkode: 65388...bf5 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis han viser interesse for damene han sjekkes opp av så er han ikke typen min lengre hvertfall. Skal han oppføre seg som singel får han bli singel Ikke interessert i å ha en ulojal kjæreste Anonymkode: 65388...bf5 Ja, støtter den 😅 Anonymkode: 5c47e...b0d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #6 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje veldig oppbrukt og lite kreativt emne, men hvordan hadde du reagert dersom typen din hadde opplevd mye oppsjekking på byen, og som han hadde vist interesse overfor i etterkant? Anonymkode: 5c47e...b0d Hadde sagt at de bare kan få ham 😄 Er helt omvendt her, er han som er sjalu. Men jeg går nesten aldri ut heller. Anonymkode: c12e3...857
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #7 Skrevet 27. desember 2022 Vil han leke singel så får han bli singel. det er ikke normalt i et seriøst forhold å «bli venner» med single jenter i byen og fest. og spesielt ikke om de adder hverandre på facebook eller snapchat eller hva det skulle være, dette er første steg til utroskap i de 99% av tilfellene.. vis jeg snakker med en mann i en bar så sier ikke jeg rett ut at jeg har kjæreste utenom om han begynner å bruke kroppskontakt og spør om å få min snapp eller noe, jeg og kjæresten kan godt prate med andre når vi er ute men ikke greit der de sitter alene og har samtaler og adder hverandre, det er ikke kult.. men vi pleier sjelden å lage nye venner ute på byen og fest uansett, får vi oss nye venner gjør vi det sammen Anonymkode: 40c5e...e4b
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #8 Skrevet 27. desember 2022 Hvis han oppmuntrer de som prøver å sjekke han opp, så er det respektløst ovenfor deg!! Er dette noe å samle på? En skikkelig mann avviser damene høflig men bestemt, for han har allerede verdens beste dame! Anonymkode: 55559...502
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå