Gå til innhold

Samvær ,hvordan løse dette ? synes det er kjempe vanskelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

barna mine er nå 6 og 9 år, og jeg vil gå fra mannen da han gjør som han selv vil hele tiden, han chatter med andre venner, drar på gutteturer og prioterer sjelden barna og meg.

Vi har vert siden vi var 14 og 16 og er nå 30 og 32 ,vert gift i 6 år,men trives svært dårlig nå.

Jeg ønsker og ha barna 80% av tiden, men hvor stor sjans er det at jeg får det ? Jeg klarer ikke være uten barna 50/50 da blir jeg heller i dette dårlige forholdet, han vil ikke ha sex, kose ,eller gjøre noe med meg lengre. Han var hos sine foreldre på julaften og jeg og barna hos mine foreldre ( da det var deres år i år ) mine svigerforeldre kommer på nyttårsaften da, de vet ikke at vi sliter.

De er veldig hyggelig begge 2. Hva hadde dere gjort her?

Anonymkode: 4ef3a...f70

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

venner, skulle være jenter

Skrevet

Hva vil han da? Hvis han vil ha 50/50 så vil han få det, mest sannsynlig. Jeg skjønner at du har lyst til å gå. Virker ikke som om det er noe godt for deg i det forholdet ❤️

Anonymkode: 2b6e4...4de

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva vil han da? Hvis han vil ha 50/50 så vil han få det, mest sannsynlig. Jeg skjønner at du har lyst til å gå. Virker ikke som om det er noe godt for deg i det forholdet ❤️

Anonymkode: 2b6e4...4de

har ikke nevnt noe i hele tatt,men usikker på hvor mye samvær han ønsker evt.

Nei jeg har det ikke spesielt bra,men barna er likevel viktigste ,så får jeg de ikke 80% blir jeg til de flytter ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...