AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Hvis man skal kjøpe forskjellige møbler, for eksempel fra IKEA eller lignende steder. Er det mulig å betale dem for å levere alle pakkene, og så montere opp sånne ting? Eller blir man nødt til å stå for selve monteringen selv ? Anonymkode: 2342b...fd9
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 IKEA har avtale med et firma som kan bistå med dette. Google er din venn her. Anonymkode: 65033...a9e
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 Du kan sjekke på luado.no om det er noen tilgjengelige i ditt område. Min gamle mor brukte dem da hun bestilte Ikeamøbler, og er godt fornøyd. Anonymkode: 42bf7...c6d 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #4 Skrevet 27. desember 2022 Det er jo superenkelt å montere møbler fra IKEA. Hvorfor gjør du det ikke bare selv? Anonymkode: 850cc...8d3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #5 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du kan sjekke på luado.no om det er noen tilgjengelige i ditt område. Min gamle mor brukte dem da hun bestilte Ikeamøbler, og er godt fornøyd. Anonymkode: 42bf7...c6d Har selv brukt Luado og er kjempefornøyd. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er jo superenkelt å montere møbler fra IKEA. Hvorfor gjør du det ikke bare selv? Anonymkode: 850cc...8d3 Ikke alle synes det er superenkelt eller kan gjøre det selv pga fysiske utfordringer. Hvorfor tenker du ikke litt lengre neste gang? Anonymkode: fa9e6...cf7 7 2
Million Skrevet 27. desember 2022 #6 Skrevet 27. desember 2022 Ja. Faren min betalte noen som Ikea har samarbeid med for å montere både stue- og kjøkkenmøblementet hans da han pusset opp og fornyet alt. Det firmaet het noe sånt som det som er nevnt lenger opp. Ligner på Ludo (faren min uttalte det som Ludo). Man kan få fikset og ordnet alt av tjenester og varer her i livet, bare man er villig til å betale for det så går det
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #7 Skrevet 27. desember 2022 Luado et topp! Billig og bra 😊 Anonymkode: 888b9...668
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #8 Skrevet 27. desember 2022 En av de lokale møbelbutikken tilbyr dette, var ikke store summen de skulle ha heller. Handlet lett ny sofa derfra, og de kom og satte opp vinkelsofa i seksjoner hjemme i stua mi. Det tjener de nok mange kunder på ikke alle har helse til å styre med slikt Anonymkode: 3fe39...664
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #9 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er jo superenkelt å montere møbler fra IKEA. Hvorfor gjør du det ikke bare selv? Anonymkode: 850cc...8d3 Kanskje fordi man ikke har tid? Spesielt hvis det er snakk om flere forskjellige møbler, og man kanskje står midt i å flytte inn i ny leilighet samtidig. Pluss andre ting som også er veldig viktige i dagliglivet. Anonymkode: 2342b...fd9
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #10 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er jo superenkelt å montere møbler fra IKEA. Hvorfor gjør du det ikke bare selv? Anonymkode: 850cc...8d3 Jeg hadde absolutt behov for hjelp til å montere både seng, sofa og garderobeskap. Jeg har rett og slett ikke lange nok armer. Jeg har prøvd holde en skapdør på over to meter, og skru fast hengslene, det var ikke veldig superenkelt... Jeg skjønner ikke hvordan du mener det er superenkelt, holde oppe en side, og skru sammen på motsatt side når det er to meter bredt? Eller vippe opp ett skap som er en halvmeter høyere enn deg? Jeg tar gjerne i mot tips altså! Har plan om å kjøpe ny seng snart, og det hadde jo vært greit klare montere den selv. Anonymkode: d9c9b...3d0 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #11 Skrevet 28. desember 2022 On 12/26/2022 at 11:13 PM, AnonymBruker said: Hvis man skal kjøpe forskjellige møbler, for eksempel fra IKEA eller lignende steder. Er det mulig å betale dem for å levere alle pakkene, og så montere opp sånne ting? Eller blir man nødt til å stå for selve monteringen selv ? Anonymkode: 2342b...fd9 Ja IKEA tilbyr montering Anonymkode: ae36a...f15
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #12 Skrevet 28. desember 2022 Å montere IKEA-møbler er ikke vanskelig, men hvis det er store møbler, må man være blekksprut (mange og lange armer) eller være to (en til å holde og en til å skru) Anonymkode: 2a14b...220
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #14 Skrevet 31. desember 2022 Kan man bestille møbler, og så oppbevare dette selv (for eksempel i kjeller / garasje, eller lignende) og så betale for at noen skal sette opp dette på ett senere tidspunkt? For eksempel hvis man skal kjøpe en del store møbler fordi det er salg, men ikke ønsker å sette opp de nye møblene helt enda? Anonymkode: 2342b...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå