Rosakatt Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Begynte nå nettop Terapeuten av Helene Flood, krysser fingrene for at den er spennende 😊 Savner å glede meg til å høre/lese mer Hvilke bøker liker du? Om de ikke har den på storytel eller det er en fysisk bok, så går det også fint 😄
Rosakatt Skrevet 26. desember 2022 Forfatter #2 Skrevet 26. desember 2022 Det skal selvsagt ikke stå, eller i tittelen 😅
BlåKatt Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 On 12/26/2022 at 11:32 PM, Rosakatt said: Hvilke bøker liker du? Om de ikke har den på storytel eller det er en fysisk bok, så går det også fint 😄 Hatt Storytel i noen måneder. Sliter litt med å finne en kombo av innhold og innleser jeg liker. Men føler for å anbefale deg Anorektisk av Ingeborg Senneset om du vil prøve en litt alternativ sjanger. Hun leser den selv. Om du ikke har sansen for første 30-40 min så er det sikkert ikke en bok for deg. Den består hovedsaklig av dagbok innlegg/journal. Synes det var interessant. ☺️ Lett å stoppe nesten når som helst pga de små "kapitlene". Samtidig så ble det lett for meg å bare høre ett til. Og så ett til. ...😂 En ganske lignende tråd her:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå