Gå til innhold

Mannen tapte i monopol, nå har han låst seg inne i kjellerstuen og vil ikke komme ut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville hevne meg på mannen min siden jeg lå dårlig an i monopol, og gav min søster to av de oransje gatene (hun hadde en fra før) mot to helt dårlige gater som jeg ikke trengte. hun kunne bygge hotell med en gang, og mannen min ble ruinert og dritsur på meg. Men det står ikke noe i reglene om at handel må være "logisk" hvis dere forstår. Han mener vi må spille skikkelig . hvem har rett i denne saken?

Anonymkode: aa3f8...567

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah et helt vanlig spill monopol med andre ord. Prima kveld om brikkene må samles opp fra gulvet. 

Anonymkode: acdf7...3a6

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Ingen.. dårlige tapere hele gjengen 

Anonymkode: 52cad...251

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Så da har han låst seg inne og vil ikke komme ut?

Når mannen din blir myndig, så si det var litt barnslig av ham.

• Liker 3
Skrevet

😂😂😂😂😂

Anonymkode: d168d...75b

• Liker 1
Skrevet

Han kommer nok når han blir sulten 😁

• Nyttig 4
Skrevet

Du er barnslig, han er superbarnslig og dere bør ikke spille spill i familien deres.

• Liker 2
Skrevet

Her kjenner jeg meg igjen. På mitt fortapte bord har det forøvrig vært Risk det har handlet om 😬

• Liker 2
Skrevet

Du får tipse han om å se bonusfamilien på Netflix, siste sesong (lille jul eller noe i den duren) hvor de spiller julegaveleken. Så kanskje han får noe å tenke på.

Anonymkode: d2262...831

• Liker 1
Skrevet
Teatrica skrev (1 minutt siden):

Du er barnslig, han er superbarnslig og dere bør ikke spille spill i familien deres.

Det var da fælt. Vil du gå igjennom livet uten lidenskap og pasjon?

• Liker 1
Skrevet

Du ville hevne deg på mannen din fordi du lå dårlig an i monopol? Ok.. synes mannen din har rett i at du og søsteren skal spille skikkelig. Nå har han låst seg inn i kjelleren og vil ikke komme ut? 😅 ønsker dere en fortsatt god jul 🎄 prøv Ludo i morgen om han våger seg ut 🥳

Anonymkode: eff12...5a2

• Liker 5
Skrevet
Sommerenkommer skrev (Akkurat nå):

Det var da fælt. Vil du gå igjennom livet uten lidenskap og pasjon?

Lidenskap og pasjon - jo takk veldig gjerne 🙂 Men å surving og barnslig oppførsel - nei takk 🙂  

• Liker 1
Skrevet
Teatrica skrev (Akkurat nå):

Lidenskap og pasjon - jo takk veldig gjerne 🙂 Men å surving og barnslig oppførsel - nei takk 🙂  

Å gjemme seg i kjelleren fordi man taper i monopol... Det blir nesten ikke mer lidenskapelig enn det 😅

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror du fabrikerer temaer, tråder, for å genere KG-trafikk.
Merk, jeg tror, uansett hva du svarer.
Det er mange idiot-tråder på kg for tiden, som i mine øyne indikerer at folk sitter å lager tråder for å få trafikk.
Det er jo i så fall en billig form for reklame.

Så, ingen påstand, jeg bare gir uttrykk for jeg tror.

Skrevet

Hater når folk spiller skittent etter at man har investert tid i spillet.

• Liker 1
Skrevet

ha ha ha så morsomt... får vente og se om han blir sulten da??? lo godt av den. 

Skrevet
Sommerenkommer skrev (2 minutter siden):

Å gjemme seg i kjelleren fordi man taper i monopol... Det blir nesten ikke mer lidenskapelig enn det 😅

Det er ikke helt den type lidenskap voksne mennesker skal utvise. Ærlig talt - at man ikke tolererer at voksne mennesker oppfører seg på denne måten, betyr ikke at man ikke ønsker lidenskap. Dette er jo bare barnslig!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han har rett i at dere må spille skikkelig. Hadde aldri giddet å fortsette ett spill selv med noen som ikke spilte skikkelig og var ute etter å hevne seg. Ett spill er ett spill. Blir selv forbanna av å tape og hadde blitt enda mer forbanna hvis noen ikke spilte skikkelig for å vinne eller få noen til å tape. Så skjønner mannen din. 

Endret av Warrior
Skrevet
slask skrev (1 minutt siden):

Jeg tror du fabrikerer temaer, tråder, for å genere KG-trafikk.
Merk, jeg tror, uansett hva du svarer.
Det er mange idiot-tråder på kg for tiden, som i mine øyne indikerer at folk sitter å lager tråder for å få trafikk.
Det er jo i så fall en billig form for reklame.

Så, ingen påstand, jeg bare gir uttrykk for jeg tror.

Jeg syntes alltid det et mange idiot tråder på kg. Men hva skulle vitsen vært for å generere trafikk?

Tenker du at de som drifter forumet gjør det for å tjene penger på reklame?

• Liker 1
Skrevet
Just now, Sommerenkommer said:

Jeg syntes alltid det et mange idiot tråder på kg. Men hva skulle vitsen vært for å generere trafikk?

Tenker du at de som drifter forumet gjør det for å tjene penger på reklame?

Ja, så klart.
Holde på "kundene" som generere klikkene og dermed reklamekronene, samt opprettholde intressen for forumet, som i så fall sier mye om brukerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...