AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Hun anses som pen, populær rikmanssdatter, og bruker makten sin til det fulle. Hun er 16 år. Jeg har litt tøffere oppvekst med enslig mor og søster, som begge har sett meg som taper. Jeg er 30 og mannen er 50. Jeg elsker mannen min, men blir stadig satt til side. Stedatteren tiltrekker all oppmerksomhet. Jeg gjorde forsøk på å sette henne på plass, hun fikk kjeft av sin far, og hun lot som det gikk hardt inn på henne og at hun hadde blitt syk. Jeg ble da satt til side av hele familien til mannen, og mannen gikk også med på tullet og fikk svært dårlig samvittighet for at han kjeftet på datteren. Så nå i julegave har hun ønsket far datter ferie på akkurat samme tidspunkt jeg og mannen hadde planlagt ferie. Mannen ga meg merke klokke i gave, og hun sendte ønske gaveliste til julegaver og ville ha dyrere variant av samme klokke. Hvordan takler jeg alt dette på voksent måte? Anonymkode: d356c...aab
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Dette har du fått svar på i en av de andre trådene dine. Les gjennom de. Anonymkode: 332b2...4d7 5 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 Hvor mange tråder skal du opprette for å få de svarene du vil ha? Anonymkode: 8fc25...452 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 Avslutt forholdet til mannen og finn deg en uten barn slik at du er center of attention som du ønsker å være. Hva er vitsen med å være i et slikt forhold der du bare irriterer deg? Du er 30 år og har over halve livet foran deg. Anonymkode: 918cf...908 5
Mezzosoprena Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun anses som pen, populær rikmanssdatter, og bruker makten sin til det fulle. Hun er 16 år. Jeg har litt tøffere oppvekst med enslig mor og søster, som begge har sett meg som taper. Jeg er 30 og mannen er 50. Jeg elsker mannen min, men blir stadig satt til side. Stedatteren tiltrekker all oppmerksomhet. Jeg gjorde forsøk på å sette henne på plass, hun fikk kjeft av sin far, og hun lot som det gikk hardt inn på henne og at hun hadde blitt syk. Jeg ble da satt til side av hele familien til mannen, og mannen gikk også med på tullet og fikk svært dårlig samvittighet for at han kjeftet på datteren. Så nå i julegave har hun ønsket far datter ferie på akkurat samme tidspunkt jeg og mannen hadde planlagt ferie. Mannen ga meg merke klokke i gave, og hun sendte ønske gaveliste til julegaver og ville ha dyrere variant av samme klokke. Hvordan takler jeg alt dette på voksent måte? Anonymkode: d356c...aab Jeg regner med at det bare er tullprat du holder på med her inne, for ingen, virkelig INGEN er så blåst i huet som du fremstår her inne. (Jadda, admin får bare slette hvis dette er personangrep eller hva enn slags regel jeg bryter nå) - men nå er det faktisk nok fra denne enten spik spenna gærne kjærringa eller trollet. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #6 Skrevet 26. desember 2022 Dette har du skrevet om før Anonymkode: 0b22d...900
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #7 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun anses som pen, populær rikmanssdatter, og bruker makten sin til det fulle. Hun er 16 år. Jeg har litt tøffere oppvekst med enslig mor og søster, som begge har sett meg som taper. Jeg er 30 og mannen er 50. Jeg elsker mannen min, men blir stadig satt til side. Stedatteren tiltrekker all oppmerksomhet. Jeg gjorde forsøk på å sette henne på plass, hun fikk kjeft av sin far, og hun lot som det gikk hardt inn på henne og at hun hadde blitt syk. Jeg ble da satt til side av hele familien til mannen, og mannen gikk også med på tullet og fikk svært dårlig samvittighet for at han kjeftet på datteren. Så nå i julegave har hun ønsket far datter ferie på akkurat samme tidspunkt jeg og mannen hadde planlagt ferie. Mannen ga meg merke klokke i gave, og hun sendte ønske gaveliste til julegaver og ville ha dyrere variant av samme klokke. Hvordan takler jeg alt dette på voksent måte? Anonymkode: d356c...aab Pen og populær? Er du sjalu på henne? Anonymkode: f4304...e40
MyMichelle Skrevet 27. desember 2022 #8 Skrevet 27. desember 2022 Hvordan kan folk vite at Ts har skrevet om det før? Andre kan være i samme situasjon? Og hva i all verden betyr «å sette henne på plass»? Hun liker vel ikke at faren har funnet seg en dame som er så mye yngre enn han. Og det er neppe noe du kan gjøre noe med. Datteren får venne seg til det, hun blir nok voksen med tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #9 Skrevet 27. desember 2022 Punkt 1: denne jenta du er så sjalu på hadde tidligere en ganske fraværende far, slik jeg har forstått det. Akkurat som du klager over at du vokste opp med en alenemor. Når faren faktisk nå tar en stor rolle i livet hennes er det fordi moren hennes er DØD. Altså at mennesket som stod henne svært nær er borte for alltid, og det midt i en alder der jenta er svært sårbar og ikke voksen selv. Bare der går det er skille: du er voksen, hun er ikke det. Da forventes det noe annet av deg, enn av henne. Punkt 2: relasjonen man har med partner, er en helt annen enn man har med barna sine. At han behandler henne annerledes enn deg skal da bare mangle? At han gir henne komplimenter, følger henne opp osv har ingenting med deg å gjøre. Råd: fokuser på den spesielle relasjonen du og mannen din har, og bry deg mindre om hva slags relasjoner han har til andre. At han er glad i og prioriterer datteren er av kjærlighet til henne, men fordi det er en helt annen type relasjonen, spiser den ikke av kjærligheten han har til deg. Anonymkode: 6129a...a1f 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #10 Skrevet 27. desember 2022 Hun er ikke bortskjemt. Hun er uheldig. Som har fått en stemor som er voksen, men dessverre oppfører seg som den 15 år gamle lillesøsteren. Husk at hun bare er 26 om 10 år. Da er du ei 40 år gammal dame. Du må bare innse at hun alltid vil stå foran deg i køen. Anonymkode: 27cfd...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #11 Skrevet 27. desember 2022 Er du datteren? Anonymkode: 8b39d...2af
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #12 Skrevet 27. desember 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Hun anses som pen, populær rikmanssdatter, og bruker makten sin til det fulle. Hun er 16 år. Jeg har litt tøffere oppvekst med enslig mor og søster, som begge har sett meg som taper. Jeg er 30 og mannen er 50. Jeg elsker mannen min, men blir stadig satt til side. Stedatteren tiltrekker all oppmerksomhet. Jeg gjorde forsøk på å sette henne på plass, hun fikk kjeft av sin far, og hun lot som det gikk hardt inn på henne og at hun hadde blitt syk. Jeg ble da satt til side av hele familien til mannen, og mannen gikk også med på tullet og fikk svært dårlig samvittighet for at han kjeftet på datteren. Så nå i julegave har hun ønsket far datter ferie på akkurat samme tidspunkt jeg og mannen hadde planlagt ferie. Mannen ga meg merke klokke i gave, og hun sendte ønske gaveliste til julegaver og ville ha dyrere variant av samme klokke. Hvordan takler jeg alt dette på voksent måte? Anonymkode: d356c...aab Derfor dater jeg bare menn uten barn. Hilsen barnfri kvinne (34) Anonymkode: dff67...983
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå