Lilletrollet Skrevet 13. desember 2005 #1 Skrevet 13. desember 2005 Hadde bare lyst til å lage en liten sørge tråd for oss som kommer til å savne disse fantastisk morsome radio personligheten! Jeg gruer meg allerede! Har heldigvis gått til innkjøp av den siste plata dems,morsom! Men det er trist at det nå er over! Lillejulaften er det finito!
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #2 Skrevet 14. desember 2005 Hmpf. Og jeg som trodde dette var en gledestråd... Jaja, trist for deg, en lykkens dag for meg.
MiniMjau Skrevet 14. desember 2005 #3 Skrevet 14. desember 2005 Enig! Endelig er det trygt å skru på radioen igjen uten å få lufta forurenset av dette idiotiske radioprogrammet....
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #4 Skrevet 14. desember 2005 Endelig er det slutt! Jeg syntes "Bare Are" som program fungerte helt fint. Etter at Odin-skapningen kom inn i programmet og det ble "Are og Odin"ble det mindre interessant. Han er dessverre ikke morsom. Synes jeg.
Gjest Embla s Skrevet 14. desember 2005 #5 Skrevet 14. desember 2005 Syns på en måte det er greit at de slutter mens leken er god jeg. Hører sjeldent på radio når de har sending, så vil egentlig ikke bli noe stort savn. Men: Liker absolutt Are og Odin, og de har gitt meg mang en god latter
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 14. desember 2005 #6 Skrevet 14. desember 2005 Versjonen deres av "Lys og varme" er genial! Ellers har de også vært veldig bra på radio, men det holder nå.
Linselus Skrevet 14. desember 2005 #7 Skrevet 14. desember 2005 Hvor vanskelig er det å lese det første innlegget egentlig? -klør meg litt i hodet- der står det da ingenting om at vedkommende ønsker seg masse innlegg fra alle som ikke liker Are og Odin. Gå og lag deres egen tråd. Jeg syns på sett og vis at det er en bra ting med P3, at de er opptatt av å gi seg mens leken er god. Men det blir kjedelig å ikke ha Are og Odin å høre på mer Gleder meg dog litt på vegne av Klaus Joachim Sonstad som får lov å være seg selv etter mange år i sauebonde Odin Jensenius skikkelse Blir spennende å følge med på hva det nå var han skulle foreta seg igjen etter jul -husker ikke helt nemlig- Syns forøvrig "kred" er en av de bedre tolkningene til Are og Odin
Wonderwoman Skrevet 14. desember 2005 #8 Skrevet 14. desember 2005 Jeg kommer også til å savne Are og Odin dypt og inderlig. Har ikke tall på alle gangene jeg har ledd meg skakk av alle de rare innslagene deres. De er morsomme på en sånn lun og fin måte, har jeg en dårlig dag må jeg uansett le når disse to pussige skruene setter i gang. Måtte slutte å høre på dem når jeg kjørte bil, etter at jeg holdt på å kjøre av veien flere ganger i latterkrampe....
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2005 #9 Skrevet 14. desember 2005 Jeg lurer på hvorfor de gir seg nå.... er det for det at de er på topp og/ eller de ikke kommer på noe mer moro...?
Pimbila Skrevet 14. desember 2005 #10 Skrevet 14. desember 2005 Jeg kommer også til å savne Are og Odin dypt og inderlig. Har ikke tall på alle gangene jeg har ledd meg skakk av alle de rare innslagene deres. De er morsomme på en sånn lun og fin måte, har jeg en dårlig dag må jeg uansett le når disse to pussige skruene setter i gang. Måtte slutte å høre på dem når jeg kjørte bil, etter at jeg holdt på å kjøre av veien flere ganger i latterkrampe.... ← 100% enig Men jeg har ikke sluttet å høre på dem i bilen, selv om jeg har blitt tatt av latterkrampen
moka Skrevet 15. desember 2005 #11 Skrevet 15. desember 2005 de er bedre i virkeligheten enn på radio synes nå jeg. blir altfor mye skrål på radio....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå