AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Har en stesøster som jeg har hatt siden jeg var 4, hun 2 år yngre. Vi er veldig forskjellige personer, hun har alltid vært veldig veslevoksen og vi har ikke hatt noe spesielt nært forhold. Ser min far veldig lite og hun skal ofte gni opp i ansiktet mitt hvor mye hun vet om livet hans, hvor god «far» han er for hun etc. Om vi skriver kan hun plutselig slutte å svare, og før jul spurte jeg hva hun ønsket seg til jul uten å få noe svar. Få dager før jul ringer hun meg og forteller at neste jul blir det bare gaver til barna, da jeg nylig fikk mitt første barn og hun venter sitt andre. Deretter spør hun hva jeg ønsker meg til jul dette året, siden det var siste året med gaver til hverandre. Vi kjøper gaver til de for ca 1000 kr, inkludert hennes 2 barn. Tilbake mottar vi ingenting, verken til babyen vår eller oss selv. Hun har heller ikke engang skrevet takk for det vi kjøper til hun. Kjenner jeg har hun helt oppi halsen og bare er lei av hele hun, er det greit å kutte hun helt ut og bare droppe gaver neste år? Har ikke sett hun i person på 1-2 år, vi sees aldri Anonymkode: cc883...3c4 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Sitat Gir du for å få eller gir du for å glede? Anonymkode: e8bf6...164 1
-Missi- Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 Jeg ville kuttet ut når det er slik du beskriver ts.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gir du for å få eller gir du for å glede? Anonymkode: e8bf6...164 Jeg gir fordi jeg føler jeg må siden ellers blir det drama og dårlig stemning og jeg plutselig ikke gir. Gir for å glede til de menneskene jeg har som jeg er glad i og som er glad i meg, noe som ikke er tilfellet her. Selvfølgelig glad i hun men du skjønner. Anonymkode: cc883...3c4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gir fordi jeg føler jeg må siden ellers blir det drama og dårlig stemning og jeg plutselig ikke gir. Gir for å glede til de menneskene jeg har som jeg er glad i og som er glad i meg, noe som ikke er tilfellet her. Selvfølgelig glad i hun men du skjønner. Anonymkode: cc883...3c4 Hvordan i all verden kan det bli drama og dårlig stemning med et menneske du aldri ser eller møter, du har ikke sett henne på 1-2 år, og du er full av dårlig stemning mot henne nå. Hva er det som blir verre av at du kutter de der gavene? Anonymkode: eacb8...370 2
Bøtteballetten Skrevet 26. desember 2022 #6 Skrevet 26. desember 2022 I og med at dere har et såpass trøblete forhold, så vil jeg si det er greit å kutte kontakten. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #7 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan i all verden kan det bli drama og dårlig stemning med et menneske du aldri ser eller møter, du har ikke sett henne på 1-2 år, og du er full av dårlig stemning mot henne nå. Hva er det som blir verre av at du kutter de der gavene? Anonymkode: eacb8...370 Fordi hun baksnakker til min fars side av familien for den minste ting. Anonymkode: cc883...3c4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #8 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan i all verden kan det bli drama og dårlig stemning med et menneske du aldri ser eller møter, du har ikke sett henne på 1-2 år, og du er full av dårlig stemning mot henne nå. Hva er det som blir verre av at du kutter de der gavene? Anonymkode: eacb8...370 I tillegg forventer hun nok gaver til sine barn neste år pga hun lagde denne avtalen når jeg også fikk barn. Og da blir det drittsnakk om ikke Anonymkode: cc883...3c4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #9 Skrevet 26. desember 2022 Du må lære deg forskjell på hun og henne. Og ja, kutt HENNE ut. Hun virker jævlig slitsom Anonymkode: 8a1d6...edb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå