AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Ja, hva inneholder et godt forspill for deg? Anonymkode: 22020...344
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Vi har ikke delt opp sex i ulike deler. Vi har ikke forspill 😊 Forspill betyr at en «hovedrett» følger etter. For oss blir det litt kunstig og rart. Vi har ingen spesiell rekkefølge på ting vi gjør. Anonymkode: 595da...b73 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 Mye klining, suging på halsen min, rett under og bak ørene supererogen sone, beføling av hele kroppen gradvis bygd opp og ikke bare rett på puppen i 20 sekunder før rett på underlivet. Oralsex, sakte fingring ved siden av og rundt og på klitoris, sakte fingre inn i meg og fortsette å beføle hele kroppen og brystene og kysse meg til kroppen strutter av kåtskap og ikke klarer å ligge stille, og jeg omtrent trygler om å bli fyllt av pikken hans Anonymkode: 52c38...7e1 4 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har ikke delt opp sex i ulike deler. Vi har ikke forspill 😊 Forspill betyr at en «hovedrett» følger etter. For oss blir det litt kunstig og rart. Vi har ingen spesiell rekkefølge på ting vi gjør. Anonymkode: 595da...b73 Presser han rett inn i tørr mus? Anonymkode: a9fb8...5fa 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Presser han rett inn i tørr mus? Anonymkode: a9fb8...5fa Omg slutt å kall det mus! Anonymkode: 52c38...7e1 6 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #6 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Presser han rett inn i tørr mus? Anonymkode: a9fb8...5fa Hæ? Det er ikke sånn at samleie/penetrasjon liksom er målet, eller «hovedretten». Penis i vagina er ikke høydaren eller toppen av nytelse liksom😂 Ofte når vi har sex, så har vi ikke penetrasjon/samleie i det hele tatt. Anonymkode: 595da...b73 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #7 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Mye klining, suging på halsen min, rett under og bak ørene supererogen sone, beføling av hele kroppen gradvis bygd opp og ikke bare rett på puppen i 20 sekunder før rett på underlivet. Oralsex, sakte fingring ved siden av og rundt og på klitoris, sakte fingre inn i meg og fortsette å beføle hele kroppen og brystene og kysse meg til kroppen strutter av kåtskap og ikke klarer å ligge stille, og jeg omtrent trygler om å bli fyllt av pikken hans Anonymkode: 52c38...7e1 God beskrivelse, men her er det kun du som får oppmerksomhet? Anonymkode: 34fc6...2a6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #8 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): God beskrivelse, men her er det kun du som får oppmerksomhet? Anonymkode: 34fc6...2a6 Les spørsmålet i trådtittel. Det spørres etter hva som er godt forspill for MEG. Ikke "Hva er godt forspill for partneren din". Jeg kjertegner hele kroppen hans og hans erogene soner og oralsex også hvis det skulle være noen tvil. Sex er et samspill men det trodde jeg alle voksne mennesker forstod. Anonymkode: 52c38...7e1 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #9 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): God beskrivelse, men her er det kun du som får oppmerksomhet? Anonymkode: 34fc6...2a6 Hadde du noe annet å bidra med i tråden enn å kritisere andre? Anonymkode: 52c38...7e1 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #11 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde du noe annet å bidra med i tråden enn å kritisere andre? Anonymkode: 52c38...7e1 Jeg tolket nok spørsmålet i tråden på en annen måte. Jeg er ikke vant til å motta forspill på noen som helst måte så det er vanskelig å beskrive for meg, men utfører tilnærmet det du beskriver på min partner som forspill. Siden du hadde en god beskrivelse av hva du anser som godt forspill, så var jeg rett og slett nysgjerrig på hva du gir til partneren din. Takk for svaret og beklager at spørsmålet kom så negativt ut! AnonymBruker skrev (1 time siden): Les spørsmålet i trådtittel. Det spørres etter hva som er godt forspill for MEG. Ikke "Hva er godt forspill for partneren din". Jeg kjertegner hele kroppen hans og hans erogene soner og oralsex også hvis det skulle være noen tvil. Sex er et samspill men det trodde jeg alle voksne mennesker forstod. Anonymkode: 52c38...7e1 Anonymkode: 34fc6...2a6 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #12 Skrevet 27. desember 2022 Orker ikke sånt dilldall. Foretrekker menn som går rett på sak. Anonymkode: 90451...c3c 1
Blåjojo Skrevet 27. desember 2022 #13 Skrevet 27. desember 2022 Et godt forspill er å vekke hele kroppen sånn at den får lyst på sex, inkludert hjernen. Stimulere erogene soner, suging, slikking, kroppskontakt og nærhet. Siden jeg får orgasme ved penetrering ønsker jeg alltid det. Men vi kan begge to ha fått en eller to orgasmer før vi kommer så langt. 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #14 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Presser han rett inn i tørr mus? Anonymkode: a9fb8...5fa Ikke meg du siterer, men vi starter ofte med penetrering. Det betyr ikke at jeg er tørr. Litt klining og blikkontakt kan være nok for at jeg blir våt. Anonymkode: c75a1...0e9 1
Blåttvann Skrevet 27. desember 2022 #15 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mye klining, suging på halsen min, rett under og bak ørene supererogen sone, beføling av hele kroppen gradvis bygd opp og ikke bare rett på puppen i 20 sekunder før rett på underlivet. Oralsex, sakte fingring ved siden av og rundt og på klitoris, sakte fingre inn i meg og fortsette å beføle hele kroppen og brystene og kysse meg til kroppen strutter av kåtskap og ikke klarer å ligge stille, og jeg omtrent trygler om å bli fyllt av pikken hans Anonymkode: 52c38...7e1 Høres dritkjedelig ut, vi er alle forskjellige. 😅 Blir fort tent av riktig mann og da går det bare sekunder før jeg lengter etter pikken hans inni meg. Liker å suge også, så hvis mannen trenger mer tid for å bli klar så kan jeg godt gjøre ting med han først.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #16 Skrevet 27. desember 2022 Samma hva egentlig, så lenge det øker apetitten. Anonymkode: a17a4...e18
Geojak Skrevet 27. desember 2022 #17 Skrevet 27. desember 2022 Hvordan definerer vi egentlig forspill? Når er forspillet over og sexen starter? Selv elsker jeg å stryke og kjærtegne kroppen hennes, havner alltid med hodet mellom bena hennes, der slikker jeg henne til orgasme. Før vi ender opp med at jeg får gli inn i henne for min nytelse og mitt høydepunkt. Jeg ser på alt dette som kos. Vi kan si til hverandre «skal vi elske?» da er liksom alt fra start til slutt nytelse, og ikke delt opp i forspill osv.. 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #18 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Mye klining, suging på halsen min, rett under og bak ørene supererogen sone, beføling av hele kroppen gradvis bygd opp og ikke bare rett på puppen i 20 sekunder før rett på underlivet. Oralsex, sakte fingring ved siden av og rundt og på klitoris, sakte fingre inn i meg og fortsette å beføle hele kroppen og brystene og kysse meg til kroppen strutter av kåtskap og ikke klarer å ligge stille, og jeg omtrent trygler om å bli fyllt av pikken hans Anonymkode: 52c38...7e1 Det høres helt fantastisk ut… Dessverre etter to forhold og flere ons har jeg opplevd at forspill er å kline litt å kjøre rett på eller LITT fingring først… kjempe gøy….. Anonymkode: a216b...cef 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #19 Skrevet 27. desember 2022 Kline, berøring, gå ned på hverandre, dirty snakke Anonymkode: 64289...2d2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #20 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Mye klining, suging på halsen min, rett under og bak ørene supererogen sone, beføling av hele kroppen gradvis bygd opp og ikke bare rett på puppen i 20 sekunder før rett på underlivet. Oralsex, sakte fingring ved siden av og rundt og på klitoris, sakte fingre inn i meg og fortsette å beføle hele kroppen og brystene og kysse meg til kroppen strutter av kåtskap og ikke klarer å ligge stille, og jeg omtrent trygler om å bli fyllt av pikken hans Anonymkode: 52c38...7e1 Hva gjør du på han da? Anonymkode: 93b8a...e06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå